හැමෝම හිතන්නේ ඉතින් කැතයි කියලනේ.
මොකෝ අදහස්?
මොකෝ අදහස්?
Math kalu ekek thamai. Podi kale indan kalu wechcha eke awasi uparima danila thiyenawa. Hamoma adare sudu lamainta. Lankawe tharam oya kalu sudu descrimination eka wena kisima rataka nathuwa athi. Kellek wunath kamathi wenne na ipadena lamaith kalu wei kiyala bayata.
ඕක සම්පුර්ණ වැරදි බන් . කළු සීන් එක නෙවේ අවුල . peronality එක .Math kalu ekek thamai. Podi kale indan kalu wechcha eke awasi uparima danila thiyenawa. Hamoma adare sudu lamainta. Lankawe tharam oya kalu sudu descrimination eka wena kisima rataka nathuwa athi. Kellek wunath kamathi wenne na ipadena lamaith kalu wei kiyala bayata.
Yep.. oka nan aniwa aththa .. podi lamayek unath kalu nam loweth place na ..aththa
aththa
Nope kalu nam balan na.. kalu kellek pare yanakota kollo kiyada balanne ? Sudu kellek pare yaddi kollo kiyak balanawada?ඕක සම්පුර්ණ වැරදි බන් . කළු සීන් එක නෙවේ අවුල . peronality එක .
ඕක සම්පුර්ණ වැරදි බන් . කළු සීන් එක නෙවේ අවුල . peronality එක .
තිත්ත උනත් ඇත්ත ඒක..Nope kalu nam balan na.. kalu kellek pare yanakota kollo kiyada balanne ? Sudu kellek pare yaddi kollo kiyak balanawada?
Kella kalu nam BMW eken awath wedak na ban . Kalu jarawa
Kalu mitto owa ahanna kemathi na .අපේ පවුලම සුදුයි. හමේ පාට නිසා අනික් අයට වඩා සැලකිලි වැඩි අවස්ථා ගොඩාක් දැකලා තියෙනවා.
Suduth wela personality ekath hodai nam .aye loweth place ...Kalu godak balapane school kale , it’s passé awulak ne , but kotainam sada anathai
but personality eka thama itin key