අප්පට සිරි ඔවාගේ තමා හැබැයි.. හැබැයි පෙලි දෙකකට තිබුනා දවස් හතට, එ වගේ එව්වා කාඩ් දෙකක් තිබුනා..පෙති කියක් තිබුණද බං.......
ආයෙ අහන්න වුනානේ අම්මපා.....
mekada?
![]()
![]()
![]()
අප්පට සිරි ඔවාගේ තමා හැබැයි.. හැබැයි පෙලි දෙකකට තිබුනා දවස් හතට, එ වගේ එව්වා කාඩ් දෙකක් තිබුනා..පෙති කියක් තිබුණද බං.......
ආයෙ අහන්න වුනානේ අම්මපා.....
mekada?
![]()
![]()
![]()
machan samahara kello wambatu walata condom dala gahanawa ewa wenna athitablets gena nam dannne ne
![]()


Pfizer කියලා නමක් බොලා දැක්කද? ලාවටවත් බැලුවේ නැද්ද? අක්කා ප්රශර් වගේ මොනවා හරි ලෙදකට දිගට බෙත් ගන්නවද දන්නෙත් නැනේ..බබක්කා;15791547 said:අප්පට සිරි ඔවාගේ තමා හැබැයි.. හැබැයි පෙලි දෙකකට තිබුනා දවස් හතට, එ වගේ එව්වා කාඩ් දෙකක් තිබුනා..
මල්ලි....අක්කට දරුවො ඉන්නවද?බබක්කා;15791547 said:අප්පට සිරි ඔවාගේ තමා හැබැයි.. හැබැයි පෙලි දෙකකට තිබුනා දවස් හතට, එ වගේ එව්වා කාඩ් දෙකක් තිබුනා..
සිදු වෙන්න පුළුවන් විය හැකියාවන් බලමු
1-අයිය ඉන්න කාලෙ තිබ්බ ඒව වගයක්
2-අක්ක ගේ යාළුවෙක්ට කාර් එක දීල ඌ/ඒකි කරපු අලුගුත්තේරු වැඩක නෂ්ඨාවශේෂ
3-කවුරු හරි එකෙක් ගේ පාහර වැඩක්. උඹට අහු වෙන්නම, වාහනේ ලෙඩේ එන්න සෙට් කරල කරපු
4-අක්කට කවුරු හරි දීපු ඒව වගයක්. සමහර විට තවත් ගෑනියෙක් ම වෙන්න පුළුවන් කොටු පනින හදිස්සියට දීල වෙන්නත් පුළූවන් (එහෙම නම් අක්ක ඒ මිතුරිය ගෙන් වෙන් කරපං, මොකද ඒකිම මෙයාටත් එකක් සෙට් කරල දෙයි)
5-අක්ක කොටුවක් පැනලා කවුරු හරි එක්ක. (වෙන්න පුළුවන් නේ බං. මනුස්සයා ළග නැති එකේ ගෑණුන්ටත් හැගිම් දැනීම් තියනවානේ,හැබැයි මොනව වුනත් ප්රශන ඇති නොවෙන්න වැඩේ කරල තියෙන්නෙ, ඒක ලොකු දෙයක් මම දකින විදියට)
6-අක්ක එහෙම ඩෙෆා සම්බන්ධයක් නෑ, බට් කවුරු හරි සෙට් වෙන්කං ඉන්නව අමාරුව සුව කරගන්න.(වෙන්න පුළුවන් නේ)
ඔය දේවල් හෙමිහිට හොයල එකින් එක එලිමිනේට් කරගනින්. මතක තියා ගනින් ඔව හොරෙන් කරන්න බෑ. අවධානෙන් හිටියොත් පොඩි දෙයකින් මාට්ටු වෙනවා.

. සිරා නමි වැඩේ බර පතලයි
. එක එල්ලේ කඩා ගෙන පනින්නේ නැතුව පොඩිඩක් යන එන ගමන් ගැන හොරෙන් ඇහැ ගහගෙන හිටපන්
. මොකද අක්කා දැනුවත්ම කොන්ඩමි ඇරගෙන තිබුනනමි වෙන එකෙක් එක්ක ගිහිල්ලා. එවා තියෙන කාර් එක ඔහෝම බය නැතිව උඹට අරන් යන්න දෙන්නේ නැනේ බන්
. කොකටත් හොයාලා බලපන්. ස්පයි පාරක් දාපන් මචන්.

