ලංකාවේ ගුටි කකා ඉගෙන ගන්න ආස අනාත සිංහලු

Stimulus mind

Well-known member
  • Feb 27, 2021
    31,013
    153,067
    113
    ඔයා සැන්ඩිට හුරේ දැම්ම වගේද :D
    ඔහෙලගෙ වලිවලට හුරේ දාන්න මට අමාරුවක් නෑ. අඩුම තරමෙ ඔහෙලගෙ එක වලි ත්‍රෙඩ් එකකටවත් අඩුමතරමෙ මං රිප්ලයි කරලා තියෙනව ද කියලා බැලුවොත් හොදයි. අඩුම තරමෙ මං කිරියෙ කාටවත් වචනෙකින් යමක්වත් කියලා නෑ මට මොනවා හරි කියපු වෙලාවකවත් මේ වෙනකම්. කිරියෙ බහුතරයක් ඔහේට බනින්දිත් මායි, කිරියෙ තව කීපදෙනෙකුයි තමයි හිත හැදෙන්න වචනයක් හරි කිව්වෙ. ඔහෙගෙ තියෙන අමු ගුණමකු, ආත්මාර්තකාමී ගතිය තමයි ඔහෙගෙ ඔය වාක්‍යයෙන් පේන්නෙ. අඩුම තරමෙ ඔහේ අනිත් මනුස්සයෙක් උදව්වක් ඉල්ලලා හරි, වැදගත් කරුණක් ගැන හරි දාපු ත්‍රෙඩ් එක්කට ජීවිතේකටවත් රිප්ලයි කරලා තියෙනව ද? අනුන්ගෙ ප්‍රශ්න මගේ කරගන්න නෙවේ මං කිරියට එන්නෙ, මං දන්නෙ දෙයක් කිරියෙ අයත් එක්ක බෙදා හදාගන්න.
     

    AnuradhaRa

    Well-known member
  • ඔහෙලගෙ වලිවලට හුරේ දාන්න මට අමාරුවක් නෑ. අඩුම තරමෙ ඔහෙලගෙ එක වලි ත්‍රෙඩ් එකකටවත් අඩුමතරමෙ මං රිප්ලයි කරලා තියෙනව ද කියලා බැලුවොත් හොදයි. අඩුම තරමෙ මං කිරියෙ කාටවත් වචනෙකින් යමක්වත් කියලා නෑ මට මොනවා හරි කියපු වෙලාවකවත් මේ වෙනකම්. කිරියෙ බහුතරයක් ඔහේට බනින්දිත් මායි, කිරියෙ තව කීපදෙනෙකුයි තමයි හිත හැදෙන්න වචනයක් හරි කිව්වෙ. ඔහෙගෙ තියෙන අමු ගුණමකු, ආත්මාර්තකාමී ගතිය තමයි ඔහෙගෙ ඔය වාක්‍යයෙන් පේන්නෙ. අඩුම තරමෙ ඔහේ අනිත් මනුස්සයෙක් උදව්වක් ඉල්ලලා හරි, වැදගත් කරුණක් ගැන හරි දාපු ත්‍රෙඩ් එක්කට ජීවිතේකටවත් රිප්ලයි කරලා තියෙනව ද? අනුන්ගෙ ප්‍රශ්න මගේ කරගන්න නෙවේ මං කිරියට එන්නෙ, මං දන්නෙ දෙයක් කිරියෙ අයත් එක්ක බෙදා හදාගන්න.
    හරි මචං එල
     

