ලැගුම්හල් සදාචාරය හා පොලීසියේ භූමිකාව

ranathungaw

Member
Oct 25, 2012
66
9
0
kandy
Dan police karayo owa passe yanne na. dan un balanne iri kapanawada high speed yanawada kiyala. mokada eka dan business ekak wela. hodata hamba karanawa jaraawa aran. man danna police malliyek kiwwa eyata maseta RS 70,000-80,000k hoyanna puluwan kiyala kegalle mawanella road eke raata duty karala. meka aththama thama mokada uuta patta salli habayi job eka traffic police. :)
 

prasanna23

Member
Nov 9, 2012
6
1
0
Room asse ringala ballonta henama gahapiya. kello winaasa karana gon yakku. policiyen allama ona unwa. hire yawanna ona awurudhu 20k withara, para ballo.
 

Palihawadana1990

Well-known member
  • Dan police karayo owa passe yanne na. dan un balanne iri kapanawada high speed yanawada kiyala. mokada eka dan business ekak wela. hodata hamba karanawa jaraawa aran. man danna police malliyek kiwwa eyata maseta RS 70,000-80,000k hoyanna puluwan kiyala kegalle mawanella road eke raata duty karala. meka aththama thama mokada uuta patta salli habayi job eka traffic police. :)

    Siraa kathaawa ban.... Maha kaalakanni police kaarayo dan rate inne....
     

    Palihawadana1990

    Well-known member