Kandy Mahamaya Eke
Denatath Tommy Kiuwama Mala Paninawa![]()
ehe kiyanawa oka Mahamaya thama seen eka



Kandy Mahamaya Eke
Denatath Tommy Kiuwama Mala Paninawa![]()




Meya MBBS doctor kenek nemei neda waidya upades denna? Ehema kenekta waidya upades denna puluwanda?
"Dr. Jeevani is the Chairperson of Sajeevi Healing Home and Hospital (Pvt) Ltd. With Post Graduate (Doctorate) qualifications in Homeopathy (HMD) from The British Institute of Homeopathy, she engages herself in research projects on Homeopathy and treats patients for all mental and physical ailments producing miraculous cures. She is a psychological counselor, psychotherapist, hypnotherapist, a qualified, experienced Homoeopathic practitioner (Reg. No. 1069), and a Reiki/Pranic/Seichem practitioner. She has introduced POWER FLOWER - a natural rejuvenating vitamin made of natural flower remedy combinations by Sajeevi Healing Home.
She is a professional counselor who is an associate member of Sri Lanka Institute of Professional Counselors (Reg No. 2001/339). Jeevani is also the president of the Sri Lanka National Homoeopathic Practitioners Association, a life member of Sri Lanka Environmental Journalist Forum (SLEJF) and an all island JP.
She is a graduate of science from the University of Peradeniya. After graduation, she taught Botany, Zoology, and Chemistry to Advanced Level students as a science teacher. Thereafter she joined the department of agriculture as a Research Officer and worked in the research division for a period of five years. Since leaving the Department of Agriculture, she followed a course on Journalism (University of Colombo), which led to a Diploma, and this facilitated her to be a free-lance journalist. She also completed a Post-Graduate Diploma in Environmental Science (University of Colombo), a Diploma in Psychiatry, a Diploma in Hypnotherapy, and a certificate course in NLP."
Ref: http://www.jeevanihasantha.com/about/4589737553
ow eka thama, anith ewa wage nemei, mehema aththatama doctor kenek nemeinam mehema doctor kenek kiyagena waradi upades dena eka bayanakay.Mata hithuneth oka. Meya mage linkedin eke innawa. Mata hithenneme me wage video karanne views balagena. Ara RAJA FM athal eka wage ekak karanne. Gothapu kathawak kiyanawa aththa wage. Minissu balanawa welak ahanawa wage. View enawa salli enawa. A wageama mewa ehuwama, aththatama "samanya" Society eke nethi unath thawa ekekta hithenna puluwan "Munuth ehema karanawane, api kalama mokada" kiyala. Podi Social Manipulation ekak wennath puluwan.
ai mokakda kiyanne? mama video eka baluwe naa. agamatath pahara gahanawada video eke?කටින පිංකමට කෙලිනව හිමිහිට
ai mokakda kiyanne? mama video eka baluwe naa. agamatath pahara gahanawada video eke?




කටින පිංකමට කෙලිනව හිමිහිට
meyata medical advices denna puluwan kenek nemei wage, doctor kenek nemei ne.Mewage Channel report karanna puluwan neda?lokuwata katina pinkam ehema karana ayalu swinging ehema karanneth
palli yana aya kiyannath barida mekita![]()
Ballo case hena paranayi ban,
Eka parak school girl kenek ballek ekka indala ahu wela case giye awurudu 10kata wiyhara kalin

Mamanam kalaa.









Paw ithin uba, lassana ganiyek labannath pina thiyenna one.
