Ponilge ehema unata lapayage ehema wenne na..
Ponilge ehema unata lapayage ehema wenne na..
ඊළග පාර ඔය පෝස්ට්ර් එක අලවන කොට මේ Video දෙකත් එක්ක ම අලවාපන් ජෙප්පෝ
ආ එහෙමද පොන්නයෝ එහෙනම් මේක විනාඩි 12.45 ඉඳන් බලපන්Awurudu 20kata kalin e kaleta galapenna kiyapu ewa dan apply karanna ba pons..
NPP eka kiyanne dynamically evolve wena pakshayak..
E kale rajaya sewaya kiyanne, ihalama piliganima tibba thanak. Ada eka wenas wela. Pakshayak widiyta munuth unge prathipaththi update karanawa kaleth ekka.
awurudu 10ka yal pana giya matha wala thama ellila innawanm thamai auwla.
මේ ක්රමේ තමයි හරිම. වෙන රටවල් වල උනුත් මේවා බලන් process refine කරගන්න ඕනේඋස නම් කම්කරු
මිටි නම් සිකුරිටි ක්රමේ තමයි හොද...
ඒ කාලෙට ගැලපෙන්න කට්ටිය අන්දන්න කතා කිව්වාLOL kawada ewada oi me. un awurudu 20kata kalin e kaleta galapenna kiyapu dewal wala thama ubala elliala hitiyata un kaleta match wenna wenas wela..
Awurudu 75 joly seeyanam thaama e kale liberal policy walama ellila athi.

ඒ කාලෙට ගැලපෙන්න කට්ටිය අන්දන්න කතා කිව්වා
මේ කාලෙට ගැලපෙන්න කට්ටිය අන්දන කතා දැන් කියනව .
දැන් උබම පිලිගන්නවා නේ උන්ට එක ප්රතිපත්තියක් නෑ කියලා ඒ කාලේ මේ කාලේ ගාන එකෙන්ම .
හැම පක්ෂෙම උන් ඔච්චරයි .
චන්දෙ වෙනකන් රැවටියන් . මට මොකද .![]()

එහෙනම් ඉතින් ඔය දැන් කියන ප්රතිපත්ති ත් ඒ විදියට වෙනස් වෙයි චන්දෙන් පස්සේ . .Prathipaththi kiaynne awurudu 100k giyath wenas wenne nathi fixed dewal tikak kiyalada uba hithan inne? LOL
Rawatune ubala, rawatila kiyala danne nathuwa parana rawatichcha untama ayi ayi rawatenne ubala.. api neme
Apiwath rawattanna puluwan.. Habai ekama ekaata ayi ayi rawatenna tharam buuuruwo nemei![]()
අවුරුදු 20කට කලින් රනියා අනාගතේ දැකලා....Prathipaththi kiaynne awurudu 100k giyath wenas wenne nathi fixed dewal tikak kiyalada uba hithan inne? LOL
Rawatune ubala, rawatila kiyala danne nathuwa parana rawatichcha untama ayi ayi rawatenne ubala.. api neme
Apiwath rawattanna puluwan.. Habai ekama ekaata ayi ayi rawatenna tharam buuuruwo nemei![]()
එහෙනම් ඉතින් ඔය දැන් කියන ප්රතිපත්ති ත් ඒ විදියට වෙනස් වෙයි චන්දෙන් පස්සේ . .
එතකන් රැවටියන් කෝ .![]()
කමක් නැ, උන් වෙනස් කරන්නෙ අදාල කාලෙට මැච් වෙන විදිහට.
පොනිල් වගෙ රට වටේ ටොම් පච ගහන්නෙ නෑ, වොල්ක්වැගන්, චුයින්ගම්, වයිෆයි, පුන්චි කාර් පෙන්නල..
මහ ජෙප්පට කොන්ද පන තියෙනව ස්ටේජ් එකේ ඉදන් කියන්න තොපි එකෙක්ට රස්සවක් දෙන්නෙ නෑ චන්ද රැස්වීමට ආවට කියල.. පොනිලට මෙහෙම කියන්න කොන්දක් ආපු දවසක කතා කරමු
ඌ කියන්නේ මේ රැස්වීමට ආවට රස්සා දෙන්නේ නෑ කියලා .
රස්සා ඕන නම් රැස්වීම ඔක්කොටම එන්න ඕනේ .
එක තමයි ජෙප්පෝ බස් දාගෙන හැම එකටම යන්නේ![]()
![]()
ස්තීර කරපු රනිල් ඇතුලු යහපාලන අණ්ඩුවේ උන් බබාලමාලිම වෘතිය සමිතිය තග දාලා අලුතෙන් ස්තිර කරපු ප්රමානය - 6759යි
මාසික පඩිය ලක්ශයයි.
මෙන්න ගාන....
මාසෙකට 6759X100,000 = මිලියන 675.9
අවුරුද්දකට මිලියන 675.9 X12 = > බිලියන 8.1යි.
2014 සිට අවුරුදු 10කට => 8.1*10 = බිලියන 81යි.... කොහොමද වැඩේ....
අම්පාරින් නෙවෙයි ඕයි කොලබිනුත් ගියා .නැතුව පොනිලගෙ උන් වගේ අනුරාදපුරේ රැස්වීමට අම්පාරෙන් මිනිස්සු ඇදින්නෙ නෑ..
ඊළග පාර ඔය පෝස්ට්ර් එක අලවන කොට මේ Video දෙකත් එක්ක ම අලවාපන් ජෙප්පෝ

ස්තීර කරේ මහින්ද... ඒ අයත් වැරදියි. හැබැයි බොරදියේ මාලුබාන මුන් වගේ උන් බලය හම්බවුනාම තවත් දෙයි කෙලවෙන්නමස්තීර කරපු රනිල් ඇතුලු යහපාලන අණ්ඩුවේ උන් බබාල.
ඔව් ඉතිං ඒ කාලේ මහින්දට කඩේ ගියේ ජෙප්පෝ නේයකෝ, බලන් ගියාම මහින්දයා ජෙප්පොන්ගේ පදේට නේ නටලා තියෙන්නේ. මුන් එච්ච්චර බයද බන්?![]()