ලංකාවේ කෙල්ලෝ මෛල් බාල ෂ්වේ කරනවද ?

mag123

Well-known member
  • Jan 20, 2008
    5,584
    1,792
    113
    ලංකාවේ කෙල්ලෝ මෛල් බාල ෂ්වේ කරනවද ?
    නැත්නම් ශවේ කරන්නේ නැතිව වැවෙන්න අරිනවද
     
    • Like
    Reactions: Morbius

    gnilukshi

    Well-known member
  • Oct 9, 2008
    25,056
    48,440
    113
    Explore Dafne Keen GIF by His Dark Materials
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    ලංකාවේ කෙල්ලෝ මෛල් බාල ෂ්වේ කරනවද ?
    නැත්නම් ශවේ කරන්නේ නැතිව වැවෙන්න අරිනවද

    muslim kello aniwa shave karanawa
    tamil kelloth godak ehemai
    sinhala kello godak shave karanawa adui

    habai kello shave karala inna eka hodai.
     
    • Like
    Reactions: priyade

    mag123

    Well-known member
  • Jan 20, 2008
    5,584
    1,792
    113
    Why ? I thought @Geshi95 user is a boy.
    මම 10 වසර කාලේ නෑ වෙන families 3 එක්ක ට්‍රිප් එකක් ගීයා
    හොටෙල් එකක හිටියේ , දවසක් මම බාත්රූම් එකට යනකොට එක ෆැමිලි එකක අක්ක කෙනෙක් බාත්රූම් එකේ ෂ්වේ කර කර හිටිය , මම ඇතුලට ගිය කියල අක්කට ගානක් වත් නැහැ, ,එයා කිව්වා මම හිටියට කමක් නැහැ මල්ලි නාගන්න ,මම ශවේ කරගන්නම් කියල.

    ඊට පස්සේ අක්ක ඇහුව මල්ලි ට ලැජ්ජද , මීට කලින් ගැණු ළමයෙක්ගේ nude ඉන්නවා දැකල නැත්ද කියල කකුල් දෙක පලල් කරලා pussy පෙන්නුවා
     
    Last edited:

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,633
    72,846
    113
    මාලඹේ
    මම 10 වසර කාලේ නෑ වෙන families 3 එක්ක ට්‍රිප් එකක් ගීයා
    හොටෙල් එකක හිටියේ , දවසක් මම බාත්රූම් එකට යනකොට එක ෆැමිලි එකක අක්ක කෙනෙක් බාත්රූම් එකේ ෂ්වේ කර කර හිටිය , මම ඇතුලට ගිය කියල අක්කට ගානක් වත් නැහැ, ,එයා කිව්වා මම හිටියට කමක් නැහැ මල්ලි නාගන්න ,මම ශවේ කරගන්නම් කියල.

    ඊට පස්සේ අක්ක ඇහුව මල්ලි ට ලැජ්ජද , මීට කලින් ගැණු ළමයෙක්ගේ nude ඉන්නවා දැකල නැත්ද කියල කකුල් දෙක පලල් කරලා pussy පෙන්නුවා
    මට පේන හීන 🤣🤣🤣
     

    gamaya80

    Well-known member
  • Jan 5, 2024
    957
    557
    93
    @Geshi95 ලොකු ලොකු දේවල් දාන්නේ, මෙන්න මේවාගේ දේවල්වලටත් උත්තර දෙන්න බලන්න. 🥴
    එහෙනම් @Geshi95 අක්කත් ඉඳල හිටලා ෂ්වේ කරනවා ඇති , එක හොඳයි මන් හිතන්නේ, නැත්නම් ලංකාවේ දාඩිය දාන හැටියට ඒ පැත්ත කලු පාට වෙනව
     
    • Like
    Reactions: priyade
    එහෙනම් @Geshi95 අක්කත් ඉඳල හිටලා ෂ්වේ කරනවා ඇති , එක හොඳයි මන් හිතන්නේ, නැත්නම් ලංකාවේ දාඩිය දාන හැටියට ඒ පැත්ත කලු පාට වෙනව
    ලංකාවෙ මෙච්චර ප්‍රශ්න තියෙනවා.. ඒවා ගැන කතා කරන්නෙ නැද්ද? 😒🥴
     

    gamaya80

    Well-known member
  • Jan 5, 2024
    957
    557
    93
    ලංකාවෙ මෙච්චර ප්‍රශ්න තියෙනවා.. ඒවා ගැන කතා කරන්නෙ නැද්ද? 😒🥴
    නැ ඉතින් මම කිව්වෙ ගැනු ළමයෙක් උනාම ඒ පැත්ත ලස්සනට තියගන්න ඕන නිසා , නැත්නම් marry කරන දවසට හස්බන්ඩ් ට ලස්සනට පෙන්නන්න ඕන නේ
     

    itguy77

    Well-known member
  • Nov 10, 2023
    5,489
    6,083
    113
    completely shave karana eka neme karanna thiyenne,
    hodatama trim karana eka,

    shave kalama adina adum wala touch wenwa skin eka fully

    low quality under garment andama eka hoda na,eeta passe,

    e handa skin ekayi under garment athara layer ekak hatiyata lawata hari hair thibboth hodayi,

    anika e area eke age rasne pita karanna hair walin loku udawwak wenwa,

    නැ ඉතින් මම කිව්වෙ ගැනු ළමයෙක් උනාම ඒ පැත්ත ලස්සනට තියගන්න ඕන නිසා , නැත්නම් marry කරන දවසට හස්බන්ඩ් ට ලස්සනට පෙන්නන්න ඕන නේ

    ayi lassana pennala sammanayak gannada ?

    1057550_532900523436371_1266225220_n.jpg


    kellek dakkama wakkerenwa munta :rolleyes::lol::lol::lol:
    .


























    Joke hode :D:D:D:D
    ------ Post added on Jan 7, 2024 at 9:29 AM
     

    Parackrama740

    Well-known member
  • Nov 15, 2023
    774
    848
    93
    🇱🇰
    මම 10 වසර කාලේ නෑ වෙන families 3 එක්ක ට්‍රිප් එකක් ගීයා
    හොටෙල් එකක හිටියේ , දවසක් මම බාත්රූම් එකට යනකොට එක ෆැමිලි එකක අක්ක කෙනෙක් බාත්රූම් එකේ ෂ්වේ කර කර හිටිය , මම ඇතුලට ගිය කියල අක්කට ගානක් වත් නැහැ, ,එයා කිව්වා මම හිටියට කමක් නැහැ මල්ලි නාගන්න ,මම ශවේ කරගන්නම් කියල.

    ඊට පස්සේ අක්ක ඇහුව මල්ලි ට ලැජ්ජද , මීට කලින් ගැණු ළමයෙක්ගේ nude ඉන්නවා දැකල නැත්ද කියල කකුල් දෙක පලල් කරලා pussy පෙන්නුවා
    108FEEED-066E-4561-93AF-40BA622CE160.jpeg