ලංකාවේ මුස්ලිම් සිහිනය සැබෑ වේ....

shenl

Banned
Sep 22, 2010
1,903
623
0
₪ මං මුලාවෙලා ₪
ඩෙවල් යකා;8715231 said:
මෙවුන් මේ කොහෙවත් ඉඳලා ඇවිල්ලා අපේ රටේ සෙල්ලම් දාන්නේ කොහොමද?එකෙක් හරි ඔය වගේ දෙයක් කරොත් ඌගේ කෑලි හොයන්න වෙන් නැති වෙන්න වැඩ සැලැස්සුවානම් ඉවරනේ :angry::angry::angry:
අනිවා !කොහෙවත් ඉන්න බල්ලන්ට මේක විනාශ කරන්නත් බැ විනාශ වෙන්න දෙන්නෙත් නැ බෝල .අප සියලු දෙනා ශ්‍රී ලංකේය අභීත සිංහල සිංහයෝ
http://www.elakiri.com/forum/group.php?groupid=166
 

III Reich

Member
Nov 10, 2010
544
42
0
auschwitz
shit dont talk like that man, any ways one law for all
lankawe ehema na ne ban muslim ayata me genna hadana shariah law eka uthure thiyenne wenama nithiyak thesawalame kiyala. tamil ayata mehe idam ganna puluwan unata apita ehe idam ganna ba . ithin one law wenne kohmada ?
 

Starz DK

Member
Sep 25, 2010
610
438
0
K Town
shit dont talk like that man, any ways one law for all

එතකොට උඹ කියන්නේ හැම එකාටම එකම නීතියනම්,අරුං විතරක් වෙනම නීතියක් හදා ගන්නේ ඇයි?පලයන් බං බොරු ටෝක්ස් නොදී.එහෙම මේ ප්‍රසිද්ධියේ දරුණු හිංසා මෙහෙ කරන්න දෙන්න බෑ.ඒකයි අපි කියන්නේ.
 

coolkasun

Well-known member
  • Sep 1, 2008
    21,255
    2,452
    113
    37
    Sharia Neethiya Geynne Muslim Ayata Non Muslimlata newei..
    Ai A'kata oya baya welaa? :lol: Oya baya wela naha kiyala kiyanna baha.. mokada Sinhala Namaka ID ekakwath Hada ganna Thiyena bayata Muslim aya wage Mujahid Kiyala ID ekak Oya oyata Aragena.
    A'ken peynawa oya Danatamath baya wela kiyala...
    Anika warada Karuwek nam Ithin Danduwam Nodee Athagaga innada kiyanne. :rofl:

    එහෙම උබල එකකුත් අපිට එකකුත් නෑ , උබලටත් අපේ නීතියම තමයි කොල්ලො ,දඬුවම් දෙන විදි තියනව ඔය වගේ අමානුශික නෑ , කෙල්ලෙක් , කොල්ලෙක් එක්ක කථා කලත් ගල් ගහල මරයි , මේක මචන් සිංහලේ දේශය ... බලාගන ඉදපන්කො
     

    kyc

    Member
    Dec 2, 2008
    1,379
    309
    0
    එතකොට උඹ කියන්නේ හැම එකාටම එකම නීතියනම්,අරුං විතරක් වෙනම නීතියක් හදා ගන්නේ ඇයි?පලයන් බං බොරු ටෝක්ස් නොදී.එහෙම මේ ප්‍රසිද්ධියේ දරුණු හිංසා මෙහෙ කරන්න දෙන්න බෑ.ඒකයි අපි කියන්නේ.


    ela machan......
     

    Dharatha

    Well-known member
  • Dec 29, 2006
    14,718
    4,600
    113
    මෙ කරන්න යන්නෙ මහා මොඩ වැඩක්
    ජතිය හා ආගම අනුව රටෙ නිතිය වෙනස් වෙන්න බැ
     