    KrishanL89

    Well-known member
  • Sep 12, 2020
    9,308
    15,393
    113
    ඔහෙලගෙ වලිවලට හුරේ දාන්න මට අමාරුවක් නෑ. අඩුම තරමෙ ඔහෙලගෙ එක වලි ත්‍රෙඩ් එකකටවත් අඩුමතරමෙ මං රිප්ලයි කරලා තියෙනව ද කියලා බැලුවොත් හොදයි. අඩුම තරමෙ මං කිරියෙ කාටවත් වචනෙකින් යමක්වත් කියලා නෑ මට මොනවා හරි කියපු වෙලාවකවත් මේ වෙනකම්. කිරියෙ බහුතරයක් ඔහේට බනින්දිත් මායි, කිරියෙ තව කීපදෙනෙකුයි තමයි හිත හැදෙන්න වචනයක් හරි කිව්වෙ. ඔහෙගෙ තියෙන අමු ගුණමකු, ආත්මාර්තකාමී ගතිය තමයි ඔහෙගෙ ඔය වාක්‍යයෙන් පේන්නෙ. අඩුම තරමෙ ඔහේ අනිත් මනුස්සයෙක් උදව්වක් ඉල්ලලා හරි, වැදගත් කරුණක් ගැන හරි දාපු ත්‍රෙඩ් එක්කට ජීවිතේකටවත් රිප්ලයි කරලා තියෙනව ද? අනුන්ගෙ ප්‍රශ්න මගේ කරගන්න නෙවේ මං කිරියට එන්නෙ, මං දන්නෙ දෙයක් කිරියෙ අයත් එක්ක බෙදා හදාගන්න.

    ඔහේ දකුනු රටේය?
     

    sanzilla jackcat

    Well-known member
  • Oct 3, 2008
    6,766
    3,357
    113
    ෆ්ලුජා නගරය
    ඔය කියවන ලොකු ටෝක්ස් දෙන් උන් ඊටත් අන්තයි, අපි නොදන්න සිහලු🤣🤣🤣


    දැන් උබ රනිලගෙ ගූ කන්නෙ ඒව හොදයි, පලයන් වහලො යන්ඩ..🤣🤣🤣🤣🤣
    ------ Post added on Nov 5, 2022 at 1:15 PM
    ෆුක බන් ෆුක !
    ෆුක තමයි බන් ෆුක !
    අස්පයා ගහන උන් නේ බන් ඉන්නේ ලංකාවේ.
     
    • Haha
    Reactions: Cypress

    Ritigala Jayasena69

    Well-known member
  • Apr 26, 2021
    13,636
    24,002
    113
    උඩරට
    ඉරෝසන් පොන්ස් හිතන් ඉන්නේ මහින්දයට බැන්නොත් ඌ රනිල්ගේ ගල් කොල්ලෙක් හරි ජෙප්පෙක් හරි කියලා.. :ROFLMAO: :ROFLMAO: කැරිම නූගත් පකයෙක් මූනම් :ROFLMAO::ROFLMAO: O level Fail උන්ට ඉන්ටනෙට් හම්බුනාම වෙන ඵලවිපාක
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    ඉරෝසන් පොන්ස් හිතන් ඉන්නේ මහින්දයට බැන්නොත් ඌ රනිල්ගේ ගල් කොල්ලෙක් හරි ජෙප්පෙක් හරි කියලා.. :ROFLMAO: :ROFLMAO: කැරිම නූගත් පකයෙක් මූනම් :ROFLMAO::ROFLMAO: O level Fail උන්ට ඉන්ටනෙට් හම්බුනාම වෙන ඵලවිපාක
    නැතුව ඉතින් මේකෙ ඉන්නවද පකෝ ස්වාධින උන්, දැක්කනෙ පට්ට ස්වාධිනයි කියපු පොන්න කාදිනල රනිලගෙ ගූ කන හැටි, මහලොකු ආගමික නායකයත් එහෙමනම් තොපි වගේ කුක්කො ගැන කවර කතාද🤣🤣🤣🤣🤣🤣
     

    sanzilla jackcat

    Well-known member
  • Oct 3, 2008
    6,766
    3,357
    113
    ෆ්ලුජා නගරය
    මහින්දගේ , රනිල්ගේ ෆු*ට පයින් ගහල තමන්ගේ වැඩේ විතරක් කර ගත්ත නම් හරි නේ බන් .
    ෆුක දෙන්න යනවනේ අපේ උන්.

