ලක්ෂ 10 කට වගේ රට ගිහින් ඉගෙන ගන්න....

silibilla

Member
Nov 21, 2011
221
8
0
Sri Lanka
ලක්ෂ 10 කට වගේ රට ගිහින් ඉගෙන ගන්න....

ලක්ෂ 10 කට වගේ වියදම් කරලා රට ගිහින් ඉගෙන ගන්න පුළුවන් ද බන් ?එගනට uk australia ,new zealand වගේ යන්න පුලුවන්ද .igena ganna gaman kob ekak karanna.මම පත්තරේක දැක්ක new zealand IELTSනැතුව යන්න පුළුවන් කියල. ehema puluwanda?ඒ වගේ places sure නැද්ද බන්..

Thanks!
 

MeGusta

Banned
Sep 11, 2012
10,585
512
0
salli hodata nattan nikan gihlla katu kanna epa ban mehe idan athal eke karanna puluwan...10lks nan hodatama madi..ube uni ekata witarak kiyak gannawada?tawa accommodation n all yanawa.newzealand nan godak tiyenne farm wala jobs tamai...
 

silibilla

Member
Nov 21, 2011
221
8
0
Sri Lanka
salli hodata nattan nikan gihlla katu kanna epa ban mehe idan athal eke karanna puluwan...10lks nan hodatama madi..ube uni ekata witarak kiyak gannawada?tawa accommodation n all yanawa.newzealand nan godak tiyenne farm wala jobs tamai...

:sorry:

thanks machan reply ekata.mamath aththa thathwe hoyaganna thama ban thread eka damme..
 

MeGusta

Banned
Sep 11, 2012
10,585
512
0
10 lacks dala business ekak patan ganin

sirawata dan 50-60lks dila degree karana eka tama karanna puluwan modama wede...degree karanwanan 10lks athulatha karanna nattan nikan money waste ekak oya gana aye hamba karanna wenne ne
 

Randir

Well-known member
  • Sep 5, 2006
    17,944
    2,471
    113
    Earth
    rata yanna one nam, lankawe iganagena awurudu 3k witara work experience aran yanna puluwan godak welawata. etakota awulak naha.
     

    silibilla

    Member
    Nov 21, 2011
    221
    8
    0
    Sri Lanka
    rata yanna one nam, lankawe iganagena awurudu 3k witara work experience aran yanna puluwan godak welawata. etakota awulak naha.

    ow math baluwe eka thama.maama eke eka ewa poddak hoyala baluwe..dan nam eka mind ekakata enna one.. mam baluwe logistic degree ekak karanna kiyala. NSBM UK Degree 3 years... CINEC 4years China Degree..

    mokak wage hondaida? Study area eka nam Cinec eke wadi.. cinec laksha 10 nsbm 8.50
     

    ^Buddhika^

    Well-known member
  • Jun 8, 2013
    13,432
    1,163
    113
    ow math baluwe eka thama.maama eke eka ewa poddak hoyala baluwe..dan nam eka mind ekakata enna one.. mam baluwe logistic degree ekak karanna kiyala. NSBM UK Degree 3 years... CINEC 4years China Degree..

    mokak wage hondaida? Study area eka nam Cinec eke wadi.. cinec laksha 10 nsbm 8.50

    Cinec eke mokadda degree eka marine wage nam salary hodai eth katta kanna wenawa
     

    Astromaze

    Well-known member
  • Jun 9, 2013
    1,374
    208
    63
    අනන්තයේ
    ලක්ෂ 10 කට වගේ වියදම් කරලා රට ගිහින් ඉගෙන ගන්න පුළුවන් ද බන් ?එගනට uk australia ,new zealand වගේ යන්න පුලුවන්ද .igena ganna gaman kob ekak karanna.මම පත්තරේක දැක්ක new zealand IELTSනැතුව යන්න පුළුවන් කියල. ehema puluwanda?ඒ වගේ places sure නැද්ද බන්..

    Thanks!

    Machan hodama de associate degree or diploma ekak sri lanka wala complete karala degree eke last 1 year or 2 years complete karanda foreign country ekakata tarnsfer wena eka. Habai mcn aduma 15 lakwath yanwa bn.10 lak madi mata hithena widihata.20 lak wath one ban.

    NSBM,Cinec,SLIIT,ANC,IIT oya wage godak institutes thiyenwa.Uba kamathi foreign degree ekak thora gena mehe 2 years wage complete karala ethuru tikata rata palayan.Ethakota gana godak adu kara ganna puluwan.