ලංකාවේ මුස්ලිම් සිහිනය සැබෑ වේ....

butter cake

Member
Sep 29, 2010
111
8
0
ay ban me nodanna putthalmonta kiyanna yanna owwa :lol::lol: munta methana kaegahanna witharai danna wena kisisma magulak naha,aduma tharame pansil paha dannaewath naha.munta gedara karanna wadak naha ,job ekak karanne naha,iskole yanneth naha,paarawal wala awidinawa chater wela.poya dawasakatawath pansal yanne nathy ewun enawa menathana apita ugannna:P:P tenson kure la naki wela nisa dan jokersla hoyanawalu sinhala movies walata mun hodai ewwata nam.:lol:thamange aagama hariyata adahanwanam mun mokatada anunge kalisam asse ebenne :baffled::lol::lol::lol::lol::(

මුස්ලිම් හැත්ත අවොත් දකින්නවත් පන්සලක්වත් ඉතුරුකරන එකක් නැහැ. ඇෆ්ගනිස්තානෙ වගෙ.
 

Punisher!

Member
Sep 25, 2010
27
2
0
මුස්ලිම් හැත්ත අවොත් දකින්නවත් පන්සලක්වත් ඉතුරුකරන එකක් නැහැ. ඇෆ්ගනිස්තානෙ වගෙ.
Koheda yanne malle pol!:lol:
kohe ennada kiyanne dan? danatamath lankawe muslims la innwa eey kiyanne pansal nadda?


me rahask kiyannada? ubata replies denna dannathnam just "bump" kiyala daapan dannathuwa daala anagannepa. :P
:dull:
:lol:
 
Last edited:

butter cake

Member
Sep 29, 2010
111
8
0
Koheda yanne malle pol!:lol:
kohe ennada kiyanne dan? danatamath lankawe muslims la innwa eey kiyanne pansal nadda?

:dull:
:lol:

කොහෙවත් ‍යන්නෙ නැහැ, ....හැත්ත කි‍යලා කිව්වෙ. සාමාන්‍ය උන් නෙමෙ.
 

subspace

Active member
  • Oct 24, 2010
    519
    218
    43
    Denver
    I start by saying that I'm not racist and I love our muslim brothers and sisters, but WTF is going on. :angry:

    Why on earth you need two different laws for two races (or whatever you want to call it). I thought the whole point of calling us sri lankans instead of sinhalese, tamil or muslims is because we all are human beings under a single flag. Don't you people understand that this kind of stupid and ignorant sh*t is going to divide us even further. :frown:

    I saw that a couple of muslim brothers (or sisters) try to convince that we need not panic because these laws are only applicable to muslims. For all I know any, anybody can change religion. I can call myself a hindu (or even a crazy Scientologist like Tom Cruise) for a couple of minutes and fall back in to Buddhism (don't have to inform any authority) and that is a freedom enjoyed by every Sri Lankan. So my question, can anyone who is about to be punished by this court declare that he changed his religion? what happens then? E.g. People said that this is to settle marriage and divorce cases. So if you were Muslim when you got married, can you change your religion and appeal for a divorce in a regular court? If not, what happens to your right of choice over religion? And if they can change religion and appeal in a normal court, why the F you need a special court for Muslims (seems like a huge f***ing waste of tax money)

    If a muslim couple feel that they should live by the word of god, do so by all means. If god says don't divorce, then don't. But if you still need to get it, then go to the regular courts.

    I have utmost respect for other religions and I believe everyone should have the right to freedom of religion. But you need to draw the f***ing line when it comes to the law (and your religion shouldn't be a factor, at least in the eye of the civilized world).

    I'm not angry because I'm a Buddhist, but a Sri Lankan who prefers to think rationally.

    ay ban me nodanna putthalmonta kiyanna yanna owwa :lol::lol: munta methana kaegahanna witharai danna wena kisisma magulak naha,aduma tharame pansil paha dannaewath naha.munta gedara karanna wadak naha ,job ekak karanne naha,iskole yanneth naha,paarawal wala awidinawa chater wela.poya dawasakatawath pansal yanne nathy ewun enawa menathana apita ugannna:P:P tenson kure la naki wela nisa dan jokersla hoyanawalu sinhala movies walata mun hodai ewwata nam.:lol:thamange aagama hariyata adahanwanam mun mokatada anunge kalisam asse ebenne :baffled::lol::lol::lol::lol::(

