ලංකාව විනාස කරන්න මුල පුරපු අයට

funkyguy89

Well-known member
  • Nov 19, 2009
    8,318
    1,238
    113
    ඉස්සර වේ_ පුටාලට කරන්ට් තිබ්බා, යන්න පාරවල් තිබ්බ, කන්න බොන්න සල්ලි තිබ්බ, ඇවිදින්න tracks තිබ්බා...
    මුන්ට අඩු වෙලා තිබ්බේ 6% GDP for Education විතරයි.. කෝ මේ වේ_ගේ පුටාලා දැන් උන්ගේ GDP එක පොනිල්ගෙන් ඉල්ලන්නේ නැත්තේ?

    FUTA-1.jpg


    මතකද පොනිල්ට කඩේ ගිය උන් එදා facebook Profile photo එකටත් දාගෙන හිටියේ ඕක...
    පැය 24 කරන්ට් දෙන්න බැරි මුන්, දෙයි තොපි ඉන්නපු 6% GDP පු_න්....
     

    Lejayange

    Well-known member
  • Mar 23, 2015
    18,955
    5,596
    113
    මචන්ලා, ආරංචියක් ආවා හෙට මහින්දගේ තංගල්ලේ වත්ත හාරනවා කියල, කරන්ට් හොයන්න... :baffled::baffled:
    මේ දවස් වල දිනපතා විදුලිය විසන්දි වීමට හේතුව, රාජපක්ෂවරුන්ගේ ඉඩම් වල, පොලව යට විදුලිය ගබඩා කර තිබීම නිසා බව ආණ්ඩුවේ මතයයි.
    කතාව ඇත්තද බං? :eek:

    a70dc3663393bf3774172db8eb0e1259508fdc12cd9eb67d334866c88d46935f.jpg


    http://www.lankadeepa.lk/index.php/top_story/389456

    :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:


    ඉල ඇදෙනව බන් මේව දැක්කම
     

    Chikamawa

    Member
    Jan 3, 2015
    3,353
    396
    0
    ඉස්සර වේ_ පුටාලට කරන්ට් තිබ්බා, යන්න පාරවල් තිබ්බ, කන්න බොන්න සල්ලි තිබ්බ, ඇවිදින්න tracks තිබ්බා...
    මුන්ට අඩු වෙලා තිබ්බේ 6% GDP for Education විතරයි.. කෝ මේ වේ_ගේ පුටාලා දැන් උන්ගේ GDP එක පොනිල්ගෙන් ඉල්ලන්නේ නැත්තේ?

    FUTA-1.jpg


    මතකද පොනිල්ට කඩේ ගිය උන් එදා facebook Profile photo එකටත් දාගෙන හිටියේ ඕක...
    පැය 24 කරන්ට් දෙන්න බැරි මුන්, දෙයි තොපි ඉන්නපු 6% GDP පු_න්....

    Katha karala wadak na
     

    funkyguy89

    Well-known member
  • Nov 19, 2009
    8,318
    1,238
    113
    Machan my3 thama elawa yanna ona
    උට විතරක් නෙමෙයි, උගේ පරම්පරාවම අකුලෝලා යන්න ඕනේ, ඕකා කරපු ද්‍රෝහී කමට ඕකට හොදක් වෙන්නේ නෑ, පන්සල් දාහකට ගිහින් වැන්දත්... රටයි ජාතියයි විතරක් නෙමෙයි, ඌ උගේ නිදහස් පක්ෂෙත් කෑලි කෑලි වලට බෙදුවා... බලයට කෑදර එකා උගේ අම්මවත් විකුණයි...
     

    nai_silva

    Banned
    Nov 18, 2015
    5,091
    504
    0
    යහපාලන කක්කුස්සි හෝදලා බෙටි ලොවන එකෙක් මට තර්ජනය කරලා..

