ලිංගික විප්ලවය ලංකාවට තාමත් මැජික්ද?

tharakato

Well-known member
  • Jul 26, 2007
    11,447
    724
    113
    Sri Lanka
    මට හිතෙන විදිහට නම් ශ්‍රී ලංකාවේ සභ්‍යත්වය කියලා දෙයක් තියෙනවා.. සාරදර්ම,ගුණදම්..... ගොඩක් තියෙනවා...
    ධර්ම රජයක් මේක.. ඒක නිසා ඔය බටහිර කර කියලා අපිත් කරන්න ඕනි යෑ??

    අනුන් කරන කරන දේ කරන්න අපි වදුරෝ නෙමේ..:no::no::no::no:

    උඹට sure ද මේක ධර්ම රාජ්‍යයක් කියල. නිවුස් බැලුවහම නම් එහෙම හිතෙන්නේ නැහැ
     

    KingKool

    Member
    Aug 19, 2012
    518
    25
    0
    33
    උඹ ලංකාවේ කෙල්ලෝ දැකල නැහැ කියල නම් පේනවා :lol::lol:

    ඔක්කොටම කලින් හොඳ ඩොක්ටර් කෙනෙක් ගාවට ගිහිල්ල ඇස් කන්නාඩි දාගෙන :nerd: ටිකක් පාරේ පලයන් එතකොට උඹට බලාගන්න පුළුවන් වෙයි ලංකාවේ කෙල්ලෝ
    මන් මෙතන කියල තියෙන්නේ කෙල්ලෝ ගැන නෙමෙයි ලංකාවේ මිනිස්සු ගැන අනික අවාරෙට අබ ගෙඩියක් වැටෙනවා වගේ ලස්සන කෙල්ලෝ මාත් දැකල තියනවා ඒ කතාව මෙතනට අදාල නැ ඕෆ් ටොපික් අරන් යන්න එපා. :dull:
     

    Manash

    Well-known member
  • Sep 17, 2009
    8,184
    1,892
    113
    C:\
    උඹ කියන කතාව 100% ඇත්ත මචන්. නිසි ලිංගික අධ්‍යාපනයක් නොලැබීම තමයි
    මන් දකින හේතුව . ඒක හින්දා අපේ මිනිස්සු එක පාර වෙනස් කරන්න ගියොත් සංස්කෘතියට ලොකු හානියක් වෙනවා..
    :baffled:
     

    maxboysl

    Well-known member
  • Mar 17, 2011
    22,423
    1,851
    113
    colombo
    මම නම් කියන්නේ මේ ලිංගික නිදහස නිසා අපිට අපේ කම නැතිවෙනවා. සමාජයේ තවත් නරක් වෙනවා කියලයි. සමාජය වෙනස් වෙයි කාලයත් එක්ක. එහෙම නැතුව බලෙන් විප්ලවයක් කරලා නැත්තන් විප්ලවයකට මග පාදලා වෙනසක් කරන්න යනවා නම් ඒක නරක දෙයක්.

    මේ රටේ සමහර අයට ඕන වෙලා තියෙනවා මේක එක රැයින් ඇමරිකාව කරන්න, බටහිර යුරෝපීය රටක් කරන්න. එහෙම කරන්න උත්සාහ කලොත් වෙන්නේ තවත් අවුලෙන් අවුලට පත්වෙන එක. විශේෂයෙන් ලංකාවේ වෙනසක් ඇතිකරන්න ආවොත් ඒක යන්නේම නරක පැත්තට.

    තව දෙයක් කියන්න තියෙනවා. මේ රටේ සුපිරි පන්තියක් ඉන්නේ ඉතාම සුලු පිරිසක්. ඒ අය උන්ට ඕනෑ දේ කරගනීවි. දැනුත් උන් කරන්නේ. ඒ සංස්කෘතිය මේ රටේ බහුතරයක් ඉන්න ජනතාවට හඳුන්වා දෙන්න අවශ්‍ය නෑ. මොකද ඒ බහුතරය තාමත් ආගමෙන් හික්මෙච්ච සමාජයක ජීවත් වෙන උදවිය.

    සමාජය වෙනස් වෙන්න ඕන තමයි හැබැයි ටිකෙන් ටික. බ්‍රිතාන්‍යයේ වික්ටෝරියානු සමාජය වෙනස් වෙන්න අවුරුදු ගනනක් ගතවුනා. දැන් බ්‍රිතාන්‍යය ලිංගිකත්වය ගැන හිතන දේ වෙනස්. නමුත් තවමත් වික්ටෝරියානු සදාචාරයේ ඉන්න අපේ රටේ අය දවසෙන් දෙකෙන් වෙනස් කරන්න ජනමතයක් ගොඩනගන එක අපේ රටේ සංස්කෘතියටත්, සදාචාරයටත් නරක විදිහට බලපෑමක් කරන්න පුලුවන්

    මම නම් කියන්නේ විප්ලවයක් නම් එපා කියලා

    ~~~~ සංවාදයට විවෘතයි

    ඒක තමයි මචන් රටේ මෙචචරදෙවල් තියනවා කතාකරන්න.
    වැඩිපුරම ඕවා ගැන කියවන්නේ, පොඩි කාලේ කාගෙන් හරි අතවරයට ලක් උන එවුන්.
    නැත්තම් අම්මයි, තාත්තයි හරි හැටි පවුල් ජීවිතයක් ගතනොකරපු උන්ගේ ලමයි(අම්ම ගම වටේ ගියපූ).