    සහෝදරයා (හෝ සහෝදරි),

    මම හිතනවා උඹ ඉස්ලාම් කියල හා මේ ගැන වැඩිපුර දන්නවා ඇති කියල (වැරදිනම් සමාවෙන්න). මම මට තියෙන ප්‍රශ්න ඇහුව. මේ ගැන පැහැදිලි කරලා දෙන්න කියල කරුණාවෙන් ඉල්ලනවා.
    f වචනය කීපපාරක් යොදා ගත්තේ අපහාස කරන්න නෙමේ.
    thanks
     

    udagama

    Member
    May 16, 2010
    520
    31
    0
    38

    මු මෙමොකද කරන්නෙ ලමා අපචාරයක්ද?
    837514213.gif
     
    • Like
    Reactions: shenl

    lalibatta

    Member
    Nov 13, 2006
    22
    0
    0
    Ane machanla nikan boru prashna athi karanna epa. Law gana danagena katha karapalla. Shariya kiyanne pudgala neethiyak. Eka danatath lankawe kriyathmaka wenawa. one nan law fac eke one ekekgen ahala balapan. un dannawa. lankawe athule sharia thybba kiyala anik unta mukuthma wenne ne. boruwata prashna athi karanna epa :angry::angry::angry::angry:
     

    butter cake

    Member
    Sep 29, 2010
    111
    8
    0
    aaaaa..ehema kiyapanko.eey wage hattha oonama aagamaka innawa ban:dull::no:

    මුස්ලිම් ශරි‍යා නිති‍ය අමානුශික දඩුවම් ක්‍රම‍යක් . එකට තැබු මුල් පි‍යවරක් තමා ඔ‍ය. උබට ශරි‍යා නිති‍ය හා එක ක්‍රි‍යාත්මක වෙන විදි‍ය ගැන සාමන්‍ය හො දැනුමක් ති‍යෙනවද.? උබ මුස්ලිම් එකෙක් නම් එක ගැන දන්නවා ඇති.:D
     

    Punisher!

    Member
    Sep 25, 2010
    27
    2
    0
    I start by saying that I'm not racist and I love our muslim brothers and sisters, but WTF is going on. :angry:

    Why on earth you need two different laws for two races (or whatever you want to call it). I thought the whole point of calling us sri lankans instead of sinhalese, tamil or muslims is because we all are human beings under a single flag. Don't you people understand that this kind of stupid and ignorant sh*t is going to divide us even further. :frown:

    I saw that a couple of muslim brothers (or sisters) try to convince that we need not panic because these laws are only applicable to muslims. For all I know any, anybody can change religion. I can call myself a hindu (or even a crazy Scientologist like Tom Cruise) for a couple of minutes and fall back in to Buddhism (don't have to inform any authority) and that is a freedom enjoyed by every Sri Lankan. So my question, can anyone who is about to be punished by this court declare that he changed his religion? what happens then? E.g. People said that this is to settle marriage and divorce cases. So if you were Muslim when you got married, can you change your religion and appeal for a divorce in a regular court? If not, what happens to your right of choice over religion? And if they can change religion and appeal in a normal court, why the F you need a special court for Muslims (seems like a huge f***ing waste of tax money)

    If a muslim couple feel that they should live by the word of god, do so by all means. If god says don't divorce, then don't. But if you still need to get it, then go to the regular courts.

    I have utmost respect for other religions and I believe everyone should have the right to freedom of religion. But you need to draw the f***ing line when it comes to the law (and your religion shouldn't be a factor, at least in the eye of the civilized world).

    I'm not angry because I'm a Buddhist, but a Sri Lankan who prefers to think rationally.



    සහෝදරයා (හෝ සහෝදරි),

    මම හිතනවා උඹ ඉස්ලාම් කියල හා මේ ගැන වැඩිපුර දන්නවා ඇති කියල (වැරදිනම් සමාවෙන්න). මම මට තියෙන ප්‍රශ්න ඇහුව. මේ ගැන පැහැදිලි කරලා දෙන්න කියල කරුණාවෙන් ඉල්ලනවා.
    f වචනය කීපපාරක් යොදා ගත්තේ අපහාස කරන්න නෙමේ.
    thanks
    brother dont think any bad image about me.becoz i m such a person respecting every religion.though there will be no any insult word for other religions.My answers will be who against any reiligion.so can u gimme some time i will reply you as per my islamic knowledge.becoz i having some trouble in net.:(
    I will PM u whenever i replied for you.
    :D

    and thanks for your respectable words. i appreciate it.:)
     

    butter cake

    Member
    Sep 29, 2010
    111
    8
    0
    ko ban lankawe ekkenek wath nahane meke?? ubata olamandeda? nathnam wassta henayak wath wadilada?:lol::lol:

