ලංකාවේ හිටපු චාර්ටර්ම/ජඩම කෙනා කවුද (දේශපාලුවෝ ඇරෙන්න )
dfgrendezvous Well-known member Mar 14, 2008 4,872 8,451 113 Oct 30, 2022 #1 ලංකාවේ හිටපු චාර්ටර්ම/ජඩම කෙනා කවුද (දේශපාලුවෝ ඇරෙන්න )
nevermindNevergiveup Well-known member Jul 28, 2017 28,470 36,419 113 මැදමහනුවර Oct 30, 2022 #2 @scurvy Reactions: Chimpanzee Putha, kolavari and dilann
CorD SaC Well-known member Feb 4, 2015 15,790 28,158 113 Oct 30, 2022 #3 උපාලි රංජිත් නොහොත් සොත්ති උපාලි. වීරසින්හ මල්ලිමාරච්චි, සිරිසේන කුරේ වගේ උන්වත් දාපන් මේ වගේ නම් දාද්දී Last edited: Oct 30, 2022 Reactions: War Fighter
උපාලි රංජිත් නොහොත් සොත්ති උපාලි. වීරසින්හ මල්ලිමාරච්චි, සිරිසේන කුරේ වගේ උන්වත් දාපන් මේ වගේ නම් දාද්දී
S SLK_sri Well-known member Oct 27, 2018 61,114 56,678 113 Oct 30, 2022 #5 list eka balance karapan, nethuwa kiyanna beha P.B Jayasundara dnawanam Ajith niwad ehemath dapan a wage hadapan. nethuwa me list eka set wenne neha Reactions: නෝටි බබා
list eka balance karapan, nethuwa kiyanna beha P.B Jayasundara dnawanam Ajith niwad ehemath dapan a wage hadapan. nethuwa me list eka set wenne neha
Scarface Well-known member Dec 8, 2008 1,711 471 83 morphine base Oct 30, 2022 #6 udugampola, sirisena cooray, jr, basil Reactions: hasithayad and siri_ayya
dfgrendezvous Well-known member Mar 14, 2008 4,872 8,451 113 Oct 30, 2022 #7 SLK_sri said: list eka balance karapan, nethuwa kiyanna beha P.B Jayasundara dnawanam Ajith niwad ehemath dapan a wage hadapan. nethuwa me list eka set wenne neha Click to expand... Ajith deshapaluwek ne. Ekayi damme naththe. Scarface said: udugampola, sirisena cooray, jr, basil Click to expand... sirisena cooray, basil deshapaluwo ne ------ Post added on Oct 30, 2022 at 1:39 AM
SLK_sri said: list eka balance karapan, nethuwa kiyanna beha P.B Jayasundara dnawanam Ajith niwad ehemath dapan a wage hadapan. nethuwa me list eka set wenne neha Click to expand... Ajith deshapaluwek ne. Ekayi damme naththe. Scarface said: udugampola, sirisena cooray, jr, basil Click to expand... sirisena cooray, basil deshapaluwo ne ------ Post added on Oct 30, 2022 at 1:39 AM
Sen-lu Well-known member Mar 13, 2019 13,722 34,224 113 In the Dark Tranquillity at the Midway Through ∞ Oct 30, 2022 #8 කබ්රාල් Reactions: Chimpanzee Putha, topkollek, hasithayad and 1 other person
Tyrion Lannister Well-known member Aug 20, 2012 3,293 5,749 113 King's Landing Oct 30, 2022 #9 මේ දවස් වල නම් කබල් ගුනේ යි, වේස බන්දුයි තමයි PS : මේක ප්රභාකරන් යුද්ධ කරේ අපිව මුන්ගේන් බේර ගන්න කියල හිතන් දාපු එකක්ද? නැත්නම් දැන් ඒ යකාව මතක නැද්ද? Reactions: Venux, hasithayad and War Fighter
මේ දවස් වල නම් කබල් ගුනේ යි, වේස බන්දුයි තමයි PS : මේක ප්රභාකරන් යුද්ධ කරේ අපිව මුන්ගේන් බේර ගන්න කියල හිතන් දාපු එකක්ද? නැත්නම් දැන් ඒ යකාව මතක නැද්ද?
