ලන්ච් එකට අඩුම මිලට හොදම කෑම අපෙන්

anslam

Member
Feb 27, 2010
13
1
0
ලන්ච් එකට අඩුම මිලට හොදම කෑම අපෙන්

ලන්ච් එකට අඩුම මිලට හොදම කෑම අපෙන්


කටට රසට දවල් කෑම අඩුම මිලට කන්න ආසද?

එක පාරක් රස විද වෙනස වටහාගන්න



Fried Rice එකක් බඩපිරෙන්න රසට ලගටම රුපියල් 150ට ගෙනත් දෙන්නෙ කවුද අද කාලෙ.
ඔව් අපි ඔබට එවෑනි සේවාවක් සපයන්න බෑදී සිටින්නෙමු. එක පාරක් රස විද බලන්න. හොද නෑත්නම් මුදල් ඔබට ආයෙත් ලබාදෙමි.

මෙච්චර විස්තර කරපු එකේ MENU එක බලමුද ?



Fried rice
Devilled chicken ලොකු කෑල්ලක්
Chillie Paste or චට්නි
අන්නාසි චට්නි/ කන්කුන් ඩෙවල්/ චොප්සි/ වම්බටු මෝජු /මැලේ අච්චාරු



Delievery free ( බත් පෑකට් 4ට වැඩි order සදහා)
only for Rs.150/
කොළබ අවට පමනි


අවවාදයයි: රසත් වැඩියි බතුත් වැඩියි කියලා බඩ පුපුරවගන්නව එහෙම නෙමෙයි.

OFFICE ORDER බාරගනු ලැබේ



Contact

0777732388/ 0711540350
 
  • Like
Reactions: King_cobra

prabu123

Well-known member
  • Jul 14, 2010
    2,730
    457
    83
    හොදම තැන
    ලන්ච් එකට අඩුම මිලට හොදම කෑම අපෙන්


    කටට රසට දවල් කෑම අඩුම මිලට කන්න ආසද?

    එක පාරක් රස විද වෙනස වටහාගන්න



    Fried Rice එකක් බඩපිරෙන්න රසට ලගටම රුපියල් 150ට ගෙනත් දෙන්නෙ කවුද අද කාලෙ.
    ඔව් අපි ඔබට එවෑනි සේවාවක් සපයන්න බෑදී සිටින්නෙමු. එක පාරක් රස විද බලන්න. හොද නෑත්නම් මුදල් ඔබට ආයෙත් ලබාදෙමි.

    මෙච්චර විස්තර කරපු එකේ MENU එක බලමුද ?



    Fried rice
    Devilled chicken ලොකු කෑල්ලක්
    Chillie Paste or චට්නි
    අන්නාසි චට්නි/ කන්කුන් ඩෙවල්/ චොප්සි/ වම්බටු මෝජු /මැලේ අච්චාරු



    Delievery free ( බත් පෑකට් 4ට වැඩි order සදහා)
    only for Rs.150/
    කොළබ අවට පමනි


    අවවාදයයි: රසත් වැඩියි බතුත් වැඩියි කියලා බඩ පුපුරවගන්නව එහෙම නෙමෙයි.

    OFFICE ORDER බාරගනු ලැබේ



    Contact

    0777732388/ 0711540350


    උබ හම්බ ද ? බං ...... :angry::angry::angry::angry:
     

    Candid-B

    Well-known member
  • Apr 25, 2019
    35,385
    1
    62,001
    113
    Mother Earth
    මොන තරම් ලාබ උනත් උඹ හම්බයෙක් නම් කෑම එපා :yes::yes:

    හේතුව- තොපිල හලාල් කියනව උබලගෙ කෑම උබලම කන්නෙ නෑ. ඒත් අපිට කවනවා. අනික හලාල් ටැක්ස් එකත් ගෙවන්නෙ සිංහල මිනිස්සු. මොන හුත්තක්ද ඕයි මේ. ඒ හින්ද රුපියල් දෙකට බත් එක දුන්නත් උබ බත් එක ගහ ගනින් පුකේ. :)