Hope one of the girl in elakiri will do soMail wala photo ekak nathuwa mukuth kiyanna ba
ලංකාවේ කෙල්ලෝ මෛල් බාල ෂ්වේ කරනවද ?
නැත්නම් ශවේ කරන්නේ නැතිව වැවෙන්න අරිනවද
ලංකාවේ කෙල්ලෝ මෛල් බාල ෂ්වේ කරනවද ?
නැත්නම් ශවේ කරන්නේ නැතිව වැවෙන්න අරිනවද
Why ? I thought @Geshi95 user is a boy.
මම 10 වසර කාලේ නෑ වෙන families 3 එක්ක ට්රිප් එකක් ගීයාWhy ? I thought @Geshi95 user is a boy.
දෙකම කරනවාලංකාවේ කෙල්ලෝ මෛල් බාල ෂ්වේ කරනවද ?
නැත්නම් ශවේ කරන්නේ නැතිව වැවෙන්න අරිනවද
මට පේන හීනමම 10 වසර කාලේ නෑ වෙන families 3 එක්ක ට්රිප් එකක් ගීයා
හොටෙල් එකක හිටියේ , දවසක් මම බාත්රූම් එකට යනකොට එක ෆැමිලි එකක අක්ක කෙනෙක් බාත්රූම් එකේ ෂ්වේ කර කර හිටිය , මම ඇතුලට ගිය කියල අක්කට ගානක් වත් නැහැ, ,එයා කිව්වා මම හිටියට කමක් නැහැ මල්ලි නාගන්න ,මම ශවේ කරගන්නම් කියල.
ඊට පස්සේ අක්ක ඇහුව මල්ලි ට ලැජ්ජද , මීට කලින් ගැණු ළමයෙක්ගේ nude ඉන්නවා දැකල නැත්ද කියල කකුල් දෙක පලල් කරලා pussy පෙන්නුවා
ලංකාවෙ මෙච්චර ප්රශ්න තියෙනවා.. ඒවා ගැන කතා කරන්නෙ නැද්ද?එහෙනම් @Geshi95 අක්කත් ඉඳල හිටලා ෂ්වේ කරනවා ඇති , එක හොඳයි මන් හිතන්නේ, නැත්නම් ලංකාවේ දාඩිය දාන හැටියට ඒ පැත්ත කලු පාට වෙනව
නැ ඉතින් මම කිව්වෙ ගැනු ළමයෙක් උනාම ඒ පැත්ත ලස්සනට තියගන්න ඕන නිසා , නැත්නම් marry කරන දවසට හස්බන්ඩ් ට ලස්සනට පෙන්නන්න ඕන නේලංකාවෙ මෙච්චර ප්රශ්න තියෙනවා.. ඒවා ගැන කතා කරන්නෙ නැද්ද?![]()
නැ ඉතින් මම කිව්වෙ ගැනු ළමයෙක් උනාම ඒ පැත්ත ලස්සනට තියගන්න ඕන නිසා , නැත්නම් marry කරන දවසට හස්බන්ඩ් ට ලස්සනට පෙන්නන්න ඕන නේ








මම 10 වසර කාලේ නෑ වෙන families 3 එක්ක ට්රිප් එකක් ගීයා
හොටෙල් එකක හිටියේ , දවසක් මම බාත්රූම් එකට යනකොට එක ෆැමිලි එකක අක්ක කෙනෙක් බාත්රූම් එකේ ෂ්වේ කර කර හිටිය , මම ඇතුලට ගිය කියල අක්කට ගානක් වත් නැහැ, ,එයා කිව්වා මම හිටියට කමක් නැහැ මල්ලි නාගන්න ,මම ශවේ කරගන්නම් කියල.
ඊට පස්සේ අක්ක ඇහුව මල්ලි ට ලැජ්ජද , මීට කලින් ගැණු ළමයෙක්ගේ nude ඉන්නවා දැකල නැත්ද කියල කකුල් දෙක පලල් කරලා pussy පෙන්නුවා
boy kiwwata dan uncleboy thama ban, meke inna samaharu hithan inne girl kiyala.
ehema hithan inna ewunta aru athal denawa kellek wage