ලපය රජයේ රස්සා දෙන හැටි

hirashgeff

Well-known member
  • Jan 16, 2007
    22,187
    25,941
    113
    29
    ලොවෙත් නැති තැනක
    සටන් කරලා රැකියා අරන් දුන්නා...
    සටන් කරලා නිවාස නය දෙහෙක පොලියෙන් 2/3 ක් ගෙවන්න හදලා දුන්නා...

    images


     
    Last edited:
    • Haha
    Reactions: Lovtus

    hirashgeff

    Well-known member
  • Jan 16, 2007
    22,187
    25,941
    113
    29
    ලොවෙත් නැති තැනක
    ඕව කියපන් ගොන් මෝල්මාවන්ට



    උස නම් කම්කරු
    මිටි නම් සිකුරිටි ක්‍රමේ තමයි හොද...
    කොල්ලා දාල යනවා කියලා කෙල්ලෙක් ඇඬුව...
    එයාව ස්ථීර කරන්න සටන් කරා... දත්සැට් එක දාගන්න අවස්ථාව හදලා දුන්නා...
    ඉඩම් එකක් නෙවෙයි දෙකක් ගන්න ණය ක්‍රමයක් හදලා දුන්නා...
    ගෙයක් හදන්න ණයක් ගත්තම එකේ පොලියෙන් 2/3 විදුලිබලෙන් ගෙවන විදියට හදලා දුන්න.....

    නිකන්ද කියන්නේ සජියයි අනුරයයි පට්ටි හරක් කියලා..
    ------ Post added on Aug 19, 2024 at 5:42 PM
     

    Lovtus

    Well-known member
  • Apr 26, 2015
    13,117
    21,666
    113

    ඒකට නම් කටේ කෙල හිඳුනා නේද ප්‍රෙන්?
    කැම්පේන් කරන්නේ එදාවේල පිරිමහගන්න වෙන්න පුළුවන්. හැබැයි ඒකෙන් රටේ ලක්‍ෂ ගාණක් අහිංසක මිනිස්සුන්ට බඩේ පාර වදිනවා කියලත් මතක තියාගමු. ඔය සල්ලි වලින් අඹු දරුවන්ට කන්න දෙන්න එපා. එයාලටත් සාප වෙනවා දැන දැන රටකට කරන අපරාදෙට. time matters :yes:
     

    hirashgeff

    Well-known member
  • Jan 16, 2007
    22,187
    25,941
    113
    29
    ලොවෙත් නැති තැනක
    ඒකට නම් කටේ කෙල හිඳුනා නේද ප්‍රෙන්?
    කැම්පේන් කරන්නේ එදාවේල පිරිමහගන්න වෙන්න පුළුවන්. හැබැයි ඒකෙන් රටේ ලක්‍ෂ ගාණක් අහිංසක මිනිස්සුන්ට බඩේ පාර වදිනවා කියලත් මතක තියාගමු. ඔය සල්ලි වලින් අඹු දරුවන්ට කන්න දෙන්න එපා. එයාලටත් සාප වෙනවා දැන දැන රටකට කරන අපරාදෙට. time matters :yes:
    ඔව් රටේ ඔක්කොමට බඩේ පාර තමා වැදුනේ... බලමු පොඩි ගානක් හදලා....



    මාලිම වෘතිය සමිතිය තග දාලා අලුතෙන් ස්තිර කරපු ප්‍රමානය - 6759යි
    මාසික පඩිය ලක්ශයයි.
    මෙන්න ගාන....
    මාසෙකට 6759X100,000 = මිලියන 675.9
    අවුරුද්දකට මිලියන 675.9 X12 = > බිලියන 8.1යි.
    2014 සිට අවුරුදු 10කට => 8.1*10 = බිලියන 81යි.... කොහොමද වැඩේ....

    ඉතින් බඩේ පාර වදින්නේ නැතුව වෙන මොනවා වෙන්නද...


    ඔය බිලියන 81 මචෝ පඩිය විතරක්.... කොහොමද ඔය ටිකට අර නිවාස ණය දෙහෙක පොලියෙන් 2/3ක් ඇඩ් වෙනකොට.... අනිවා බිලියන 100 පනිනවා..
     
    • Like
    Reactions: pavanruka

    hirashgeff

    Well-known member
  • Jan 16, 2007
    22,187
    25,941
    113
    29
    ලොවෙත් නැති තැනක
    මාලිමාව වෘතිය සමිතිය මේ වෙනකන් විදුලිබල මන්ඩලයේ කරපු අද්විතිය සේවය...




    පඩි අරන් මුන් කරන වැඩ පඩි අරන් මුන් කරන වැඩ කාගේ සල්ලිද... දැන් තෙරෙනවද ජෙපි මාලිමාවත් මේ අවුරුදු 76 කොටසක් කියලා
     

    Dr.Sheldon_Suprakata

    Well-known member
  • Feb 7, 2018
    5,710
    1
    14,275
    113
    ඔව් රටේ ඔක්කොමට බඩේ පාර තමා වැදුනේ... බලමු පොඩි ගානක් හදලා....



    මාලිම වෘතිය සමිතිය තග දාලා අලුතෙන් ස්තිර කරපු ප්‍රමානය - 6759යි
    මාසික පඩිය ලක්ශයයි.
    මෙන්න ගාන....
    මාසෙකට 6759X100,000 = මිලියන 675.9
    අවුරුද්දකට මිලියන 675.9 X12 = > බිලියන 8.1යි.
    2014 සිට අවුරුදු 10කට => 8.1*10 = බිලියන 81යි.... කොහොමද වැඩේ....

