salli newe ban

Oya laptop walata 4090 handle karanna ba. Ithin under clock karapu GPU chip ekak danne motherboard ekata godak welawata cooling hoda nathi hinda. Processor ekath ehemmai. Habai chip eke price eka ekamai. Mamath tikak highend gaming laptop pawichchi karala thiyenawa. Anthimata une laptop eka portable uth na PC counterpart ekak ekka lagin thiyannawath ba performance walin. Power pack ekai PC ekai bag eke daapu gaman PC ekak kare elluwa wage.
Oka wenne na Mac walanan. Habai ithin mac ekaka hardware poddak hari customize karapu gaman banku account eka left wenawa.
Highend PCs are just plain stupid