    ලන්කාවේ අපරාද වලට හේතුව ඕක නෙමේ. නිතිය හරිහැටි ක්‍රියාත්මක නොවීම. අනික kingcool වගේ වුන්ට replyකරන්න එපා. මන් අර උඩින් කියපු හේතු 2 තමි එයාටත් වෙලා තියෙන්නේ. තම්බි මරන්න කලින් මේවගෙ කනතැන පහරන උන මරන්න ඕනි


    ube adahas ehalinma agaya karanava

     

    KingKool

    Member
    Aug 19, 2012
    518
    25
    0
    33
    ඒක තමයි මචන් රටේ මෙචචරදෙවල් තියනවා කතාකරන්න.
    වැඩිපුරම ඕවා ගැන කියවන්නේ, පොඩි කාලේ කාගෙන් හරි අතවරයට ලක් උන එවුන්.
    නැත්තම් අම්මයි, තාත්තයි හරි හැටි පවුල් ජීවිතයක් ගතනොකරපු උන්ගේ ලමයි(අම්ම ගම වටේ ගියපූ).

    ලන්කාවේ අපරාද වලට හේතුව ඕක නෙමේ. නිතිය හරිහැටි ක්‍රියාත්මක නොවීම. අනික kingcool වගේ වුන්ට replyකරන්න එපා. මන් අර උඩින් කියපු හේතු 2 තමි එයාටත් වෙලා තියෙන්නේ. තම්බි මරන්න කලින් මේවගෙ කනතැන පහරන උන මරන්න ඕනි


    ube adahas ehalinma agaya karanava

    රිදුනද කළු කොට වදුරට? මන් කිව්වෙත් උබලගේ සදාචාරයට මේවා ගැලපෙන් නෑ කියල තමයි වෙනත් කෝණයකින්. අනික මාව මරන්න උබට බෑ ගිහින් උබේ තාත්තව මරපන් උබ වගේ පොන්නයෙක්ව හැදුවට. :cool:
     

    Nalindax

    Well-known member
  • Apr 6, 2009
    7,430
    709
    113
    38
    AREA 51
    උඹ ලංකාවේ කෙල්ලෝ දැකල නැහැ කියල නම් පේනවා :lol::lol:

    ඔක්කොටම කලින් හොඳ ඩොක්ටර් කෙනෙක් ගාවට ගිහිල්ල ඇස් කන්නාඩි දාගෙන :nerd: ටිකක් පාරේ පලයන් එතකොට උඹට බලාගන්න පුළුවන් වෙයි ලංකාවේ කෙල්ලෝ

    හොද දේවල් දකින්නත් පින තියෙන්න ඕනි
     

    maxboysl

    Well-known member
  • Mar 17, 2011
    22,423
    1,851
    113
    colombo
    රිදුනද කළු කොට වදුරට? මන් කිව්වෙත් උබලගේ සදාචාරයට මේවා ගැලපෙන් නෑ කියල තමයි වෙනත් කෝණයකින්. අනික මාව මරන්න උබට බෑ ගිහින් උබේ තාත්තව මරපන් උබ වගේ පොන්නයෙක්ව හැදුවට. :cool:

    අම්ම ගම වටේ ගියපූ). kollo ohoma thamai :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:
     

    Voltage

    Well-known member
  • Feb 6, 2012
    21,748
    1
    15,146
    113
    මට ඕවට රිදෙන් නෑ බන් වෙන විදියකට ට්‍රයි කරපන්. :lol:


    උබගෙ තාත්ත එදා සරමෙ පිහිදගත්ත නැති එකේ වැරද්දෙ තරම පේනව නේද කොල්ලො:(:(
    කරන්න දෙයක් නැ බන්
    අවජාතකයා
    :sorry:
     

    KingKool

    Member
    Aug 19, 2012
    518
    25
    0
    33
    උබගෙ තාත්ත එදා සරමෙ පිහිදගත්ත නැති එකේ වැරද්දෙ තරම පේනව නේද කොල්ලො:(:(
    කරන්න දෙයක් නැ බන්
    අවජාතකයා
    :sorry:
    අපේ තාත්ත උබලගේ තාත්තල වගේ සරම් අදින ගම් බයියෙක් නෙමෙයි උබල වගේ පොන්න ජාතියක කොටස්කාරයෙක් වෙනවට වඩා අවජතයෙක් වෙන එක දාහෙන් සැපයි. :D
     