    EYE

    Member
    Jun 12, 2009
    1,513
    37
    0
    Fifty eight Quadi courts are to be constructed under a construction programme of the Ministry of Justice.
    Quadis are Islamic judges who administer justice in Muslim dominated areas. In Sri Lanka they mostly do work relating to marriage law among Muslims.
    Quadis generally hold court at their homes but the Ministry of Justice recently pointed out that this could undermine the impartiality of the judiciary. Subsequently Minister Athauda Seneviratne approved the construction of 58 separate buildings for the Quadis in their respective areas at a total cost of Rs. 38 million.
    The number of Quadi courts increased by eight recently due to capacity issues in certain areas. As such new Quadis have been appointed in areas like Beruwala, Sammanthurai, Puttalam, Kinniya and Biyagaha. Quadis are a part of an islandwide association that is under the purview of the Ministry of Justice.
    Speaking to The Sunday Leader the Quadi for the area of Beruwala, M.S Anwer said that ‘the primary duties of Quadis in Sri Lanka lie in executing the law coming under the Marriage Registration Ordinance. ‘We engage in marriage, divorce and post-divorce settlement issues. We are appointed solely to service Muslim people and as such can only deal with cases concerning the marital affairs of Muslims and no one else.’
    Anwer went onto add that Quadi appointees are usually nominated with the consensus of the community and consist of eminent personalities recognised for their goodwill and knowledge of the laws of Sharia (Islamic jurisprudence). He added that they are paid a nominal salary of Rs. 6000 a month. ‘We have the power of judges when it comes to the area in our purview. Each Quadi appoints an advisory board consisting of community leaders, usually including the chief imam of the local mosque, to assist him in his duties’. In his 11 months of being a Quadi he has handled approximately 75 cases of marriage related issues.
    The Sri Lanka Organization of Quadis is currently headed by Quadi Yehiya, who has 32 years of experience as a Quadi, and is based in Ratnapura. Anwer added that his court is currently held at his business office or at a local school. He is in the process of seeking out a plot of land to start construction work on his courthouse.
    The Quadi system serves the unique purpose of administering the marriage laws of Islam which are different in certain aspects to the general marriage laws of Sri Lanka. The system also helps poor Muslims avoid the legal costs associated with divorce and settlement cases. Anwer is a retired government servant and has been a school principle for eight years; however most Quadis in Sri Lanka are moulavis or Islamic scholars. He added that he constantly consults his advisory board on case related issues.
    Quadis have been around for as long as there have been Muslims in Sri Lanka. In 1344 the island was visited by Ibn Battuta, the world famous traveler. Battuta, a Quadi himself, enjoyed local hospitality in exchange for his invaluable services as an Islamic jurist in the areas he visited. He was reportedly treated with great hospitality by the then Sri Lankan King Vijaya Bahu and he even paid a visit to Adam’s Peak. Upon leaving the shores of Sri Lanka, Battuta’s boat was sunk in a storm and the boat that rescued him was in turn attacked by pirates stranding him on the island. The King again offered his hospitality to Battuta until he saw him aboard another ship that took him back to the Maldives. From there he set off to China.
    i think the thread starter noticed only the sharia part :rolleyes:
     
    Last edited:

    coolkasun

    Well-known member
  • Sep 1, 2008
    21,255
    2,452
    113
    37
    වෙන එකෙක් කිව්ව එකක දාද්දි හරියට දාපන්

    එහෙම උබල එකකුත් අපිට එකකුත් නෑ , උබලටත් අපේ නීතියම තමයි කොල්ලො ,දඬුවම් දෙන විදි තියනව ඔය වගේ අමානුශික නෑ , කෙල්ලෙක් , කොල්ලෙක් එක්ක කථා කලත් ගල් ගහල මරයි , මේක මචන් සිංහලේ දේශය ... බලාගන ඉදපන්කො

    :) this is nice
     

    raja20

    Member
    Sep 26, 2010
    20
    13
    0
    මෙතන ෂරියා නීතියක් නැ.. මුස්ලිම් විවාහ සහ දික්කසාද පිළිබද පොඩි උසාවියක් විතරයි. (කලින් ගෙවල් වල තිබුනේ, දැන් එක විදිමත්ව, විමධ්‍ය ගත කරන්නයි යන්නේ.)
    මේක අලුත් දෙයක් නෙවෙයි, අවුරුදු ගානක ඉදන් තියෙන එකක්.
    අනිත් එක ෂරිය නිතිය තිබුන කියල ,එක බලපාන්නේ මුස්ලිම් යට විතරයිනේ, අනිත් ය මොකටද බය වෙලා ක ගහන්නේ..


    http://www.elakiri.com/forum/group.php?groupid=171


    ”එන්න අප අඩවියට එහි අප අපගේ අදහස් විශ්වාසයන් බෙදා ගනිමු ඒ සදහා මේ තැන විවෘත වේදිකාවක් කරගනිමු. මෙය යහමග සොයන අඩවියයි. මෙහි මිත්‍යාවන්ට, අන්ධභක්තියට හෝ පදනම් විරහිත පාරම්පරික සම්ප්‍රදායන්ට ඉඩ නැත. ඇත්තේ අවංකකම, විවෘතකම හා බුද්ධිය මත පදනම් ව කරනු ලබන අලංකාර තර්ක විතර්ක පමණි.”
     

    helo256

    Member
    Oct 7, 2010
    2,093
    71
    0
    මෙතන ෂරියා නීතියක් නැ.. මුස්ලිම් විවාහ සහ දික්කසාද පිළිබද පොඩි උසාවියක් විතරයි. (කලින් ගෙවල් වල තිබුනේ, දැන් එක විදිමත්ව, විමධ්‍ය ගත කරන්නයි යන්නේ.)
    මේක අලුත් දෙයක් නෙවෙයි, අවුරුදු ගානක ඉදන් තියෙන එකක්.
    අනිත් එක ෂරිය නිතිය තිබුන කියල ,එක බලපාන්නේ මුස්ලිම් යට විතරයිනේ, අනිත් ය මොකටද බය වෙලා ක ගහන්නේ..


