ලක්ෂ 4 ත් 6 ත් අතර තියෙනවා හොද වාහනයක් හොයනවා

jayawardena89

Member
Dec 15, 2014
503
25
0
ලක්ෂ 4 ත් 6 ත් අතර තියෙනවා හොද වාහනයක් හොයනවා

machan mata

ලක්ෂ 4 ත් 6 ත් අතර තියෙනවා හොද වාහනයක් .kiyanawada .5 athara thama hoyanne.
 

a2mdb

Well-known member
  • Sep 12, 2013
    3,990
    5,668
    113
    මරුටි අයගෙ ජිප් එකක් තියනවා ජිප්සි කියලා. ඒක ඔය වගේ ගනන් වලට යනවා. හැබැයි පෙට්‍රල්.1000 cc එන්ජින්.
    ඊට අමතරව ford cortana, mitsubishi celeste (lancer එකේ පරණම වර්ෂන් එක),nissan b310,වොක්ස්වැගන් බීට්ල් සහ අමතර කොටස් හොයන්න ආමාරු සමහර මැලේෂියන් සහ හොන්ඩා කාරුත් ඔය ගනන්වලට යනවා (18~300 නම්බර්ස්).
     

    niresh1989

    Well-known member
  • Mar 1, 2014
    3,014
    675
    113
    හැදින්වීම -

    අපිට ලක්ශ 4ක් තියෙනකොට යන්න හිතෙන්නෙ ලක්ශ 6-7 වාහනේකට:baffled: . ලක්ශ 8ක් තියෙනකොට යන්න හිතෙන්නෙ 10-12 ක වාහනේකට :baffled:.ඔක තම මානව ස්වභාවය. :yes:

    ඔක නිසා තමා මිනිස්සු අමාරුවේ වැටෙන්නේ මොකො අර අතේ 10ක් නම් තියෙන්නේ 12-13 යන මොඩල් එකක Condemn වෙච්ච එකක් ගෙනවා 10 කට. ඊට පස්සේ ඉතින් වහනේටයි / වටේම උන්ටයි බැන බැන ගරාජ් එකේ. :angry:

    මතක තියාගන්න මොලේ තියෙනවානම්- වාහනේ අවුරුද්දේන් වත් (YOM) / රෙගිස්ටර් කරපු නොම්බරෙන් (Vehicle Number Plate )වත් නිෂ්පාදනය වෙන රට පදනම් කරගෙන වත් වහන හොයන්න එපා.


    වැදගත් මිනිහෙක් නඩත්තු වාර්තා එක්ක පාවිච්චි කරපු වහනයක් ගන්න. පලමු හෝ දෙවන අයිතිකාරයො ඉන්න ඔනතරම් වාහන හෙව්වොත් තියෙනවා. (එත් මිනිස්සු බලන්නේ වෙන වෙන දෙවල් ) වාහනේ බලන්න යනකොටත් වැදගත් විදිහට යන්න.මොකද එහෙම මිනිස්සු වහනේට ආදරේ නිසා බයියන්න්ට දෙන්නේ නැහැ :baffled::baffled::baffled:.
    )


    ප්‍රශ්ණයට උත්තරය .

    මචන් උබ කාර්යබහුල බුවෙක් නම් දිනපතා වහනේ පාවිච්චි කරනවානම් ඔයගානට වහනයක් ගන්න 500% පරිස්සන් වෙන්න ඔන. මොකද අවුරුදු 20ක් -30ක් පරන වාහන තම තියෙන්නේ.



    C11/12 wagon අත්තනායක මොඩල් ලක්ශ 4.5 -5 හොද එකක් ගන්න පුලුවන් 16 - 17 වගේ නම්බර් එකකට යන්නත් පුලුවන් .ඉඩත් තියෙනවා.හබැයි ශේප් එකට උබ කැමති වෙයි ද දන්නේ නැහ. 1.3/ 1.5 දෙකෙන්ම තියෙනවා. (හැක් වෙච්චා ලක්ශ 2.75-3 ද ඇත )


    165535a.jpeg




    කොරොල්ලා AE81 /1500cc GL හොද වාහනය් 6 කට විතර හොයගන්න පුලුවන්. 16- 17 වගෙ නම්බර් ආපුවා තියෙනවා. මෙකේ GL dicky Light Model අදටත් පට්ට :cool: (හැක් වෙච්චා ලක්ශ 3.25-4 ද ඇත )

    toyota-corolla-ae81-82037292.jpg


    toyota-corolla-ae81-61819091.jpg



    මරුටි 800. ලක්ශ 5.50 - 6 මෙකෙ 95-97 වගේ මොඩල් එකකට යන්න පුලුවන් හැබැයි පෙට්‍රල් නම් කරයි. සුවපහසුව/ ආරක්ශාව අඩුයි. නඩත්තුව ලෙසි /ලාබයි.



