ලැප්එකේ අවුලක්. උදව්වක් දෙන්න.

drml

Active member
  • Jul 10, 2013
    342
    163
    43
    Boralesgamuwa
    ලැප්එකේ අවුලක්. උදව්වක් දෙන්න.

    මම මැයි මාසේ මුල වින්ඩෝස් 8.1 දැම්මේ ලැප් එකට. හොදට වැඩ කලා. ඔරිජිනල් කී එකක් එක්ක දැම්මේ. ඒත් දැන් දවස් දෙක තුනක ඉදලා Start කරලා ටිකක් වෙලා ගියාම ලැප් එකේ ෆෑන් එක එහෙම වේගේ වැඩි වෙලා ට්කක් වෙලාවකින් Black Screen එකේ මෙහෙම මැසේජ් එකක් එනවා.

    Intel UNDI, PXE 2.1(build 083)

    This product is covered by one or more of the following partents. US5,307,459 US5,434,872 US5,732,094 US6,570,884 US6,115,776 & US6,327,625

    Realtek PCIe FE Family controller Service V 1.24 (10/07/10)

    PXE-E61 Mediatest Failure, Check Cable

    PXE-MOF: Exiting PXE ROM

    Reboot & Select Proper Boot device or Insert Boot Media in Selected Boot device and press a key.


    ඉන්ටනෙට් එකේ හොයලා බැලුවම මේක ගොඩක් අයට වෙලා තියෙනවා .ඒත් හදාගන්න හරි විදියක් කියලා නෑ.

    පුළුවන් උදව්වක් කරන්න මේ අවුල ලිහා ගන්න. :no::no::no:

    Core i-7
    64bit - Windows 8.1 Pro
    Ram - 8GB

    කට්ටියට වැදගත් වෙයි කියලා හිතුනා.
     

    mr90486

    Well-known member
  • Sep 2, 2008
    1,705
    1,476
    113
    Everywhere
    I also had lot of trouble with Windows 8.1. After installing it works fine for few days. then all gets messed up and machine becomes totally unusable. Finally I gave up and installed windows 7 pro and now works like a charm. I suggest you do the same. Get away from Windows 8.1. Its full of bugs
     

    rooster2013

    Member
    Jul 4, 2013
    26
    1
    0
    මම මැයි මාසේ මුල වින්ඩෝස් 8.1 දැම්මේ ලැප් එකට. හොදට වැඩ කලා. ඔරිජිනල් කී එකක් එක්ක දැම්මේ. ඒත් දැන් දවස් දෙක තුනක ඉදලා Start කරලා ටිකක් වෙලා ගියාම ලැප් එකේ ෆෑන් එක එහෙම වේගේ වැඩි වෙලා ට්කක් වෙලාවකින් Black Screen එකේ මෙහෙම මැසේජ් එකක් එනවා.

    Intel UNDI, PXE 2.1(build 083)

    This product is covered by one or more of the following partents. US5,307,459 US5,434,872 US5,732,094 US6,570,884 US6,115,776 & US6,327,625

    Realtek PCIe FE Family controller Service V 1.24 (10/07/10)

    PXE-E61 Mediatest Failure, Check Cable

    PXE-MOF: Exiting PXE ROM

    Reboot & Select Proper Boot device or Insert Boot Media in Selected Boot device and press a key.

    ඉන්ටනෙට් එකේ හොයලා බැලුවම මේක ගොඩක් අයට වෙලා තියෙනවා .ඒත් හදාගන්න හරි විදියක් කියලා නෑ.

    පුළුවන් උදව්වක් කරන්න මේ අවුල ලිහා ගන්න. :no::no::no:

    Core i-7
    64bit - Windows 8.1 Pro
    Ram - 8GB

    කට්ටියට වැදගත් වෙයි කියලා හිතුනා.

    මචන් වින්ඩෝස් 7 දාපන්...වින්ඩෝස් XP වලට පස්සෙ මම දැක්ක හොන්දම OS එක
     

    drml

    Active member
  • Jul 10, 2013
    342
    163
    43
    Boralesgamuwa
    Windows copy eka blacklist wela nisada nathnam drivers wala awulak da keyala hithaganna ba..Windows 7 wage dala balanna

    Windows 7 pro thibune. Windows blacklist wenna be. Original key.

    ON karala weda karanna puluwan aulak nethuwa. Mukuth nokara hitiyoth tikak wela fan 1 speed wedi wela black screen 1ke msg 1 enne. Drivers aulakda ahema wenne?
     

    kinkon

    Well-known member
  • Aug 5, 2007
    115,995
    2
    116,140
    113
    Kandy ♕ පතිරූප දේස වාසෝ
    Windows 7 pro thibune. Windows blacklist wenna be. Original key.

    ON karala weda karanna puluwan aulak nethuwa. Mukuth nokara hitiyoth tikak wela fan 1 speed wedi wela black screen 1ke msg 1 enne. Drivers aulakda ahema wenne?
    Original keys passe blacklist wenawa anith aya athara kese ho share unoth..

    Oke thiyenne lap ekath ekka apu genuine copy ekak nam blacklist wenne na..

    Oya hardware list ekakuth ena nisa thama drivers case ekakda keyala sure naththe.. :rolleyes:
     
    Apr 6, 2012
    21
    3
    3
    kollo, ube windows installation eka awul wela tiyenne.. boot wela enakota F8 gahala last known good config try karapan.. nethanm bala bala inne netuwa windows 7 aye re-install karapan.. win 8 maha jarawak..