ලක්ශ 23 ක ලැප්ටොප් එකක් මෙන්න ගුපියනේ

honesty

Well-known member
  • May 2, 2015
    2,488
    4,678
    113
    මොන පකටද බං මිලියන 3ක් දීලා ලැප්ටොප් එකක් ගන්නෙ?
     

    handley

    Well-known member
  • Jun 24, 2018
    7,304
    10,162
    113
    Laksa 20 dila laptop ekak ganna salli tiyana ekata data daganna wat salli neti elakirians Mondaya kiyala baninawa 🤣
     
    • Like
    Reactions: raman2

    raman2

    Well-known member
  • Feb 16, 2009
    10,008
    12,098
    113
    salli newe ban :rofl: Oya laptop walata 4090 handle karanna ba. Ithin under clock karapu GPU chip ekak danne motherboard ekata godak welawata cooling hoda nathi hinda. Processor ekath ehemmai. Habai chip eke price eka ekamai. Mamath tikak highend gaming laptop pawichchi karala thiyenawa. Anthimata une laptop eka portable uth na PC counterpart ekak ekka lagin thiyannawath ba performance walin. Power pack ekai PC ekai bag eke daapu gaman PC ekak kare elluwa wage.
    Oka wenne na Mac walanan. Habai ithin mac ekaka hardware poddak hari customize karapu gaman banku account eka left wenawa.

    Highend PCs are just plain stupid
    4090 mobile eka oke thiyenne. eke power eka desktop 4090 eka tharam naha kiyala un dannawa..
    but unta ona portable but max powerful lap ekak..
    price wadi eka salli thiyana ekata prashnayak naha..

    macbook wala wadak athi game ekak gahanna bane ban, bara adu PC lap walath gaming performance naha..
    ithin unta hina wena un thama modayo..
     

    icewiz

    Well-known member
  • Dec 19, 2023
    2,401
    3,207
    113
    අඩො msi ගන්නෙ එච්චර දීලා ?
    Razor වගේ ඒවා ඊට වඩා premium නේ