Questions ලක්ෂ 15ට අඩුවෙන් ගන්න පුළුවන් Car එකක්?

Download_Now

Well-known member
  • Feb 20, 2014
    4,350
    852
    113
    37
    Kurunegala
    ලක්ෂ 15ට අඩුවෙන් ගන්න පුළුවන් Car එකක් මොකක්ද?
    Daily use.
    Trip යන්න
    සතියට සැරයක් Kelani - Kurunegla ගිහින් එන්න.
    හොදට petrol කරන.
    නඩත්තු අඩු.

    දැනට Alto 2006 - 2007 වගේ බැලුවේ.
    Alto VXI 2004 1000cc එකක් 15,000,00/= පාඩුද?
    වෙන මොනවද හොද ?

    Lease කරලා වැඩි එව්වා ගන්න කියන්න එපා please.

    Corona හින්ද අය වාහන අඩු වෙයිද වැඩි වෙයිද?

    ස්තුති
     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: The Kingslayer

    RAN PUTHA

    Active member
  • May 25, 2017
    309
    82
    28
    Alto 1000cc nemei. 800cc. Alto thama oyata hariyanne.
    service eke gaana oya daana oil eka. karana thana anuwa wenas wenawa. hodata maintain karapu ekak ganna
     

    samsri

    Well-known member
  • May 15, 2018
    3,173
    2,411
    113
    KWID, eka moko machan ekath 15-17k wage neda ? mama kwid eka gena danne na , idea ekak withari
     

    charundabh

    Member
    Jul 26, 2020
    5
    1
    1
    ලක්ෂ 15ට අඩුවෙන් ගන්න පුළුවන් Car එකක් මොකක්ද?
    Daily use.
    Trip යන්න
    සතියට සැරයක් Kelani - Kurunegla ගිහින් එන්න.
    හොදට petrol කරන.
    නඩත්තු අඩු.

    දැනට Alto 2006 - 2007 වගේ බැලුවේ.
    Alto VXI 2004 1000cc එකක් 15,000,00/= පාඩුද?
    වෙන මොනවද හොද ?

    Lease කරලා වැඩි එව්වා ගන්න කියන්න එපා please.

    Corona හින්ද අය වාහන අඩු වෙයිද වැඩි වෙයිද?

    ස්තුති
    alto trip යන්න නම් හරියන්නෙ නැ ඇග පත වේදනාව එනවා බස් කෝච්චි වල ගියා වගේ තමයි
     

    222ranga

    Well-known member
  • Aug 27, 2011
    7,338
    3,164
    113
    Mama car wagyak balan hitya normal bughet car wagon r alto waga wenada alto 2015 model eka 2nd hand market eka tibba laksha 14-15 waga dan laksha 19 wagon r tibba 26 waga dan laksha 33
    Mama kalpana kara api ganna salery ekata kawadawat mehama giyoth wachnayak ganna hamaba wenna naha
    Awrudu ganak idal idala salli hadan car ekak ganna hitya