ලක්ශ 23 ක ලැප්ටොප් එකක් මෙන්න ගුපියනේ

snm1990

Well-known member
  • Jun 4, 2015
    11,604
    8,858
    113
    අඩෝ මේ ගානට පොඩි සුපර් කම්පුටර් එකක් ගන්න පුළුවන් නේද?
     
    • Like
    Reactions: jennt and lilman

    dananjaya696

    Well-known member
  • Apr 4, 2009
    2,738
    4,946
    113
    Nugegoda
    මේක ප්ලග් එක්කට ගහන්න එපැයි කීය උනත් හරියට වැඩක් ගන්නනම්. :lol:
     
    • Like
    Reactions: lilman

    lilman

    Well-known member
  • May 10, 2009
    41,183
    54,934
    113
    Colombo
    මේච්චර වියදම් කරන්නෙ තමන්ගෙ පවුලෙ එකෙක්ට (සහෝදරයට) සැප දෙන්න නේද කියල මතක් වෙද්දි පපුව හෝස් ගාල යනව :(
     

    raman2

    Well-known member
  • Feb 16, 2009
    10,012
    12,101
    113
    Lol a fking idiot 😂 Bugger bought a inefficient hot plate for the price of a kitchen
    emoney karana ekekta game gahanna $5000 wiyadam karanawa kiyanne nothing ban..
    lankawe taxuth na, cost ekath adui..
    ithin salli hoyana ekata hambanaka salli hoyanna puluwan..
     

    Sonique

    Well-known member
  • Oct 22, 2007
    25,205
    11,234
    113
    Forest
    emoney karana ekekta game gahanna $5000 wiyadam karanawa kiyanne nothing ban..
    lankawe taxuth na, cost ekath adui..
    ithin salli hoyana ekata hambanaka salli hoyanna puluwan..
    salli newe ban :rofl: Oya laptop walata 4090 handle karanna ba. Ithin under clock karapu GPU chip ekak danne motherboard ekata godak welawata cooling hoda nathi hinda. Processor ekath ehemmai. Habai chip eke price eka ekamai. Mamath tikak highend gaming laptop pawichchi karala thiyenawa. Anthimata une laptop eka portable uth na PC counterpart ekak ekka lagin thiyannawath ba performance walin. Power pack ekai PC ekai bag eke daapu gaman PC ekak kare elluwa wage.
    Oka wenne na Mac walanan. Habai ithin mac ekaka hardware poddak hari customize karapu gaman banku account eka left wenawa.

    Highend PCs are just plain stupid