    පිට රට සුද්ද ෆුකෙන් විදුලිය උනත් හදනවා, ජීව වායුවෙන්. අපේ උන් ෆුක ලොකු කර ගන්න try කරනවා.
    ෆුකෙන් ගන්න ඕනේ වැඩේ ගන්න ඕනේ, ෆුක තියින්නේ දෙන්න නෙමයි , ෆුක තියින්නේ රෙන්න.
    ඕනේ නම් ජීව වයුවන් විදුලිය හදන්න පුළුවන්.
    අපේ උන් ෆුකට සමන් දාල හෝදන්නේ ඉතින් ෆුක දෙන්න තමයි.
    පිට රට සුද්දා ෆුක හෝදන්නේ fuck එකක් දා ගන්න වෙලාවට විතරයි.
     
    • Haha
    Reactions: Cypress

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    මහින්දගේ , රනිල්ගේ ෆු*ට පයින් ගහල තමන්ගේ වැඩේ විතරක් කර ගත්ත නම් හරි නේ බන් .
    ෆුක දෙන්න යනවනේ අපේ උන්.

    පිට රට සුද්ද ෆුකෙන් විදුලිය උනත් හදනවා, ජීව වායුවෙන්. අපේ උන් ෆුක ලොකු කර ගන්න try කරනවා.
    ෆුකෙන් ගන්න ඕනේ වැඩේ ගන්න ඕනේ, ෆුක තියින්නේ දෙන්න නෙමයි , ෆුක තියින්නේ රෙන්න.
    ඕනේ නම් ජීව වයුවන් විදුලිය හදන්න පුළුවන්.
    අපේ උන් ෆුකට සමන් දාල හෝදන්නේ ඉතින් ෆුක දෙන්න තමයි.
    පිට රට සුද්දා ෆුක හෝදන්නේ fuck එකක් දා ගන්න වෙලාවට විතරයි.
    උබල ඇවිල්ල පට්ට කුහකයි බන්, ඒකයි ලොකුම සීන් එක.. තමන්ගෙ වහල් හාම්පුතා බලේ නැත්තන් ගැට්ට කහන සීන් එක නිසා රටට කෙලෝල හරි බලේ අල්ලන්ඩ බලනව, අන්තිමට රටටම හිකෙනව .. ගුපුයො ජෙප්පො පොන්න කාදිනලල ඉන්නකන් මේ රට කවදාවත් හැදෙන්නෙ නැ
     

    sanzilla jackcat

    Well-known member
  • Oct 3, 2008
    6,766
    3,357
    113
    ෆ්ලුජා නගරය
    උබල ඇවිල්ල පට්ට කුහකයි බන්, ඒකයි ලොකුම සීන් එක.. තමන්ගෙ වහල් හාම්පුතා බලේ නැත්තන් ගැට්ට කහන සීන් එක නිසා රටට කෙලෝල හරි බලේ අල්ලන්ඩ බලනව, අන්තිමට රටටම හිකෙනව .. ගුපුයො ජෙප්පො පොන්න කාදිනලල ඉන්නකන් මේ රට කවදාවත් හැදෙන්නෙ නැ
    අනේ නිකන් පලයන් බන් යන්න.
    උබ දන්නේ නැති උනාට සුද්දගේ රටේ ගිහින් අපේ උන් ඕනේ තරම් වැඩ කරනවා.
    සුද්දා payment එකේ fuck up life එකක් ගත කරන ගමන් අපේ උන් car එකක් තියා ගෙන American dream එකේ ඉන්නවා.
    සුද්දා උනත් ඉතින් කුඩු වලට addict වෙලා fuck උනොත් ඉතින් සොරි තමයි හුත්තෝ.


    කුඩු විකුනනන් mother පකර් රුත් එකයි තොපිලගේ මහින්ද මටියාත් එකයි.
    we don't give a fuck !
    කුහක උන්ට කුහක වෙන්න ඕනේ හුත්තෝ, නැත්තම් මෙහෙ ජීවත් වෙන්න බැහැ.
    ඔව් අපි එහම් තමයි.
    තොපිලාගේ මහින්දට තිබුනානේ පුළුවන් නම් ඔය කුඩු විකුණන set එක අල්ලලා රටින් ෆුක පළල පන්නල දාන්න.
    එත් ඌ එකම කරන්න නැහැ බන්, අන්න එකට කියන්නේ එතකොට කුහක කම නෙම්යිද බන් ?
    හරි හරි අපි විතරයි කුහක !
    අනේ නිකන් පලයන බන් යන්න. මම දන්නවා උනත් කරන්නේ ඕක තමයි කියල.
     