    http://www.elakiri.com/forum/group.php?groupid=171


    ”එන්න අප අඩවියට එහි අප අපගේ අදහස් විශ්වාසයන් බෙදා ගනිමු ඒ සදහා මේ තැන විවෘත වේදිකාවක් කරගනිමු. මෙය යහමග සොයන අඩවියයි. මෙහි මිත්‍යාවන්ට, අන්ධභක්තියට හෝ පදනම් විරහිත පාරම්පරික සම්ප්‍රදායන්ට ඉඩ නැත. ඇත්තේ අවංකකම, විවෘතකම හා බුද්ධිය මත පදනම් ව කරනු ලබන අලංකාර තර්ක විතර්ක පමණි.”

    thopita mehee eewaa bee.. innawaa nam eka neethiyakata hitapan..
     

    EYE

    Member
    Jun 12, 2009
    1,513
    37
    0
    මෙතන ෂරියා නීතියක් නැ.. මුස්ලිම් .
    අනිත් එක ෂරිය නිතිය තිබුන කියල ,එක බලපාන්නේ මුස්ලිම් යට විතරයිනේ, අනිත් ය මොකටද බය වෙලා ක ගහන්නේ..

    all sri lankans are under law of sri lanka
    like it or not
     

    kyc

    Member
    Dec 2, 2008
    1,379
    309
    0
    මෙතන ෂරියා නීතියක් නැ.. මුස්ලිම් විවාහ සහ දික්කසාද පිළිබද පොඩි උසාවියක් විතරයි. (කලින් ගෙවල් වල තිබුනේ, දැන් එක විදිමත්ව, විමධ්‍ය ගත කරන්නයි යන්නේ.)
    මේක අලුත් දෙයක් නෙවෙයි, අවුරුදු ගානක ඉදන් තියෙන එකක්.
    අනිත් එක ෂරිය නිතිය තිබුන කියල ,එක බලපාන්නේ මුස්ලිම් යට විතරයිනේ, අනිත් ය මොකටද බය වෙලා ක ගහන්නේ..


    KAWRUTH BAYA WELA KA GAHANNA.....HABAI EHEMA WENAMA NEETIYAK GENAKOTA SINHALA API KOHOMATH KALABLA WENAWA, MOKADA MEKA LANKAWA MEKA APE SINHALA RATA NISA...SINHALAYO KAWADAWATH BAYATA KAGAHANNA......
     

    Starz DK

    Member
    Sep 25, 2010
    610
    438
    0
    K Town
    sinhalun nidi, fun karapan elakiri eke langadima konath nathi weyi...:angry:

    එහෙමද උඹ හිතන් ඉන්නේ, සිංහලයෝ නැගිටපු දවසට උබේ ඔය දැනට කොන නැති භාණ්ඩේ ඉතුරු ටිකත් කැපිලම යයි පුතේ.පරිස්සමින් හොඳේ :angry::angry::angry::angry:
     

    III Reich

    Member
    Nov 10, 2010
    544
    42
    0
    auschwitz
    මෙතන ෂරියා නීතියක් නැ.. මුස්ලිම් විවාහ සහ දික්කසාද පිළිබද පොඩි උසාවියක් විතරයි. (කලින් ගෙවල් වල තිබුනේ, දැන් එක විදිමත්ව, විමධ්‍ය ගත කරන්නයි යන්නේ.)
    මේක අලුත් දෙයක් නෙවෙයි, අවුරුදු ගානක ඉදන් තියෙන එකක්.
    අනිත් එක ෂරිය නිතිය තිබුන කියල ,එක බලපාන්නේ මුස්ලිම් යට විතරයිනේ, අනිත් ය මොකටද බය වෙලා ක ගහන්නේ..


    http://www.elakiri.com/forum/group.php?groupid=171


    ”එන්න අප අඩවියට එහි අප අපගේ අදහස් විශ්වාසයන් බෙදා ගනිමු ඒ සදහා මේ තැන විවෘත වේදිකාවක් කරගනිමු. මෙය යහමග සොයන අඩවියයි. මෙහි මිත්‍යාවන්ට, අන්ධභක්තියට හෝ පදනම් විරහිත පාරම්පරික සම්ප්‍රදායන්ට ඉඩ නැත. ඇත්තේ අවංකකම, විවෘතකම හා බුද්ධිය මත පදනම් ව කරනු ලබන අලංකාර තර්ක විතර්ක පමණි.”
    okkoma minissu nam eka kattiyakata witharak wenama nithi dana eka waradi. anika oka maha thirisan neethiyak , maha amanushika daduwam denne kathawanta. ara goni billa wage adan giye nattam kasa para denawa wage.kanthare owa puluwan ati et owa mehe ottu na sana