මුන් කතා කරන accent එක බලපංකො.ලංකාවේ එකිත් එහෙමනේ කතා කරන්නේ.නිකම් අර පරණ කාලේ විදියනේ බන් එගලන්තේ කතා කරන්නේ.හරියට අර assasin's creed ගේම් එකේ කතා කරන්නේ. ඒවගේ .ඇමරිකන් උන් මෙහෙම කතා කරන්නේ නැහැ
Ayi lankaave di oya diriya naththeදිරිය දියණියන්![]()

හෙයි යො ඩොයිම් අම් මය්ර්ශ්ගෝඩ්ස්ලගෙන් ඉන්ග්ලිෂ් ඉගෙනගන්න ඇත්තෙ
Jacquelinege aappath a ganan thamai. Thaama thiyanavada dannaha.යකෝ එක ආප්පයක් 1600ටත් වැඩියි. මෙහේ කන්සල්ටන්ට් ඩොකෙක්ට වඩා උන් එහේ ආප්ප දාල හොයනව.

Aeka thamai dakshakama. Skill eka use karala anik ayata vada hambakaranava.රට ගිහින් ආප්ප දාල ලංකාවට ආවම බලන්න ඕනෙ ලොකුකම![]()