ලැජ්ජ නැති බයියගෙන් ලැජ්ජ නැති වැඩක්.....

LajjaNathiBayya

Well-known member
  • Jun 30, 2022
    926
    1,138
    93
    ඔන්න තොපිට අද්ධයපනික, බුන්ගාරාත්මක, කාම රසොද්පාදනික කතාවක් කියන්න යන්නේ.... අහගනිල්ලා :yes:

    මමයි හාමිනෙයි (ගෑනි යකූ... :angry: දෙනවක හාම්නේ නෙමෙයි ) අරකට හෙන මෙව්වා එකයි. ( ඔව් ඒකට තමයි :P ). සාමානයෙන් සිකුරදා, සෙනසුරදා, ඉරිදා අනිවාර්යෙන් සෙට් වෙනවමයි... ( දවස් තුනම ඈ :D ) දෙන්නට දෙන්න මරා ගන්න තරම් වලියක් ගියෙ නැත්තන්. :lol:

    ඒ සෙට් වෙද්දි අපි අනිවාර්යෙන් කොන්ඩම් පාවිච්චි කරනවා. පවුල් සලසුම් ක්‍රමයක් ලෙස... ( පෙති බොන්නෙ නෑ ... මහත් වෙන නිසා)

    ගිය සිකුරාදාත් මෙහෙම සෙට් උනා... කොන්ඩම් ඉවරයි... දැන් දෙන්නම් වෙඩි කාපු ඌරො වගෙ... මහ කෙලිය කරන්න නැතුව... :angry::frown:

    ඌරට වෙඩි කෑවත් ගියාට පස්සෙ සසර කල කිරෙනවනේ ... එත් ඊරිට එහෙම නෙමේ මහ කෙලිය වෙනකන් වෙඩි කාපු ඊරි වගේ තමා..

    මම කොන්ඩම් එක ගන්න එක සෙනසුරාදත් පරක්කු කලා හිතා මතාම... එදත් හොදටම අවිස්සුවා.

    ඉරිදා කොන්ඩම් ගන්න ගියා ඒවටම මම යන පාමසියක් තියනවා... අපෙ ටවුන් එකේ හැම පාමසියෙම ඉන්නෙ ගෑනු විතරයි . මේකේ ඉන්නෙ කොල්ලෙක්...

    මම ගියා ඇතුලට සුකනවා මහ රාණි කීව්වලු.... මෙන්න යකෝ මේකෙත් ගෑනියෙක් .... හැරෙන්නයෑ.. ඕනෙ පුකක් ප්‍රීති වෙසක් කියලා

    මම - ඇන්ටි C එකක් දෙනවද? ( මන් අරුගෙන් වෙනදට ඉල්ලන්නෙ එහෙමා

    ඇන්ටි - විටමින් C ද?

    මම - නෑ ඇන්ටි මේ මේ Durex එකක්...

    ඇන්ටි - ආ කොන්ඩම්.... Durex නෑනෙ ... ( ඇන්ටි අමුතු ලිනෙ එකක් දාල කිව්වේ. දැන් තොපි වැල කතාවක් අහන්න ලෑස්ති වෙන්න එපා එහෙම එකක් නෑ

    මම - එහෙමද... මොනවද තියෙන්නෙ...

    ඇන්ටි - ප්‍රීති තියනවා .. ස්ටමිනා තියනවා...

    මම - ස්ටමිනා එකක් දෙන්නකො.... ( ඇන්ටි හිතිවද දන්නෙ නෑ මට චුස් ගාල යනව කියලා )

    ඔය වෙලාවෙ තමා මට මල්සරා ගැන අදහසක් ආවෙ ( Cupid 50mg යකෝ )

    මම - ඇන්ටි කියුපිඩ් කියල ජාතියක් තියනවද ( උබ බබා)

    ඇන්ටි - තියනවා ඒ ටබ්ලට් එකක්

    මම - ඒ මොකටද.... මොකද්ද වෙන්නෙ...එකෙන්

    ඇන්ටි - ඒකෙන් වෙන්න් හාර්ඩ් වෙච්ච එක දිගටම තියන එක... ( ඇත්තද දන්නෙ නෑ .. ඇන්ටි තමා කිව්වේ )

    මම - එහෙමද ආආඅ

    ඇන්ටි - හ්ම් .... දෙන්නද එකක් ටෙස්ට් එකටත් එක්ක.....