    බයේ බැහැ බන් .. දැන් මොකද කරන්නේ ? මව ඩිෆෙන්ඩර් එකකින් උස්සයි ද

    03-22-2016 06:12 PM Wadiya dagalanna hadanna epa uba. Ponnaya tho gena api aha gahagena unne mee tikema. uba raganawa wadi. paare ehema yaddi parissamen palayan :)
     

    nai_silva

    Banned
    Nov 18, 2015
    5,091
    504
    0
    මම දාන ත්‍රෙඩ් දිහා අහ ගහගෙන බලාගෙන ඉන්නවා කියල දැනගන්න ලැබීම සතුටක් බ්රෝ.. ඒ කියන්නේ මගේ උත්සාහය සාර්ථකයි


    03-22-2016 06:12 PM Wadiya dagalanna hadanna epa uba. Ponnaya tho gena api aha gahagena unne mee tikema. uba raganawa wadi. paare ehema yaddi parissamen palayan :)


    පොඩ්ඩක් බලපන් අම්ම ගෙදරද කියල? මොකද ඊයේ රැ මම තියාගෙන ආතල් දිදී හිටිය .. උදේ බලද්දී හිටියේ නැහැ මචන් .. පොඩ්ඩක් හොයල බලපන්

     
    Aug 11, 2015
    394
    40
    0
    ලංකාව විනාස කරන්න මුල පුරපු අයට වස් වැදිල කියන්නෙ ඇත්තද? ඇයි මෙ එකා එකා කූරියා ගහන්නෙ?

    mkds_gunawardena.jpg


    palitha_thewarapperuma.jpg


    814-unholy-alliance-sells-venerable-maduluwawe-sobitha-theros-funeral-against-his-wishes-video70084695.jpg


    prof._vishwa_warnapala.jpg


    ඇයි දන්නෙ නෑ මෙහෙම වෙන්නෙ නේද?
    thinking-idea-animated-animation-smiley-emoticon-000339-large.gif


    gon aathal nodee hitapan ban..
     

    funkyguy89

    Well-known member
  • Nov 19, 2009
    8,318
    1,238
    113
    යහපාලන කක්කුස්සි හෝදලා බෙටි ලොවන එකෙක් මට තර්ජනය කරලා..

    බයේ බැහැ බන් .. දැන් මොකද කරන්නේ ? මව ඩිෆෙන්ඩර් එකකින් උස්සයි ද

    03-22-2016 06:12 PM Wadiya dagalanna hadanna epa uba. Ponnaya tho gena api aha gahagena unne mee tikema. uba raganawa wadi. paare ehema yaddi parissamen palayan :)

    උබ "රගනවා" වැඩි ලු...:lol::lol: විලිලජ්ජාවේ සන්තෝසේ බෑ බං, ඕක ලියපු එකා සෑහෙන දුෂ්කර ගමක ඉදල කොලබ ඇවිත් තියෙන්නේ, උබට ඔය ටික කොටලා යන්න....
     

    funkyguy89

    Well-known member
  • Nov 19, 2009
    8,318
    1,238
    113
    මම දාන ත්‍රෙඩ් දිහා අහ ගහගෙන බලාගෙන ඉන්නවා කියල දැනගන්න ලැබීම සතුටක් බ්රෝ.. ඒ කියන්නේ මගේ උත්සාහය සාර්ථකයි


    03-22-2016 06:12 PM Wadiya dagalanna hadanna epa uba. Ponnaya tho gena api aha gahagena unne mee tikema. uba raganawa wadi. paare ehema yaddi parissamen palayan :)


    පොඩ්ඩක් බලපන් අම්ම ගෙදරද කියල? මොකද ඊයේ රැ මම තියාගෙන ආතල් දිදී හිටිය .. උදේ බලද්දී හිටියේ නැහැ මචන් .. පොඩ්ඩක් හොයල බලපන්


    උබ උඩරටද පහතරටද "රගන්නේ"? :lol::lol: