උබ යොහෝවා කල්ලියේ එකෙක් නේදMokatada ehema tahanam karanne? salli deela gattath e manusaya yanne nathnam yanne na. religion eka kiyanna e manusayage private ekak. eka e manusayage kematta yana ekada noyana ekada. kawuruth maranawa kiyala balane ganne na. onna oka tama ape lankawe "samaharak" moda buddhist ayage kiyawilla. ohe kiyawana kisima terumak na.
dan kiyanna epa moda joke wage salli deela duppath miniussu gannawa kiyala. ehema salli deelath yanne nathi minissu innawa godak.
natanna bari ekata polawa adai wage tama. oya concept eka damme patali & gammapila. ai loku pansal walin ganna salli e gollo tiyagannawa misak eken duppath manusayekta karana deyak na. eka wahaganna tama oya gon theriory eka damme. eka piligatta mewage gon wahanselath innawane. hariyata ara muslim aya jangi walata spay karanawa kiwwa wage kathawak tama.