    මම - දෙන්නකො.....

    කොහොමින් හරි අන්ටිත් එක්ක කය්ය ඉවර වෙලා . ස්ටමිනා එකයි Cupi 50mg කුයි අරන් මල්ලිත් කෙලින් කරන් ගෙඩර ආවා.

    කොහොමින් හරි රෑ බෝ උනා... ලමයි ලපටි නිදා ගන්න ගියා. හාමිනේ ගියා ලමයිව නිදි කරවල එන්නම් කියලා.. ඇන්ටිගේ උපදෙස් අනුව වැඩෙට විනාඩි 30කට කලින් කියුපිඩ් එක ගහන්න කිව්ව නිසා 10.05pm විතර කියුපිඩ් එක ගැහව්ව.

    හාමිනේ කොහොම හරි 10.20 වගේ ආවා.

    කියන්න සතුටුයි ප්‍රිය රසික රසිකාවියනි, පොඩි කෙලි ගොඩක් එක්ක මහ කෙලි 2ක් ඉවර වෙද්දි 11.40pm

    ඇත්ත්ටම Cupid එක දාල ඉදිද්දි ගියාට නැවත 2min වගේ නොර්මල් විදියට කෙලින් වෙනවා.

    පාන්දරත් නැගිටිද්දි... රජා කෙලින්

    හැබැයි පුතේ ඔලුවෙ අමාරුව ... හොන්දු මාන්දු ගතිය නම් තාම තියනවා.... බඩත් සරින් සැරේට බුරු බුරු ගානවා..

    --------------------------------- නිමි --------------------------------------
     

    windows_ubuntu

    Well-known member
  • Jun 2, 2018
    17,364
    25,893
    113
    Fantasy
    කොහොමින් හරි රෑ බෝ උනා... ලමයි ලපටි නිදා ගන්න ගියා. හාමිනේ ගියා ලමයිව නිදි කරවල එන්නම් කියලා
    මන් හිතුවෙ හාමිනේටත් එහෙමම නින්ද ගිහින් කියලා කියයි කියලා
     

    LajjaNathiBayya

    Well-known member
  • Jun 30, 2022
    926
    1,138
    93
    මෙතන උඹ සියදිවි නසා ගත්තාට කමක් නැහැ අහිංසක කොල්ලොන්ට පෙති පොවුවලා මරන්න හදන්න එපා.
    කවුද හුම්තෝ පෙති පොවන්න හැදුවෙ මම කියන්නෙ බොන්න එපා. මම බිව්වෙ ඉරිදා රෑ. තාමත් ඔලුවෙ කැක්කුම තියනවා. ඇගටත් කිසිම කික් එකක් නෑ

    You are not a true Elakiriyan. We need the part when you quality-check the cupid tabs with the pharmacist.
    ඉන්ගිරිසි ෆේල් බන්
    ------ Post added on Feb 14, 2023 at 9:08 AM
     
    • Like
    Reactions: Asmodeus

    rawatenna nam epa

    Well-known member
  • Feb 3, 2023
    4,288
    9,641
    113
    Joburg
    කවුද හුම්තෝ පෙති පොවන්න හැදුවෙ මම කියන්නෙ බොන්න එපා. මම බිව්වෙ ඉරිදා රෑ. තාමත් ඔලුවෙ කැක්කුම තියනවා. ඇගටත් කිසිම කික් එකක් නෑ


    ඉන්ගිරිසි ෆේල් බන්
    ------ Post added on Feb 14, 2023 at 9:08 AM
    pethi bonna epa pons anthimeta umba marunama ganita wena ekek gahai
     

    10ben

    Well-known member
  • Apr 21, 2011
    3,277
    3,068
    113
    pethi bonna epa pons anthimeta umba marunama ganita wena ekek gahai
    ගෑනිත් අරකට හෙන මෙව්වා එකලුනේ... මූ මැරිලා හොල්මනක් වෙලා සිකුරාදා, සෙනසුරාදා, ඉරිදා හෙන පිස්සුවක් නටයි නේ?
     