    1996-Maruti-800.jpg




    මාර්ච් K10 .මේකත් හොදයි. වැඩිපුර තියෙන්නේ දොර දෙකේ එවා ලන්කාවේ ඔකේ අන්තිමට ආපු මොඩල් වල AC/ Power/CL ඔක්කොම ආවා 91-92 Model .


    CS00002840EK7TU5IMCJ.jpg




    Carina AT150 හොද සැප වාහනයක්.දෙරවල්,බොනට් ඩිකි ඔක්කොම තියෙනවා තාම.එකම අවුල ඔකේ ලයිට්ස් හොයාගන්න අමරුයි.ඔකේ දෙපැත්තේ පර්ක් ලයිට් දෙක මාර ඩිමාන්ඩ් :baffled: .බඩු නැහැ.මොකද මැලෙසියන් LIGHT මැනුවල්වලත් තියෙන්නේ CORONA AT150 එකෙ ලයිට්. :P:P

    78.jpg


    සැ.යු - මිලදී ගැනීමට පෙර අදුරන බාස්කෙනෙක්ව ඇදගෙන ගොස් මුලසිට අගටත්, අගසිට මුලටත් පරික්ශා කරනු මැනවි


    එකෙන්ම ජය!!
     
    Last edited:

    jayawardena89

    Member
    Dec 15, 2014
    503
    25
    0
    හැදින්වීම -

    අපිට ලක්ශ 4ක් තියෙනකොට යන්න හිතෙන්නෙ ලක්ශ 6-7 වාහනේකට:baffled: . ලක්ශ 8ක් තියෙනකොට යන්න හිතෙන්නෙ 10-12 ක වාහනේකට :baffled:.ඔක තම මානව ස්වභාවය. :yes:

    ඔක නිසා තමා මිනිස්සු අමාරුවේ වැටෙන්නේ මොකො අර අතේ 10ක් නම් තියෙන්නේ 12-13 යන මොඩල් එකක Condemn වෙච්ච එකක් ගෙනවා 10 කට. ඊට පස්සේ ඉතින් වහනේටයි / වටේම උන්ටයි බැන බැන ගරාජ් එකේ. :angry:

    මතක තියාගන්න මොලේ තියෙනවානම්- වාහනේ අවුරුද්දේන් වත් (YOM) / රෙගිස්ටර් කරපු නොම්බරෙන් (Vehicle Number Plate )වත් නිෂ්පාදනය වෙන රට පදනම් කරගෙන වත් වහන හොයන්න එපා.


    වැදගත් මිනිහෙක් නඩත්තු වාර්තා එක්ක පාවිච්චි කරපු වහනයක් ගන්න. පලමු හෝ දෙවන අයිතිකාරයො ඉන්න ඔනතරම් වාහන හෙව්වොත් තියෙනවා. (එත් මිනිස්සු බලන්නේ වෙන වෙන දෙවල් ) වාහනේ බලන්න යනකොටත් වැදගත් විදිහට යන්න.මොකද එහෙම මිනිස්සු වහනේට ආදරේ නිසා බයියන්න්ට දෙන්නේ නැහැ :baffled::baffled::baffled:.
    )


    ප්‍රශ්ණයට උත්තරය .

    මචන් උබ කාර්යබහුල බුවෙක් නම් දිනපතා වහනේ පාවිච්චි කරනවානම් ඔයගානට වහනයක් ගන්න 500% පරිස්සන් වෙන්න ඔන. මොකද අවුරුදු 20ක් -30ක් පරන වාහන තම තියෙන්නේ.