    තොගෙ මොලෙ තරම හිතාගත්තැහැකි ලංකාවෙ උන් ඔතන ඉන්නවද කි‍යලා අහපු එකෙන්ම. යකො ඔතන ති‍යෙන්නෙ ශරි‍යා නිති‍ය ක්‍රි‍යාත්මක කරලා දදුවම් දෙන අව්ස්තා වලදි ගත්ත ඡා‍යාරුප. කි‍යපන් බලන්න. ස්ත්‍රි අප‍යොජන‍යෙදි හරි මිනි මරුම්වලදි එහෙම නත්නම් විවාහ‍යෙන් පිට ලිංගික සම්බන්දතාවලදි මුස්ලිම් ශරි‍යා නිති‍ය අනුව දදුවම් කරනවාද දැනට ලන්කාවෙ? නැහැනෙ ගො. .
     

    subspace

    Active member
  • Oct 24, 2010
    519
    218
    43
    Denver
    brother dont think any bad image about me.becoz i m such a person respecting every religion.though there will be no any insult word for other religions.My answers will be who against any reiligion.so can u gimme some time i will reply you as per my islamic knowledge.becoz i having some trouble in net.:(
    I will PM u whenever i replied for you.
    :D

    and thanks for your respectable words. i appreciate it.:)

    no worries, thanks
     

    chanaka chana

    Well-known member
  • Jan 26, 2009
    7,632
    749
    113
    Colombo

    බොරු බයිල මල්ලී..මේව මෙහෙ පටං ගත්තොත් බලා‍ගමුකෝ.. :angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry::angry:

    siraata.. keli keli walata un kapaganna hadanne ehenam ithin.. unta vitharak nemei
    mewata dekata nemen aduve ballantath..:growl::growl::growl:
     

    Punisher!

    Member
    Sep 25, 2010
    27
    2
    0
    තොගෙ මොලෙ තරම හිතාගත්තැහැකි ලංකාවෙ උන් ඔතන ඉන්නවද කි‍යලා අහපු එකෙන්ම. යකො ඔතන ති‍යෙන්නෙ ශරි‍යා නිති‍ය ක්‍රි‍යාත්මක කරලා දදුවම් දෙන අව්ස්තා වලදි ගත්ත ඡා‍යාරුප. කි‍යපන් බලන්න. ස්ත්‍රි අප‍යොජන‍යෙදි හරි මිනි මරුම්වලදි එහෙම නත්නම් විවාහ‍යෙන් පිට ලිංගික සම්බන්දතාවලදි මුස්ලිම් ශරි‍යා නිති‍ය අනුව දදුවම් කරනවාද දැනට ලන්කාවෙ? නැහැනෙ ගො. .
    ithin go... thota thiyena amaruwa mokadda un ehema karanam.eeka unge rata un ehema karanwa.eekata akamathy kiyala una paare banner gahuwada?? anna parlimenthuwe wathurala pirilalu..pawul 2000 unhitithan ahaimi welalu.ewwa lankawe dewal ewwa hoyannathuwa ay har.anunge ratwawal deal hoyanna?? sirawata amaruda ban..uba paw..oya ithin magen ahaganna thamai..:lol::lol:
     

    Punisher!

    Member
    Sep 25, 2010
    27
    2
    0
    මු මෙමොකද කරන්නෙ ලමා අපචාරයක්ද?
    837514213.gif
    yako uba thaama baba ne?? Photoshop kiyala software ekak thiyenawa ban..mama hithanne elakiri eke downlod karaganna puluwan ..eyka daganin.eyke oyawage edit puluwan ban.sira kiyanne.:P:P:P
     

    Punisher!

    Member
    Sep 25, 2010
    27
    2
    0
    umba kiyannee oya neethi hondai kiyalada?
    naha ban mama kiyannaha oya neethy hodai kiyala.namuth una pili padinawane.eeka unge wadak.ehema oluwa daanawanam me allapu rate oona tharama dewal wenne..ay me langakadi eka aagamaka wishala pramaanayak sathun bili pooja kare ithin ewwath narakaine.apita ape lankaawa hadanna bari eke api mokatada loke hadanna yanne.(kawadaawath karanna bari deyak)

    uba mekata reply kaloth mata PM daapan reply karanna lesi.
     
    • Like
    Reactions: MuslimLankan