uba kalabala nowi poddak touch ake idapan
sarin sare cheak karala balapan thibuna awa adwelada kiyala
mole pavichikarala wada karapan
stock අරගෙන අඩුවෙනකොට ෆාමසියෙන් ගෙනත් තියපන්.. පව්නේ..


uba kalabala nowi poddak touch ake idapan
sarin sare cheak karala balapan thibuna awa adwelada kiyala
mole pavichikarala wada karapan




මම හිතන්නේ කොන්ඩම් සේරම හිල් කරලා තිබුණ විදිහට තියන්න කියලා... පෙති ටිකත් විසික් කරලා ඒවට පැනඩෝල් දාපලා බලන් ඉන්න.


.. thawa tiken ismolle gihin marenawa.. 


ohoma seen ekak unama maara aulak bn. hithata nidahasak aththema na. e nisa hoyala balapan.puluwannam akkage 4n eke detl bil ekakut ganin.aniwa........ubama thaniyama folw karapan.සුදු පාටයි, නිකල් පාට පැකට් එකක තිබුනේ, නමක් මතක නැ, sun,mon,tue කියලා දවස් හතම ගහලා තිබුනා.. පැනඩොල් වගේ නෙමෙයි, දාරයක් නැ, වටකුරුයි..දෙයක් මීටර් වුණා....
තිබ්බ පෙති වර්ගය මොකක්ද කියල කියපිය විගහට...........
පෙති කීයක් විතර තිබුණද?බබක්කා;15791481 said:සුදු පාටයි, නිකල් පාට පැකට් එකක තිබුනේ, නමක් මතක නැ, sun,mon,tue කියලා දවස් හතම ගහලා තිබුනා.. පැනඩොල් වගේ නෙමෙයි, දාරයක් නැ, වටකුරුයි..
tablets gena nam dannne ne 
machan samahara kello wambatu walata condom dala gahanawa ewa wenna athitablets gena nam dannne ne
![]()




පෙති කීයක් විතර තිබුණද?
ඔබතුමා මිතුරි පවුල් සැලසුම් පෙති නොදැක ඉන්න විදියක් නම් නෑ...............
මේකද තිබුනේ?
![]()

පෙති කියක් තිබුණද බං.......බබක්කා;15791509 said:නැ ඔවා නෙමෙයි.. පෙති සුදු පාටයි..![]()