    C11/12 wagon අත්තනායක මොඩල් ලක්ශ 4.5 -5 හොද එකක් ගන්න පුලුවන් 16 - 17 වගේ නම්බර් එකකට යන්නත් පුලුවන් .ඉඩත් තියෙනවා.හබැයි ශේප් එකට උබ කැමති වෙයි ද දන්නේ නැහ. 1.3/ 1.5 දෙකෙන්ම තියෙනවා. (හැක් වෙච්චා ලක්ශ 2.75-3 ද ඇත )


    165535a.jpeg




    කොරොල්ලා AE81 /1500cc GL හොද වාහනය් 6 කට විතර හොයගන්න පුලුවන්. 16- 17 වගෙ නම්බර් ආපුවා තියෙනවා. මෙකේ GL dicky Light Model අදටත් පට්ට :cool: (හැක් වෙච්චා ලක්ශ 3.25-4 ද ඇත )

    toyota-corolla-ae81-82037292.jpg


    toyota-corolla-ae81-61819091.jpg



    මරුටි 800. ලක්ශ 5.50 - 6 මෙකෙ 95-97 වගේ මොඩල් එකකට යන්න පුලුවන් හැබැයි පෙට්‍රල් නම් කරයි. සුවපහසුව/ ආරක්ශාව අඩුයි. නඩත්තුව ලෙසි /ලාබයි.



    1996-Maruti-800.jpg




    මාර්ච් K10 .මේකත් හොදයි. වැඩිපුර තියෙන්නේ දොර දෙකේ එවා ලන්කාවේ ඔකේ අන්තිමට ආපු මොඩල් වල AC/ Power/CL ඔක්කොම ආවා 91-92 Model .


    CS00002840EK7TU5IMCJ.jpg




    Carina AT150 හොද සැප වාහනයක්.දෙරවල්,බොනට් ඩිකි ඔක්කොම තියෙනවා තාම.එකම අවුල ඔකේ ලයිට්ස් හොයාගන්න අමරුයි.ඔකේ දෙපැත්තේ පර්ක් ලයිට් දෙක මාර ඩිමාන්ඩ් :baffled: .බඩු නැහැ.මොකද මැලෙසියන් LIGHT මැනුවල්වලත් තියෙන්නේ CORONA AT150 එකෙ ලයිට්. :P:P

    78.jpg


    සැ.යු - මිලදී ගැනීමට පෙර අදුරන බාස්කෙනෙක්ව ඇදගෙන ගොස් මුලසිට අගටත්, අගසිට මුලටත් පරික්ශා කරනු මැනවි


    එකෙන්ම ජය!!


    thanks machan loku udauwak kale.mama ada AE80 k balanna giya...eka nam aul.thawa balanna one.
     

    D.shan

    Well-known member
  • Oct 31, 2011
    9,629
    1,479
    113
    වයබ පාලාතේ
    හැදින්වීම -

    අපිට ලක්ශ 4ක් තියෙනකොට යන්න හිතෙන්නෙ ලක්ශ 6-7 වාහනේකට:baffled: . ලක්ශ 8ක් තියෙනකොට යන්න හිතෙන්නෙ 10-12 ක වාහනේකට :baffled:.ඔක තම මානව ස්වභාවය. :yes:

    ඔක නිසා තමා මිනිස්සු අමාරුවේ වැටෙන්නේ මොකො අර අතේ 10ක් නම් තියෙන්නේ 12-13 යන මොඩල් එකක Condemn වෙච්ච එකක් ගෙනවා 10 කට. ඊට පස්සේ ඉතින් වහනේටයි / වටේම උන්ටයි බැන බැන ගරාජ් එකේ. :angry:

    මතක තියාගන්න මොලේ තියෙනවානම්- වාහනේ අවුරුද්දේන් වත් (YOM) / රෙගිස්ටර් කරපු නොම්බරෙන් (Vehicle Number Plate )වත් නිෂ්පාදනය වෙන රට පදනම් කරගෙන වත් වහන හොයන්න එපා.


    වැදගත් මිනිහෙක් නඩත්තු වාර්තා එක්ක පාවිච්චි කරපු වහනයක් ගන්න. පලමු හෝ දෙවන අයිතිකාරයො ඉන්න ඔනතරම් වාහන හෙව්වොත් තියෙනවා. (එත් මිනිස්සු බලන්නේ වෙන වෙන දෙවල් ) වාහනේ බලන්න යනකොටත් වැදගත් විදිහට යන්න.මොකද එහෙම මිනිස්සු වහනේට ආදරේ නිසා බයියන්න්ට දෙන්නේ නැහැ :baffled::baffled::baffled:.
    )


    ප්‍රශ්ණයට උත්තරය .

    මචන් උබ කාර්යබහුල බුවෙක් නම් දිනපතා වහනේ පාවිච්චි කරනවානම් ඔයගානට වහනයක් ගන්න 500% පරිස්සන් වෙන්න ඔන. මොකද අවුරුදු 20ක් -30ක් පරන වාහන තම තියෙන්නේ.