    ඉතින් බඩේ පාර වදින්නේ නැතුව වෙන මොනවා වෙන්නද...


    ඔය බිලියන 81 මචෝ පඩිය විතරක්.... කොහොමද ඔය ටිකට අර නිවාස ණය දෙහෙක පොලියෙන් 2/3ක් ඇඩ් වෙනකොට.... අනිවා බිලියන 100 පනිනවා..


    විදුලි බල මණ්ඩලේ ඔක්කොම මුන්ගේ උන්ද ඉන්නේ? :baffled:
     

    Lovtus

    Well-known member
  • Apr 26, 2015
    13,117
    21,666
    113
    @AnuradhaRa ඔන්න වටපඩය ඇවිල්ලා :rolleyes:
    උබ නේද ඌව කිරියට හඳුන්වලා දුන්නා කිවුවේ? :unsure:
     

    AnuradhaRa

    Well-known member
  • @AnuradhaRa ඔන්න වටපඩය ඇවිල්ලා :rolleyes:
    උබ නේද ඌව කිරියට හඳුන්වලා දුන්නා කිවුවේ? :unsure:
    මං දන්න වටපඩයෙක් නෑ බං
    මං හදුන්වල දුන්නෙ පුද්ගලයෙක් නෙමේ. වටපඩය කියන වචනෙ
     
    • Wow
    Reactions: Lovtus

    Lovtus

    Well-known member
  • Apr 26, 2015
    13,117
    21,666
    113
    මං දන්න වටපඩයෙක් නෑ බං
    මං හදුන්වල දුන්නෙ පුද්ගලයෙක් නෙමේ. වටපඩය කියන වචනෙ
    හෑ.. ඒ උබ හදපු වචනයක් ද? :dull:
     

    hirashgeff

    Well-known member
  • Jan 16, 2007
    22,187
    25,941
    113
    29
    ලොවෙත් නැති තැනක
    විදුලි බල මණ්ඩලේ ඔක්කොම මුන්ගේ උන්ද ඉන්නේ? :baffled:
    එක මෙතන අදාල නෑ හැබැයි මූම කියනවා අපේ වෘතිස සමිතිය තමා විශාලම එක මන්ඩලේ කියලා.. මම දාන්නම් ඒකත්...
     

    Dr.Sheldon_Suprakata

    Well-known member
  • Feb 7, 2018
    5,710
    1
    14,275
    113
    එක මෙතන අදාල නෑ හැබැයි මූම කියනවා අපේ වෘතිස සමිතිය තමා විශාලම එක මන්ඩලේ කියලා.. මම දාන්නම් ඒකත්...
    හම්මෝ, උබ කියන විදිහට CEB එකේ ඔක්කොම ජෙප්පෝ වෙන්න ඕනේ!
    ඕවා මොනාද බන් මහින්ද මාත්තිය රාජ්‍යය අංශය ලක්ෂ 3 ඉදන් ලක්ෂ 15 වෙනකන් වැඩි කරේ. අන්න වැඩ!
    ආසියාවේ ආශ්චර්යය! :baffled:

    https://www.news.lk/news/politics/i...ncreasing-the-number-to-1-5-million-president

    305201063_1181363145747666_8510135433902514253_n.jpg
     
    • Wow
    Reactions: Heshan Daminda

    Clockwork

    Well-known member
  • Mar 6, 2024
    9,625
    9,119
    113

    සටන් කරලා රැකියා අරන් දුන්නා...
    සටන් කරලා නිවාස නය දෙහෙක පොලියෙන් 2/3 ක් ගෙවන්න හදලා දුන්නා...

    images



    එක මෙතන අදාල නෑ හැබැයි මූම කියනවා අපේ වෘතිස සමිතිය තමා විශාලම එක මන්ඩලේ කියලා.. මම දාන්නම් ඒකත්...


    👇

    අවුරුදු 4ක් හිටියා පැනඩෝල් පෙත්තක් හදා ගන්න බැරි උනා UNP අපතයන්ට . කතාව රට හදන්න 🤣🤣
     

    gannicuz

    Well-known member
  • Aug 8, 2024
    1,208
    1,598
    113
    මේ රැස්වීමට සහබාගි වීම රැකියාවක් ලබාගනීමට සුදුසුකමක් නොවෙයි .

    රස්සාවක් ඕන නම් රැස්වීම සියල්ලට සහබාගි විය යුතුයි . 🥱

    Ponilge ehema unata lapayage ehema wenne na..
     

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,633
    72,844
    113
    මාලඹේ
    හම්මෝ, උබ කියන විදිහට CEB එකේ ඔක්කොම ජෙප්පෝ වෙන්න ඕනේ!
    ඕවා මොනාද බන් මහින්ද මාත්තිය රාජ්‍යය අංශය ලක්ෂ 3 ඉදන් ලක්ෂ 15 වෙනකන් වැඩි කරේ. අන්න වැඩ!
    ආසියාවේ ආශ්චර්යය! :baffled:

    https://www.news.lk/news/politics/i...ncreasing-the-number-to-1-5-million-president

    305201063_1181363145747666_8510135433902514253_n.jpg
    ඊළග පාර ඔය පෝස්ට්ර් එක අලවන කොට මේ Video දෙකත් එක්ක ම අලවාපන් ජෙප්පෝ🤣🤣