මොකක්ද ඔෆිස් එක? මට හිතෙන්නේ bus, 3 wheel modify කරන තැනක office එකක් වෙන්න ඇති
T tKia Well-known member May 3, 2023 516 818 93 Jan 9, 2025 #21 topkollek said: මොකක්ද ඔෆිස් එක? Click to expand... මට හිතෙන්නේ bus, 3 wheel modify කරන තැනක office එකක් වෙන්න ඇති
topkollek said: මොකක්ද ඔෆිස් එක? Click to expand... මට හිතෙන්නේ bus, 3 wheel modify කරන තැනක office එකක් වෙන්න ඇති
pasindu201 Well-known member Dec 25, 2017 1,745 1,528 113 Jan 9, 2025 #22 johnferna678 said: ලංකාවේ තරම් ගොබ්බ වේසිගෙ පුතාලා මේ ලෝකේ කොහේවත් නෑ. මුන් හිතන් ඉන්නේ රටේ පාලකයා මරු උන ගමන් උන්ගේ ප්රශ්න ඔක්කොම විසඳෙනවා කියලා. මේක ගොඩක්ම සිංහල ජාතියේ වැරැද්ද. සිංහල උන් කවදාවත් තමන්ගේ වැරද්දක් පිළිගන්නා කැමැති නෑ. කාගේ හරි පිටින් දාලා බැන බැන ඉන්න එක තමයි උන්ගේ ආතල් එක Click to expand... this is the real problem, everybody tries to pass the ball, API hamoma ehemai, ekai sinhala jathiya wadawela yanne Reactions: johnferna678
johnferna678 said: ලංකාවේ තරම් ගොබ්බ වේසිගෙ පුතාලා මේ ලෝකේ කොහේවත් නෑ. මුන් හිතන් ඉන්නේ රටේ පාලකයා මරු උන ගමන් උන්ගේ ප්රශ්න ඔක්කොම විසඳෙනවා කියලා. මේක ගොඩක්ම සිංහල ජාතියේ වැරැද්ද. සිංහල උන් කවදාවත් තමන්ගේ වැරද්දක් පිළිගන්නා කැමැති නෑ. කාගේ හරි පිටින් දාලා බැන බැන ඉන්න එක තමයි උන්ගේ ආතල් එක Click to expand... this is the real problem, everybody tries to pass the ball, API hamoma ehemai, ekai sinhala jathiya wadawela yanne
mr.h0ydr0 Well-known member Apr 6, 2021 2,331 1,892 113 Jan 9, 2025 #23 Anathai said: අඩෝ අපේ ඔෆිස් එකේ ඔක්කොම දුන්නේ ලපයට.. දැන් බයිනවා බන් කුණු හරුපෙන්.. පව් බන්.. ගෝටා පාට් 2.. Click to expand... Boru kiyannepa ponnayo to wage campaign ponnayo yanne SJB office ekata ne
Anathai said: අඩෝ අපේ ඔෆිස් එකේ ඔක්කොම දුන්නේ ලපයට.. දැන් බයිනවා බන් කුණු හරුපෙන්.. පව් බන්.. ගෝටා පාට් 2.. Click to expand... Boru kiyannepa ponnayo to wage campaign ponnayo yanne SJB office ekata ne
Podinilame Well-known member Mar 5, 2023 2,383 1,688 113 wanathamulla Jan 9, 2025 #24 snoop_ug said: Ape Office eketh okkoma dunne Anurata tama habai ohoma mokuth kiyanne ne..... ohoma kivvanan kiyanne mole nethi evun... anduwak avilla masa 3-4 rata hadanava kiyala hitanne nan pisso tama Click to expand... hadanawa kiwwe api da ban un ne kiwwe apita masa 3k denna hadala pennam kiyala .
snoop_ug said: Ape Office eketh okkoma dunne Anurata tama habai ohoma mokuth kiyanne ne..... ohoma kivvanan kiyanne mole nethi evun... anduwak avilla masa 3-4 rata hadanava kiyala hitanne nan pisso tama Click to expand... hadanawa kiwwe api da ban un ne kiwwe apita masa 3k denna hadala pennam kiyala .
Brandy2020 Well-known member May 15, 2018 20,605 25,959 113 Jan 9, 2025 #25 දූශණ වංචාවකට ලියුමක් දුන්නා. ඒකට කරන්න දෙයක් නැහැලු. Specification එකෙන්ම ගේම ගැහුවා නම් උන්ට කරන්න දෙයකුත් නැහැලු. පකේ වංචා විරෝධී ආණ්ඩුව....
දූශණ වංචාවකට ලියුමක් දුන්නා. ඒකට කරන්න දෙයක් නැහැලු. Specification එකෙන්ම ගේම ගැහුවා නම් උන්ට කරන්න දෙයකුත් නැහැලු. පකේ වංචා විරෝධී ආණ්ඩුව....