    MeGusta

    Banned
    Sep 11, 2012
    10,585
    512
    0
    189118_384532991624608_1036622283_n.jpg
     

    acne

    Member
    Feb 25, 2011
    363
    13
    0
    යකෝ උබලට sex කරන්න කෙල්ලෙක් set වෙනවනම් මෙතන ඉන්න සදාචාරේ ගැන කතා කරපු එකෙක් වත් කියන්න යන්නේ නැනේ "අනේ මම කසාද බැඳලා wife එක්ක විතරයි කරන්නේ මම virgin කොල්ලෙක් " කියලා අනිවාර්යෙන් අවස්ථාවෙන් ප්රෝයෝජනේ ගන්නවනේ. හැබැයි කෙල්ලෙක් ඔහොම කරොත් ඒකිට රට වටේ ගියපු එකයි අරකයි මේකයි හැම රෙද්දම කීයය්. මට කියන්න ඕනේ අපිට වගේම ගැනුන් ටත් ලිංගික අව්ස්‍යතවයාවන් තියෙනවා එක සාමාන්‍ය දෙයක් කියන එක අපි පිලි ගන්නේ ඕනේ. අපේ ඉන්නේ ගැනිගේ පෙට්ටියය් දැවද්දය් බලාගෙන කසාද බදින්නේ ඉන්න එවුන් නේ.
     

    MeGusta

    Banned
    Sep 11, 2012
    10,585
    512
    0
    @MeGusta

    මචන් ලිංගිකත්වය කියන්නේ මගේ අදහස හැටියට desire එකකට වඩා ශරීර අවස්යතාවයක් . ස්වයන් මිඋතනයේ යෙදෙන්නේ නැති අයට නින්දෙන් දාතු පිට වෙන්නේ ඇයි. උදේ නැගිටිනකොට අපේ ලිංගය ප්‍රාණවත් වෙලා තියෙන්නේ ඇයි. ස්වාබවධර්මයෙන් අපිව නිර්මාණය කරලා තියෙන්නේ එහෙමයි. තමන්ගේ වර්ගයා බෝ කරන්න එකට පොලොබවන්න.

    man nikan ban damme...oya okotama mula mind eka control karaganna beri ekane ;)..um no against the nature..people should be free to sex...oka common wunama oke interest eka adu wela yanwa..lankawe okoma rahase karana hinda tamai galak dakkath control karaganna beri...mewa limit karama enna enna kuthuhale wediwenawa...
     

    guru.G

    Member
    Oct 23, 2011
    1,108
    379
    0
    Ashram ॐ
    කොහේ හරි මුඩුක්කුවක ඉදන් නයිට් ක්ලබ් එකකට බීච් පාර්ටි එකකට ගිහින් බලෙන් පොෂ් වෙන්ඩ හදන උන් ජාතියක් ඉන්නවා උන්ට තමයි සාමාන්යෙන් මේ වගේ කුණ්ඩවලු කතා බරපතලව දාර්ශනිකව කතා කරන්න හිතෙන්නේ ,ලිංගිකත්වය ගැන එක එක විදිහට හිතන සංස්කෘතීන් සහ ජන සමාජ ලංකාවේ විතරක් නෙවෙයි මේ මුන් කියන එංගලන්තේ , ඇමෙරිකාව වගේ රටවලත් තියනවා , මුන් ගොඩක් ඒ රටවල් ගැන දන්නේ බලන මියුසික් වීඩියෝ වලින් ,ෆිල්ම් වලින් , එත් ඇත්තටම ඕනිවට වඩා ලිංගිකත්වය පස්සේ හබාගෙන යන මිනිස්සු ඔය මුන් කියවන හැම රටකම වැදගත් ජන සමාජයෙන් කොන් වෙනවා

    ඇත්තටම ආකල්පමය වෙනසක් ඇතිවෙන්ඩ ඕනි සමහර දේවල් ගැනනම්

    මේක ලියපු අය්යේ මට උබට මේක කොහොම එක්ස්ප්ලේන් කරන්ඩද කියල තේරෙන්නේ නැහැ ,මම නම් හරි අහිංසකයි ,ඉතින් අපි එච්චර ලොකු මිනිස්සු නෙවෙයි ,සාමාන්‍ය සරලව ඉන්න මිනිහෙක් ,මම tourism වලට සම්බන්ද පැත්තකයි වැඩ කරන්නේ , ඉතින් මට ගොඩක් විදේශිකයෝ මුණ ගැහෙනවා , උබ කියන වචන දෙකක් තුනක් ඇත්ත , එත් සමස්ත ලියුමම ගත්තම මට උබට මෙහෙම දෙයක් කියන්ඩ හිතෙනවා තරහ වෙන්ඩ එපා


    සිරාවට කිව්වනම් උබ "මෝඩ් ගොවියෙක්" අය්යේ

    ලිංගික විප්ලව my ass !