wadk na bn un okkotama shiny object syndrome eka thiynwa. pukata diwa dammath diwa diga madi kiyana jathiye un innemoko case eka![]()
mta nm ganu gana thibba anukampawa nathi welama giyawadk na bn un okkotama shiny object syndrome eka thiynwa. pukata diwa dammath diwa diga madi kiyana jathiye un innemoko case eka![]()
mta nm ganu gana thibba anukampawa nathi welama giyakalu unata patha gedi dekai pucak have nam still super ..hehehkalu kiyanne uba oya katha (katha kiwwe normaly hamoma kiyana look eka. kawruth katha na). mokada mama danna kellek hitiya eki kalui. eth kollo mara widiyata crush. eki adinne neat, katha karanne decent, clean ..... thawa godak qualities thibba. kalu nwe awla. kollontath ekama thama. habai mullata wela inna untanam no chance .
personality kiwwe uba moketada? ekko mama hithe thiyan inne waradi meaning , measure ekakda danne na
------ Post added on Nov 13, 2023 at 9:43 PM
Kellek ta talk karanna bayai kiyannema personality eka thama ban. 🫣Mage personality eka ithin ehema awulak na. Eth kellekgen ahannath bayai e kale indanma. Kalui kiyala reject wela hitha ridda ganna kamathi na.
Aththatama sudu ewun ehema pata maru wenne na ban. lawata tan colour ekak awath jiwitheta kalu wenne nahaඉස්සර මාත් සුදුයි. දැන් කලුයි හැබැයි සතියක් විතර ගෙදර ඉද්දි ආයේ ටිකක් පාට මතු වෙනවා..... ඕක තමා සුදු උනාම තියෙන අවුල 🫠
Selfish kello sudu kollanta asa na machan. couple eke wadiyenma sudu ekkena kolla unahama ekita awul nisa. ehema kellekwa set karaganna puluwan ubata habayi lankawe kello kalu kollekwa crush eka karaganne nam kalathurakin machanMage personality eka ithin ehema awulak na. Eth kellekgen ahannath bayai e kale indanma. Kalui kiyala reject wela hitha ridda ganna kamathi na.
Mage adum walin wahila thiyena tika natural colour... open wena tike colour adui 🫠Aththatama sudu ewun ehema pata maru wenne na ban. lawata tan colour ekak awath jiwitheta kalu wenne naha