ලංකාවේ කළු වෙලා ඉපදෙන එක මහ කරුමයක් නේ

PoweruseR

Well-known member
  • Oct 12, 2011
    11,003
    8,790
    113
    In Your Heart
    kalu kiyanne uba oya katha (katha kiwwe normaly hamoma kiyana look eka. kawruth katha na). mokada mama danna kellek hitiya eki kalui. eth kollo mara widiyata crush. eki adinne neat, katha karanne decent, clean ..... thawa godak qualities thibba. kalu nwe awla. kollontath ekama thama. habai mullata wela inna untanam no chance .


    personality kiwwe uba moketada? ekko mama hithe thiyan inne waradi meaning , measure ekakda danne na
    ------ Post added on Nov 13, 2023 at 9:43 PM
    kalu unata patha gedi dekai pucak have nam still super ..heheh
     
    • Like
    Reactions: tha123

    AhhhCapaCapa

    Well-known member
  • Oct 16, 2022
    3,048
    3,922
    113
    ඇඩ්රස් නෑ
    ඉස්සර මාත් සුදුයි. දැන් කලුයි හැබැයි සතියක් විතර ගෙදර ඉද්දි ආයේ ටිකක් පාට මතු වෙනවා..... ඕක තමා සුදු උනාම තියෙන අවුල 🫠
     

    MarshMello

    Well-known member
  • Jan 24, 2018
    4,587
    2,979
    113
    Sri Lanka
    ඉස්සර මාත් සුදුයි. දැන් කලුයි හැබැයි සතියක් විතර ගෙදර ඉද්දි ආයේ ටිකක් පාට මතු වෙනවා..... ඕක තමා සුදු උනාම තියෙන අවුල 🫠
    Aththatama sudu ewun ehema pata maru wenne na ban. lawata tan colour ekak awath jiwitheta kalu wenne naha

    Mage personality eka ithin ehema awulak na. Eth kellekgen ahannath bayai e kale indanma. Kalui kiyala reject wela hitha ridda ganna kamathi na.
    Selfish kello sudu kollanta asa na machan. couple eke wadiyenma sudu ekkena kolla unahama ekita awul nisa. ehema kellekwa set karaganna puluwan ubata habayi lankawe kello kalu kollekwa crush eka karaganne nam kalathurakin machan
    ------ Post added on Nov 14, 2023 at 6:26 PM
     
    • Like
    Reactions: KrishanL89