    • Haha
    Reactions: rawatenna nam epa

    Asmodeus

    Well-known member
  • Feb 6, 2023
    6,895
    15,701
    113
    Ursa Major
    කවුද හුම්තෝ පෙති පොවන්න හැදුවෙ මම කියන්නෙ බොන්න එපා. මම බිව්වෙ ඉරිදා රෑ. තාමත් ඔලුවෙ කැක්කුම තියනවා. ඇගටත් කිසිම කික් එකක් නෑ


    ඉන්ගිරිසි ෆේල් බන්
    ------ Post added on Feb 14, 2023 at 9:08 AM
    Me too bro, That's why I'm typing everything in English—still learning.
     

    Lovtus

    Well-known member
  • Apr 26, 2015
    13,115
    21,662
    113
    ගෑණිගේ ෆොටෝ එකකුයි කේන්දරෙයි බලමු ද?
     

    NiyamaSinhalaya

    Well-known member
  • Jul 17, 2008
    11,162
    13,849
    113
    පෘථිවිය
    ඔන්න තොපිට අද්ධයපනික, බුන්ගාරාත්මක, කාම රසොද්පාදනික කතාවක් කියන්න යන්නේ.... අහගනිල්ලා :yes:

    මමයි හාමිනෙයි (ගෑනි යකූ... :angry: දෙනවක හාම්නේ නෙමෙයි ) අරකට හෙන මෙව්වා එකයි. ( ඔව් ඒකට තමයි :P ). සාමානයෙන් සිකුරදා, සෙනසුරදා, ඉරිදා අනිවාර්යෙන් සෙට් වෙනවමයි... ( දවස් තුනම ඈ :D ) දෙන්නට දෙන්න මරා ගන්න තරම් වලියක් ගියෙ නැත්තන්. :lol:

    ඒ සෙට් වෙද්දි අපි අනිවාර්යෙන් කොන්ඩම් පාවිච්චි කරනවා. පවුල් සලසුම් ක්‍රමයක් ලෙස... ( පෙති බොන්නෙ නෑ ... මහත් වෙන නිසා)

    ගිය සිකුරාදාත් මෙහෙම සෙට් උනා... කොන්ඩම් ඉවරයි... දැන් දෙන්නම් වෙඩි කාපු ඌරො වගෙ... මහ කෙලිය කරන්න නැතුව... :angry::frown:

    ඌරට වෙඩි කෑවත් ගියාට පස්සෙ සසර කල කිරෙනවනේ ... එත් ඊරිට එහෙම නෙමේ මහ කෙලිය වෙනකන් වෙඩි කාපු ඊරි වගේ තමා..

    මම කොන්ඩම් එක ගන්න එක සෙනසුරාදත් පරක්කු කලා හිතා මතාම... එදත් හොදටම අවිස්සුවා.

    ඉරිදා කොන්ඩම් ගන්න ගියා ඒවටම මම යන පාමසියක් තියනවා... අපෙ ටවුන් එකේ හැම පාමසියෙම ඉන්නෙ ගෑනු විතරයි . මේකේ ඉන්නෙ කොල්ලෙක්...

    මම ගියා ඇතුලට සුකනවා මහ රාණි කීව්වලු.... මෙන්න යකෝ මේකෙත් ගෑනියෙක් .... හැරෙන්නයෑ.. ඕනෙ පුකක් ප්‍රීති වෙසක් කියලා

    මම - ඇන්ටි C එකක් දෙනවද? ( මන් අරුගෙන් වෙනදට ඉල්ලන්නෙ එහෙමා

    ඇන්ටි - විටමින් C ද?