S SLK_sri Well-known member Oct 27, 2018 61,114 56,678 113 Oct 30, 2022 #10 dfgrendezvous said: Ajith deshapaluwek ne. Ekayi damme naththe. Click to expand... 1 PB. Jayasundara 2 anurudda dadeniya mun 2 ekka baladdi list anith set eka hodai
dfgrendezvous said: Ajith deshapaluwek ne. Ekayi damme naththe. Click to expand... 1 PB. Jayasundara 2 anurudda dadeniya mun 2 ekka baladdi list anith set eka hodai
War Fighter Well-known member Mar 22, 2017 9,142 1 28,735 113 Oct 30, 2022 #12 ප්රභාකරන් Reactions: kolavari and kinkon
Nidarshana_k Well-known member Feb 19, 2022 29,869 1 51,844 113 ප*යාගල sorry.com Oct 30, 2022 #13 පාදෙනිය නම් හැක් වෙලාම ගියා දැන් මිනිහා ලගට ලෙඩ්ඩු එන්නෙත් නෑ Reactions: kolavari, italymad and War Fighter
P praskruz Well-known member Nov 28, 2007 1,316 1,019 113 Oct 30, 2022 #14 dilith jayaweera maharaaja nalin de silva padeniya Reactions: kolavari, hasithayad, tushi81 and 1 other person
YESno Well-known member Oct 21, 2020 3,568 7,411 113 Oct 30, 2022 #15 සහරාන් ප්රබාකරන් කාඩිනල් එරෝසන් Reactions: kolavari and avjayarathne
Voltage Well-known member Feb 6, 2012 21,748 1 15,146 113 Oct 30, 2022 #16 Tissa Janan Reactions: War Fighter
neyohk Well-known member Oct 31, 2015 16,280 17,268 113 Oct 30, 2022 #17 ඕකුන් විතරද?හිතල බලපං උඹේ ගෙදර අයගෙ ඉඳන්ම උඹට දැනුම් තේරුම් අැති කාලේ ඉඳන්ම නෑයෝ, යාළුවෝ,වටේ ඉන්න උන්,පාරේ ඉන්න උන් දැනට උඹ අාශ්රය කරපු හැම ඵකාම ඵකින් ඵක අරගෙන කීදෙනෙක් උඹට ජඬ වැඩ කරල තියෙනවද කියලා වචනෙකින් හරි..ලංකාවේ උන්ගේ ජාන වලම තියෙන දෙයක් ජඬ කම්..ඔය දාල තියෙන උන්ව highlight වෙලා පේනව ඉතිං මීඩියා නිසා..ඕක තමයි අැත්ත.. Reactions: C_S_M, wtsamantha and topkollek
ඕකුන් විතරද?හිතල බලපං උඹේ ගෙදර අයගෙ ඉඳන්ම උඹට දැනුම් තේරුම් අැති කාලේ ඉඳන්ම නෑයෝ, යාළුවෝ,වටේ ඉන්න උන්,පාරේ ඉන්න උන් දැනට උඹ අාශ්රය කරපු හැම ඵකාම ඵකින් ඵක අරගෙන කීදෙනෙක් උඹට ජඬ වැඩ කරල තියෙනවද කියලා වචනෙකින් හරි..ලංකාවේ උන්ගේ ජාන වලම තියෙන දෙයක් ජඬ කම්..ඔය දාල තියෙන උන්ව highlight වෙලා පේනව ඉතිං මීඩියා නිසා..ඕක තමයි අැත්ත..
RealityOfX Well-known member Feb 5, 2021 8,893 1 15,235 113 Oct 30, 2022 #18 Kili Maharaja Reno Silva EAP Reactions: War Fighter
sakuntha1996 Well-known member Jan 13, 2017 11,383 21,302 113 Oct 30, 2022 #19 සරත් එන් සිල්වා. Reactions: Bekam, topkollek and War Fighter
Brandy2020 Well-known member May 15, 2018 20,605 25,962 113 Oct 30, 2022 #20 දැනට වැඩිම economic ඩැමේජ එක කරලා තියෙන්නේ PB සහ කබ්රාල් Reactions: Chimpanzee Putha