අඩු වෙනවනම් අක්කව කොහෙ හරි රහසිගත තැනකට නොදැනෙන්න එක්කන් ගිහිල්ල කෙලින්ම ඇස් දෙක දිහා බලාගන අහපන් මේව දැක්ක ඒව ඔයාගෙ, ඇයි... ඔහොම.....
අක්කගෙ reactions වලින් කාගෙද කියල කෙලින්ම තේරුම් ගන්න පුළුවන්.
එතනින් එහාට අක්කගෙනම් අක්කයි උඹයි අතරෙ විතරක් රහස තියාගන අක්කව හොඳ මගට ගන්න බලපන්. වැරැද්ද පිළි අරන් ආයි හැදෙනවනම් ලොකු දෙයක්. ඊට පස්සෙ එහෙම්මම රහස වැළලෙන්න දියන්.
නැත්තන් ඕක අයිය/ අක්කට මාට්ටු වුණොත් දෙන්නගෙම ජීවිත විනාශයි divorce වුණාට පස්සෙ ඔය වගේ දෙයක් නිසා.
machan.. akka pita yanawanam, eka serayak hari giya nam, mama nam hithanne eeta passe un denna ekata indala wedak ne, hebey lamay innawanam prashne tikak sankeerna wenawa, lamay neththam hondama de divorce wena eka.
අඩේ ස්කවියා එහෙම කරනවද?
self-video diary එකක් කරල තියන එක.(scurvy wage)( පසුබිමෙන් tv-news එක දාල දිනෙයි වෙලාවයි hard embed වෙන විදිහට.ඒ ටික පරිස්සමෙන් හංගල තියාගන්න ඕනෙ මල්ලිගෙ ආරක්ෂාවට.)

අඩේ ස්කවියා එහෙම කරනවද?![]()



නෑ බන් මම කිව්වෙ නිග්ග video දානව වගේ මේ මල්ලි මේ සේරම තනියෙන් කැමරාවට කියල ඒ ඒ දේවල් මේ වෙලාවෙ කිව්ව කියල තහවුරු කරන්න live @ 8 වගේ මුලදි දිනෙයි වෙලාවයි හරියටම තහවුරු කරගන්න පුළුවන් දෙයක් එකම continuous video එකේම තියන විදිහට record කරල අධි ආරක්ෂිතව හංගල තිබ්බනම් මල්ලිගෙ ආරක්ෂාව සහතිකයි
නිග්ගත් එක්තරා විදිහක diary එකක් කරන්නෙ. උගෙ ජීවිතය record කරල තියනව.
diary එකක වැදකත්කම තමා ජීවිතය record කරල තියන්න පුළුවන්
UBA KIWWA DE MAMATH KARANAWA BT MAMA HITHANNE EKA MAGE NAM MANASIKA CASE EAK KIYALA WEN DAWASAKA THREAD EAK DANNAM


apo diary liyana ela manasika awulak neme mamath liyanawa kammali kamata nawaththala hitiya iye adala aran ayi patan gaththa
podi kale ewa, kaapu hati, A/L karapu hati , results apu mohotha yaluwo aduragaththa hati.. serama recorded
ghajini baluwama maara kik ekak enawa wadeta



NA NA BAN DIARY KARAN EKA EKA PATHTHA KIN HONDA DEYAK MAMA KIWWE. MAMA MACHAN GODAK SIDIWEEM WALA SAKSHI EKATHU KARANWA, TEXT, PHOTOS, CALL RECORDS, VIDS WAGE MATA MACHA SAKAYA THIYENAWA GODAK EKA MAMA HITHANNE MAGE AWLAK, BT EKA MATA UDAW UNU AWASTHA THIYENAWA. MAMA DAWASAKA THREAD EKAK DANNAM MAMA KARANA PISSU WEDA GANA.
MACHAN DIARY LIYANA EKA HONDAI, BUT MACHAN ONLINE EKAK LIYAPAN PASS EKAK DAALA OAYTA WITHARAK BALANNA PULUWNA WIDIYATA. MOKADA TEXT LIYANA EKA EKA ATHAKIN AWADANAM UBA BOKKENMA DIARY LIYANAWANAM![]()







eeka hack wunoth officially waha bonna wenne
man hitha hitha inne diary eka thiyana thanata mission impossible eke wage boobytraps atawanna
mama asawen balan inne avatar eke wagema video diary software ekak enakan . ko thama kaatawath hithila naane magula![]()



ගෑණුන්ටත් හැගිම් දැනීම් තියනවානේ,
බඹරේ කැරකැවීම කෙසේ වෙතත් කියන්න බැරි නෑ මල්ලි තමා මාව තියා ගෙන හිටියෙ කියලා....
ඌර ගේ මාළු ඌර පිට තියල ම කපනව වගේ.........