    C11/12 wagon අත්තනායක මොඩල් ලක්ශ 4.5 -5 හොද එකක් ගන්න පුලුවන් 16 - 17 වගේ නම්බර් එකකට යන්නත් පුලුවන් .ඉඩත් තියෙනවා.හබැයි ශේප් එකට උබ කැමති වෙයි ද දන්නේ නැහ. 1.3/ 1.5 දෙකෙන්ම තියෙනවා. (හැක් වෙච්චා ලක්ශ 2.75-3 ද ඇත )


    165535a.jpeg




    කොරොල්ලා AE81 /1500cc GL හොද වාහනය් 6 කට විතර හොයගන්න පුලුවන්. 16- 17 වගෙ නම්බර් ආපුවා තියෙනවා. මෙකේ GL dicky Light Model අදටත් පට්ට :cool: (හැක් වෙච්චා ලක්ශ 3.25-4 ද ඇත )

    toyota-corolla-ae81-82037292.jpg


    toyota-corolla-ae81-61819091.jpg



    මරුටි 800. ලක්ශ 5.50 - 6 මෙකෙ 95-97 වගේ මොඩල් එකකට යන්න පුලුවන් හැබැයි පෙට්‍රල් නම් කරයි. සුවපහසුව/ ආරක්ශාව අඩුයි. නඩත්තුව ලෙසි /ලාබයි.



    1996-Maruti-800.jpg




    මාර්ච් K10 .මේකත් හොදයි. වැඩිපුර තියෙන්නේ දොර දෙකේ එවා ලන්කාවේ ඔකේ අන්තිමට ආපු මොඩල් වල AC/ Power/CL ඔක්කොම ආවා 91-92 Model .


    CS00002840EK7TU5IMCJ.jpg




    Carina AT150 හොද සැප වාහනයක්.දෙරවල්,බොනට් ඩිකි ඔක්කොම තියෙනවා තාම.එකම අවුල ඔකේ ලයිට්ස් හොයාගන්න අමරුයි.ඔකේ දෙපැත්තේ පර්ක් ලයිට් දෙක මාර ඩිමාන්ඩ් :baffled: .බඩු නැහැ.මොකද මැලෙසියන් LIGHT මැනුවල්වලත් තියෙන්නේ CORONA AT150 එකෙ ලයිට්. :P:P

    78.jpg


    සැ.යු - මිලදී ගැනීමට පෙර අදුරන බාස්කෙනෙක්ව ඇදගෙන ගොස් මුලසිට අගටත්, අගසිට මුලටත් පරික්ශා කරනු මැනවි


    එකෙන්ම ජය!!
    DX වැගන් එකක් නම් අපේ බස් මාමි ගව තියනවා
    :rolleyes:
     

    niresh1989

    Well-known member
  • Mar 1, 2014
    3,014
    675
    113
    DX වැගන් එකක් නම් අපේ බස් මාමි ගව තියනවා
    :rolleyes:



    බස් මාමි කවුදයි නොදනිමි :baffled: .මම මෙකට ටිකක් අලුත් මචෝ :D . එකත් හොද වාහනයක් තම වටින ගානකට සෙට් උනොත් ;). මම එක නොදැම්මේ මර්කට් එකෙ එකේ ගානට එකෙ ඔප්ශන් සහ පෙනුම ටිකක් අඩු නිසා :oo: .හැබැයි ලෙල්ලටම පට්ට ගහන්න පුලුවන් හොදට වහනේට සලකගෙන ඉන්නවානම් :yes: .නැත්තම් ඉතින් ඉඩම් නඩුවක් තමා. :rofl::P ඔකේ මර්කට් 1.5 Corolla Side Batch SHELL එක

    473398-500x395.jpg

    ගොඩක් අය ශෙල් එක හියනවා. දැන් බේතකට්වත් Side batch Shell එකක් හොයාගන්න අමාරුයි.


    ඔකෙත් ඇතුල ෆුල් අපොස්ටින් එන GL මොඩල් එකක්තියෙනවා. ටිකක් අඩුයි ගොයාගන්න. ලන්කාවේ කීපයක් තියෙනවා :cool::cool: .