    • Like
    Reactions: Cypress

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    අනේ නිකන් පලයන් බන් යන්න.
    උබ දන්නේ නැති උනාට සුද්දගේ රටේ ගිහින් අපේ උන් ඕනේ තරම් වැඩ කරනවා.
    සුද්දා payment එකේ fuck up life එකක් ගත කරන ගමන් අපේ උන් car එකක් තියා ගෙන American dream එකේ ඉන්නවා.
    සුද්දා උනත් ඉතින් කුඩු වලට addict වෙලා fuck උනොත් ඉතින් සොරි තමයි හුත්තෝ.


    කුඩු විකුනනන් mother පකර් රුත් එකයි තොපිලගේ මහින්ද මටියාත් එකයි.
    we don't give a fuck !
    කුහක උන්ට කුහක වෙන්න ඕනේ හුත්තෝ, නැත්තම් මෙහෙ ජීවත් වෙන්න බැහැ.
    ඔව් අපි එහම් තමයි.
    තොපිලාගේ මහින්දට තිබුනානේ පුළුවන් නම් ඔය කුඩු විකුණන set එක අල්ලලා රටින් ෆුක පළල පන්නල දාන්න.
    එත් ඌ එකම කරන්න නැහැ බන්, අන්න එකට කියන්නේ එතකොට කුහක කම නෙම්යිද බන් ?
    හරි හරි අපි විතරයි කුහක !
    අනේ නිකන් පලයන බන් යන්න. මම දන්නවා උනත් කරන්නේ ඕක තමයි කියල.
    කුඩු විකුණන උන්ව අල්ලන්ඩ කියපන්කො උබලගෙ රනිලට දැන් ඇති රාජපක්ශෙක් නැනෙ..යන්නෙ කොහෙද මල්ලෙ පොල් කතා තොපිට තියෙන්නෙ 🤣🤣🤣🤣🤣
     
    • Dislike
    Reactions: Cypress

    sanzilla jackcat

    Well-known member
  • Oct 3, 2008
    6,766
    3,357
    113
    ෆ්ලුජා නගරය
    සම්බිසිව් bdsm වහල් මානසිකත්වය
    අන්න හරි බන් ,
    මු මොකෙක්ද බන් නාකියෙක් නේ , මුට මේ කොල්ලෝ කාරයෝ ටිඅක් දාල පෝලිමක් සෙට් කරන එක නොතින්.
    සෙට් කරන්න ඕනේ නම් පුළුවන් මුන් වගේ උන්ට ඇට දෙක ෆුක වටේ කක්ෂ ගත වෙන්න !
    එත් බන් එහම කරා කියල ලංකාවේ ෆුක දෙන මානසිකත්වය නැති වෙන්නේ නැහැ නේ.
    මේක කොහොමත් දිගටම යනවා.

    කුඩු විකුණන උන්ව අල්ලන්ඩ කියපන්කො උබලගෙ රනිලට දැන් ඇති රාජපක්ශෙක් නැනෙ..යන්නෙ කොහෙද මල්ලෙ පොල් කතා තොපිට තියෙන්නෙ 🤣🤣🤣🤣🤣
    කුඩු විකුණන උන් ලංකාවේ තියා US වල වත් අල්ලනේ නැහැ බන්.
    මෙන්න උන් ජීවත් වෙන විදිහ.


    එත් මෙහෙ එක වෙනසක් තියනව, එක තමයි වැඩ කරන උන්ගේ බදු සල්ලි වලින් කාලකන්නි homeless උන්ව නදට්ටු කරන්නේ නැහැ. එත් ලංකාවේ ඒ මගුල වෙන්ව, එන්න එතන ෆුක දෙන එක නතර කරන්න ඕනේ.
    මම නම් කියන්නේ මේවා මෙහම පෙන්න අරින්න ඕනේ, එතකොට fuck up උන උන් ජීවත් වෙන විදිහ අපේ උන් දැකල අස් ඇරෙනවා නේ එතකොට. ඉතින් reality එක දකින නිසා ෆුක දෙන උන් ටික අඩුයි.