    මම - නෑ ඇන්ටි මේ මේ Durex එකක්...

    ඇන්ටි - ආ කොන්ඩම්.... Durex නෑනෙ ... ( ඇන්ටි අමුතු ලිනෙ එකක් දාල කිව්වේ. දැන් තොපි වැල කතාවක් අහන්න ලෑස්ති වෙන්න එපා එහෙම එකක් නෑ

    මම - එහෙමද... මොනවද තියෙන්නෙ...

    ඇන්ටි - ප්‍රීති තියනවා .. ස්ටමිනා තියනවා...

    මම - ස්ටමිනා එකක් දෙන්නකො.... ( ඇන්ටි හිතිවද දන්නෙ නෑ මට චුස් ගාල යනව කියලා )

    ඔය වෙලාවෙ තමා මට මල්සරා ගැන අදහසක් ආවෙ ( Cupid 50mg යකෝ )

    මම - ඇන්ටි කියුපිඩ් කියල ජාතියක් තියනවද ( උබ බබා)

    ඇන්ටි - තියනවා ඒ ටබ්ලට් එකක්

    මම - ඒ මොකටද.... මොකද්ද වෙන්නෙ...එකෙන්

    ඇන්ටි - ඒකෙන් වෙන්න් හාර්ඩ් වෙච්ච එක දිගටම තියන එක... ( ඇත්තද දන්නෙ නෑ .. ඇන්ටි තමා කිව්වේ )

    මම - එහෙමද ආආඅ

    ඇන්ටි - හ්ම් .... දෙන්නද එකක් ටෙස්ට් එකටත් එක්ක.....

    මම - දෙන්නකො.....

    කොහොමින් හරි අන්ටිත් එක්ක කය්ය ඉවර වෙලා . ස්ටමිනා එකයි Cupi 50mg කුයි අරන් මල්ලිත් කෙලින් කරන් ගෙඩර ආවා.

    කොහොමින් හරි රෑ බෝ උනා... ලමයි ලපටි නිදා ගන්න ගියා. හාමිනේ ගියා ලමයිව නිදි කරවල එන්නම් කියලා.. ඇන්ටිගේ උපදෙස් අනුව වැඩෙට විනාඩි 30කට කලින් කියුපිඩ් එක ගහන්න කිව්ව නිසා 10.05pm විතර කියුපිඩ් එක ගැහව්ව.

    හාමිනේ කොහොම හරි 10.20 වගේ ආවා.

    කියන්න සතුටුයි ප්‍රිය රසික රසිකාවියනි, පොඩි කෙලි ගොඩක් එක්ක මහ කෙලි 2ක් ඉවර වෙද්දි 11.40pm

    ඇත්ත්ටම Cupid එක දාල ඉදිද්දි ගියාට නැවත 2min වගේ නොර්මල් විදියට කෙලින් වෙනවා.

    පාන්දරත් නැගිටිද්දි... රජා කෙලින්

    හැබැයි පුතේ ඔලුවෙ අමාරුව ... හොන්දු මාන්දු ගතිය නම් තාම තියනවා.... බඩත් සරින් සැරේට බුරු බුරු ගානවා..

    --------------------------------- නිමි --------------------------------------
    අනේමන්ද ඉතින්
    අහිංසක ජිවිත
    අපි කියවුව
    රසයි යසයි
    හාමිනේ ළඟදීම පිට යනවා අනිවාර්යයි
     

    M E N D I

    Well-known member
  • Dec 3, 2022
    231
    295
    63
    Yako jadelle ekak daapan (eka thama thiyana safema pahasuma method eka)
    ubalata up to 5 years wenakan kisima aulak na
    free daala denawa government than walinma (ara pauwl savukya sewa madyasthana kiyala thiyenne)

    condom daala karaddi kisima aathal ekak naane yako