     

    D.shan

    Well-known member
  • Oct 31, 2011
    9,629
    1,479
    113
    වයබ පාලාතේ

    බස් මාමි කවුදයි නොදනිමි :baffled: .මම මෙකට ටිකක් අලුත් මචෝ :D . එකත් හොද වාහනයක් තම වටින ගානකට සෙට් උනොත් ;). මම එක නොදැම්මේ මර්කට් එකෙ එකේ ගානට එකෙ ඔප්ශන් සහ පෙනුම ටිකක් අඩු නිසා :oo: .හැබැයි ලෙල්ලටම පට්ට ගහන්න පුලුවන් හොදට වහනේට සලකගෙන ඉන්නවානම් :yes: .නැත්තම් ඉතින් ඉඩම් නඩුවක් තමා. :rofl::P ඔකේ මර්කට් 1.5 Corolla Side Batch SHELL එක

    473398-500x395.jpg

    ගොඩක් අය ශෙල් එක හියනවා. දැන් බේතකට්වත් Side batch Shell එකක් හොයාගන්න අමාරුයි.


    ඔකෙත් ඇතුල ෆුල් අපොස්ටින් එන GL මොඩල් එකක්තියෙනවා. ටිකක් අඩුයි ගොයාගන්න. ලන්කාවේ කීපයක් තියෙනවා :cool::cool: .




    :rolleyes:
     

    රත්තරං

    Well-known member
  • Feb 10, 2012
    22,936
    4,772
    113
    සිංහලයේ
    machan mata

    ලක්ෂ 4 ත් 6 ත් අතර තියෙනවා හොද වාහනයක් .kiyanawada .5 athara thama hoyanne.

    මචන් ලක්ශ 5-6ට කරන්න බැරි වැඩ කියලා ජාතියක් තියෙනවා
    ඒවයින් එකක් තමා වාහනයක් ගන්න එක
    මරාලයක් ගෙනත් වාහනයක් ගෙනාවා කියන හුදෙක් චිත්තප්‍රීතියෙන් ඕක ගරාජ් ගානේ දාලා ආයෙම පරන විදිහට බස් එකේ බයික් එකේ යන්න තමා වෙන්නේ
    හොද බයික් එකක් ගනින් ඔය සල්ලි වලින්
    අඩුම වාහනයක් ගන්නවනම් ලක්ශ 10න් එහා එකකට යන්න
    අවම 1995න් වත් එහා මොඩල් එකකට
     

    jayawardena89

    Member
    Dec 15, 2014
    503
    25
    0
    රත්තරං;18391794 said:
    මචන් ලක්ශ 5-6ට කරන්න බැරි වැඩ කියලා ජාතියක් තියෙනවා
    ඒවයින් එකක් තමා වාහනයක් ගන්න එක
    මරාලයක් ගෙනත් වාහනයක් ගෙනාවා කියන හුදෙක් චිත්තප්‍රීතියෙන් ඕක ගරාජ් ගානේ දාලා ආයෙම පරන විදිහට බස් එකේ බයික් එකේ යන්න තමා වෙන්නේ
    හොද බයික් එකක් ගනින් ඔය සල්ලි වලින්
    අඩුම වාහනයක් ගන්නවනම් ලක්ශ 10න් එහා එකකට යන්න
    අවම 1995න් වත් එහා මොඩල් එකකට

    aniwaren machan.manta denui therenne. bike ekema yanawa :dull:.ekathu karala AE100 wage ekakata yanawa.nethnam matath garege karayekge duwak badinnawa wenawa aniwa....:D

    thanks jayawewa
     

    jhnnwp

    Well-known member
  • Jan 6, 2012
    44,459
    32,187
    113
    aniwaren machan.manta denui therenne. bike ekema yanawa :dull:.ekathu karala AE100 wage ekakata yanawa.nethnam matath garege karayekge duwak badinnawa wenawa aniwa....:D

    thanks jayawewa

    මේකයි මම හිතන්නේ උඹට DRIVING තවත් හොඳට පුළුවන් වෙයි. දැම්ම පොඩි ගානකට එකක් අරගෙන මාස හයකින් විතර. එක හිමීට වෙන කාට හරි තල්ලු කරන එක. මන්ද මට හිතෙන්නේ එහෙමයි.
     

    jayawardena89

    Member
    Dec 15, 2014
    503
    25
    0
    මේකයි මම හිතන්නේ උඹට DRIVING තවත් හොඳට පුළුවන් වෙයි. දැම්ම පොඩි ගානකට එකක් අරගෙන මාස හයකින් විතර. එක හිමීට වෙන කාට හරි තල්ලු කරන එක. මන්ද මට හිතෙන්නේ එහෙමයි.

    ehema ekak thiyenawa bn.sira ube kathawath.man gawa den thiyenne nissan ad wagon ekak 1983 .mata nam eke kisi aulak ne. mama eka daily use karanna gaththe ne.mage weda walata bike eka athi.den ganneth podi athal ekakata wenasakata.podda podda issarahata yanna beluwe.eth garage wala nam inna be bn.