ලොකු file share කරන්න විදිහක් දන්නවද මචන්.....
මචන් loku files අපේ server එකට upload කරන්න පුලුවන් වෙන්න අපේ php හදපු website එකට link එකක් හරි button එකක් හරි embed කරන්න පුලුවන් ක්රමයක් දන්නවද ? දන්න කෙනෙක් ඉන්නවනම් පොඩි idea එකක් දීපන්කො..........
මචන් loku files අපේ server එකට upload කරන්න පුලුවන් වෙන්න අපේ php හදපු website එකට link එකක් හරි button එකක් හරි embed කරන්න පුලුවන් ක්රමයක් දන්නවද ? දන්න කෙනෙක් ඉන්නවනම් පොඩි idea එකක් දීපන්කො..........