    US උනත් homeless උන් තමයි ඔය මහින්දගේ පෙළපාලි වලට ගිහින් දවසේ කුඩු packet එක ගන්නේ.
    අනික් උන්ට ෆුකේ අමාරුවක් නැහැ උන්ට වැඩ තියනව, home lone තියනව ගෙවන්න.
    ------ Post added on Nov 5, 2022 at 4:25 PM
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    අන්න හරි බන් ,
    මු මොකෙක්ද බන් නාකියෙක් නේ , මුට මේ කොල්ලෝ කාරයෝ ටිඅක් දාල පෝලිමක් සෙට් කරන එක නොතින්.
    සෙට් කරන්න ඕනේ නම් පුළුවන් මුන් වගේ උන්ට ඇට දෙක ෆුක වටේ කක්ෂ ගත වෙන්න !
    එත් බන් එහම කරා කියල ලංකාවේ ෆුක දෙන මානසිකත්වය නැති වෙන්නේ නැහැ නේ.
    මේක කොහොමත් දිගටම යනවා.


    කුඩු විකුණන උන් ලංකාවේ තියා US වල වත් අල්ලනේ නැහැ බන්.
    මෙන්න උන් ජීවත් වෙන විදිහ.


    එත් මෙහෙ එක වෙනසක් තියනව, එක තමයි වැඩ කරන උන්ගේ බදු සල්ලි වලින් කාලකන්නි homeless උන්ව නදට්ටු කරන්නේ නැහැ. එත් ලංකාවේ ඒ මගුල වෙන්ව, එන්න එතන ෆුක දෙන එක නතර කරන්න ඕනේ.
    මම නම් කියන්නේ මේවා මෙහම පෙන්න අරින්න ඕනේ, එතකොට fuck up උන උන් ජීවත් වෙන විදිහ අපේ උන් දැකල අස් ඇරෙනවා නේ එතකොට. ඉතින් reality එක දකින නිසා ෆුක දෙන උන් ටික අඩුයි.

    US උනත් homeless උන් තමයි ඔය මහින්දගේ පෙළපාලි වලට ගිහින් දවසේ කුඩු packet එක ගන්නේ.
    අනික් උන්ට ෆුකේ අමාරුවක් නැහැ උන්ට වැඩ තියනව, home lone තියනව ගෙවන්න.
    ------ Post added on Nov 5, 2022 at 4:25 PM

    කුඩු විකුණන උන්ව අල්ලන්ඩ කියපන්කො උබලගෙ රනිලට දැන් ඇති රාජපක්ශෙක් නැනෙ..යන්නෙ කොහෙද මල්ලෙ පොල් කතා තොපිට තියෙන්නෙ 🤣🤣🤣🤣🤣
     

    sanzilla jackcat

    Well-known member
  • Oct 3, 2008
    6,766
    3,357
    113
    ෆ්ලුජා නගරය
    ෆුක බන් ෆුක !
    අස්ස්පයා ෆුක !
    අක්කරා 5හේ අස්පයා ෆුක!
    පොඩි උන් ඔක්කොම මේ ලියල තියන කුණුහරප කියවන්න ඕනේ.
    එතකොට වත් උන් drug , political game වලට අහු වෙන්නේ නැතුව life fuck up කර ගන්නේ නතුව ඉදියි.


    කුඩු විකුණන උන්ව අල්ලන්ඩ කියපන්කො උබලගෙ රනිලට දැන් ඇති රාජපක්ශෙක් නැනෙ..යන්නෙ කොහෙද මල්ලෙ පොල් කතා තොපිට තියෙන්නෙ 🤣🤣🤣🤣🤣
    ඔව් බන් ෆුක මහින්දගේ ෆුක !
    ෆුකම තමයි !

    ------ Post added on Nov 5, 2022 at 4:28 PM