Maxa... mewa nodanna nisa thamayi policiye mahathwaru apita part eka danne.. un dannawa api niithiya danne nathi bawa.
Maxa... mewa nodanna nisa thamayi policiye mahathwaru apita part eka danne.. un dannawa api niithiya danne nathi bawa.

Dan police karayo owa passe yanne na. dan un balanne iri kapanawada high speed yanawada kiyala. mokada eka dan business ekak wela. hodata hamba karanawa jaraawa aran. man danna police malliyek kiwwa eyata maseta RS 70,000-80,000k hoyanna puluwan kiyala kegalle mawanella road eke raata duty karala. meka aththama thama mokada uuta patta salli habayi job eka traffic police.![]()
Room asse ringala ballonta henama gahapiya. kello winaasa karana gon yakku. policiyen allama ona unwa. hire yawanna ona awurudhu 20k withara, para ballo.
Good post bro![]()
good work. keep the thread alive as much as possible
Ithama watina karunu pahadili kiriimak. thank you............................![]()
![]()
![]()
![]()
watinawooooooooo







Ayi tho mattu unada???![]()
![]()
![]()



