Fail ponnayaමං forum හැදුවත් නැතත් උඹේ පුක කහනව්ද බන්![]()
Fail ponnayaමං forum හැදුවත් නැතත් උඹේ පුක කහනව්ද බන්![]()
ඔවාට උගේ භාෂාවෙන් කියන්නේ අරිනවා කියලා නෙවෙයි spamchek ඌ ට ගරුකරනවා කියලා
ඇයි මේ ෆේල් පොන්නයට තරහ ගිහින්Fail ponnaya![]()
යල් පැන ගිය forum එකක් හදපු එක ගැන ඇයි උඹේ පුක කසන්නේඔවාට උගේ භාෂාවෙන් කියන්නේ අරිනවා කියලා නෙවෙයි spamchek ඌ ට ගරුකරනවා කියලා![]()
------ Post added on Oct 10, 2022 at 6:14 PMForum කියන්නේ දැන් යල් පැනලා ගියපු එකක්
උඹ නේද වීල් මල්ලි.තණකොළ කපල ඉවරද ?සිරිල උබ කළු ගල් රෙන පූසෙක් දැකලා තියනවාද.
උඹ නේද වීල් මල්ලි.තණකොළ කපල ඉවරද ?![]()
පුහු මේ thread ගානේ නාහයෙන් අඩන පොන්නයා නේ![]()
සිරියගෙ ලයිෆ් ස්ටොරි එක දැක්කම ඇත්තටම දුකයි, කොහොම හරි ගොඩ එන්න ට්රයි කරපු එකෙක්, බට් කුතාඩියෙක්ට ජාතක වෙලා නිසාද කොහෙද උගෙ සක්කිලි කමට තමා උ වැඩම වටිනාකමක් දිලා තියෙන්නේ, එහෙම උන් සදා අනාතයිඔවාට උගේ භාෂාවෙන් කියන්නේ අරිනවා කියලා නෙවෙයි spamchek ඌ ට ගරුකරනවා කියලා![]()
ඇයි බන් උඹ දුක් වෙන්නෙසිරියගෙ ලයිෆ් ස්ටොරි එක දැක්කම ඇත්තටම දුකයි, කොහොම හරි ගොඩ එන්න ට්රයි කරපු එකෙක්, බට් කුතාඩියෙක්ට ජාතක වෙලා නිසාද කොහෙද උගෙ සක්කිලි කමට තමා උ වැඩම වටිනාකමක් දිලා තියෙන්නේ, එහෙම උන් සදා අනාතයි
උබට තියෙන්නෙ මානසික ලෙඩක්, බෙහෙතක් එහෙම ගන්නවනම් කියපන් බන් අරන් දෙන්නම්,ඇයි බන් උඹ දුක් වෙන්නෙමේකෙන් උඹේ gangbang වලට මිනිස්සු හොයාගන්න බෑ පාරේ හිගන්නෙක් අල්ලගනින් 10000ක දීලා
![]()
කලිනුත් 25000ක් ඉල්ලුවනේ බන් උඹ දුන්නෙ නෑ නෙඋබට තියෙන්නෙ මානසික ලෙඩක්, බෙහෙතක් එහෙම ගන්නවනම් කියපන් බන් අරන් දෙන්නම්,
කවුද මේ එක වසරේ සියුමැලි පොන්නයා@siri_ayya අදත් කිරියේ නිදියන්න වගේ ලෑස්තිය. පැය 24ම කාලකන්නි වෙන්න තෝ නම් සිරි කාලකන්නි ම තමයි.![]()
මු Forum හදන්න තියා MS Office වත් හරියට දන්නේ ගොබ්බයෙක් බන්Gihin kuli wedakwat karapan ponnayo Thota Mona forum da
කො උබ PM කරෙ නනෙ විස්තරකලිනුත් 25000ක් ඉල්ලුවනේ බන් උඹ දුන්නෙ නෑ නෙනිකන් ලෝකෙට පේන්න පොයි කෙලින්නෙපා පොන්ස්
------ Post added on Oct 10, 2022 at 6:41 PM
PM කරන්න කලින් උඹ මාරුවෙලා ගියානේ..කො උබ PM කරෙ නනෙ විස්තර

නටන්න දෙයක් නෑනේ පොන්ස්.අර උඹ ඉන්න group chat එකට වරෙන්.මොකද බයද ?PM කරන්න කලින් උඹ මාරුවෙලා ගියානේ..එහෙනම් pm එකක් දානවා ඈ
![]()
Group chat එකේ ss එකක් දාන්න බලන්නනටන්න දෙයක් නෑනේ පොන්ස්.අර උඹ ඉන්න group chat එකට වරෙන්.මොකද බයද ?![]()
උඹ නේද වීල් මල්ලි.තණකොළ කපල ඉවරද ?![]()
. අපිරියවේ බෑ ignore දානවා තෝව නොදකින්.ඔසාමා පුක්ජෝස් බැඳලා ඉන්නේ.. Honeymoon එකට තමයි මේ කිරියේ පුක්ෂණය වෙන්නෙමොනවද ඕයි මේ උබලගේ උන් කියන කතා තමුසේ කොල්ලො ගහනවා කියන්නේ.
![]()
. අපිරියවේ බෑ ignore දානවා තෝව නොදකින්.
@SLK_sri මෙන්න මූ අර අපේ chat එකට එන්නේ නැති එක වෙන උන්ට එන්න ලු.නටන්න දෙයක් නෑනේ පොන්ස්.අර උඹ ඉන්න group chat එකට වරෙන්.මොකද බයද ?![]()


අද data center එකේ වැඩ නැද්ද පොන්ස්මු Forum හදන්න තියා MS Office වත් හරියට දන්නේ ගොබ්බයෙක් බන්![]()
එතකොට ඉරිදට Data Center එකේ වැඩ කරන්නේ උබේ අම්මාද හුත්තිගේ පුතෝ![]()
නැහැ අද උබේ අම්මාගේ බඩ උඩ වැඩ පොන්ස්අද data center එකේ වැඩ නැද්ද පොන්ස්උඹ අද දවසෙම මෙකෙනේ ඕයි
![]()