kandy is the best..

ගමයා;13084196 said:kandy ekata raja ge eun kochchara kelawanna heduwath kandy thamai hodama
ගමයා;13084196 said:kandy ekata raja ge eun kochchara kelawanna heduwath kandy thamai hodama

Machan la what is this

ow ube kate masuran danna one e kathawata. anik team wala inna wedi denek rugby feild ekata awe kandy walin.
dushantha lewke
buks
pushpakumara.
oya wage godak. nama mataka ne ban
matakane giya awurudde airforce match eketh rajage ana paridi airforce eke training inna balu hatta dammala kandy supporters lata gahuwa. eth league eka kandy issuwa. ane huke nannane. Kreedawak dinanna puluwan mahatma kreedawen witharai. balu wada walin dinnata minissunge hithwala hamadamath KANDY dinumඔව් මචන්, ඒ වගේම තමයි රජාගෙ Carlton Super 7 එකට කඩේ යන්නෙ නැති එකම කණ්ඩායමත් Kandy![]()