එහෙනම් ඉෆ්තිකාර් ගේ තුන් කාල උරන එක තමා ලීක් වෙලා තියෙන්නේ
malakadss Well-known member Mar 8, 2009 22,865 1 36,597 113 xxx Nov 20, 2020 #81 එහෙනම් ඉෆ්තිකාර් ගේ තුන් කාල උරන එක තමා ලීක් වෙලා තියෙන්නේ
niresh1989 Well-known member Mar 1, 2014 3,014 675 113 Nov 20, 2020 #82 කමින්ග් සූන් කියන්නේ මොනාද. Members Only Groups වල අර ශෙයා වෙන්නේ දැක්කාම දුක හිතුන සින්හල කෙල්ලො තම්බින්ට *ක දෙන්න යනවට හොද වැඩේ. දැන් සනීපෙට ඉදී. ලංකාවෙ කෙල්ලන්ට මොන මගුලක් වෙලාද මන්දා. තම්බි ඔක්කොම ටැකල් කරනවා උන්ගේ ගද ගහන සිත්ති පරීඩලා ගෙවල් අස්සෙ ගහගෙන Last edited: Nov 20, 2020
කමින්ග් සූන් කියන්නේ මොනාද. Members Only Groups වල අර ශෙයා වෙන්නේ දැක්කාම දුක හිතුන සින්හල කෙල්ලො තම්බින්ට *ක දෙන්න යනවට හොද වැඩේ. දැන් සනීපෙට ඉදී. ලංකාවෙ කෙල්ලන්ට මොන මගුලක් වෙලාද මන්දා. තම්බි ඔක්කොම ටැකල් කරනවා උන්ගේ ගද ගහන සිත්ති පරීඩලා ගෙවල් අස්සෙ ගහගෙන
Jalthara Malli Well-known member Jun 7, 2015 520 726 93 තැනක් කියලා නෑ Nov 20, 2020 #83 thambiyek ge paiyaka photo ekak thiyanava nam danna ekek dapan mata asai balanna kochchara loku kallak kapala ain karanavada kiyala podi kallak ithuru karala okkoma kapala danava kiyala thamai aranchiya. agalaka kallak vath thiyanavada kiyala balaganna asai.. thiyana ekek dapan nahara thiyana ekak nam vadath hodai
thambiyek ge paiyaka photo ekak thiyanava nam danna ekek dapan mata asai balanna kochchara loku kallak kapala ain karanavada kiyala podi kallak ithuru karala okkoma kapala danava kiyala thamai aranchiya. agalaka kallak vath thiyanavada kiyala balaganna asai.. thiyana ekek dapan nahara thiyana ekak nam vadath hodai
BuLaTha Well-known member Jul 23, 2019 3,454 1 8,588 113 සොරබොරවැව Nov 20, 2020 #85 කටු ගොඩ නේ.. අම්බෝ කොච්චර ගැහුවත් දනවන්න බෑ මේ වගේ කැහැටු එවුන්ට.. අරූ පලනවා ඇති දාර ෆයියෙන්..
C CAPITHAN Well-known member Nov 20, 2020 5,454 13,421 113 Nov 20, 2020 #86 එළකිරි සර්ලාට ලින්ක් එක හම්බුනාම PM කරන්න මටත්
shameera89 Well-known member Jun 26, 2013 16,385 12,663 113 Piliyandala Nov 20, 2020 #87 Tiktok artist la neda
SpinXO Well-known member Jul 6, 2015 4,260 5,120 113 Loading... Nov 20, 2020 #88 තම්බි ටික ගේම ගහනවා මා පුතී... ඉක්මන්ට මේකට පියවරක් ගන්න ඕනි. සිංහල කොල්ලො සිංහල කෑල්ලට අමතරව මුස්ලිම් කෑල්ලක් කරමු. මොකද කියන්නෙ උඹලා... Reactions: Boralugoda01
තම්බි ටික ගේම ගහනවා මා පුතී... ඉක්මන්ට මේකට පියවරක් ගන්න ඕනි. සිංහල කොල්ලො සිංහල කෑල්ලට අමතරව මුස්ලිම් කෑල්ලක් කරමු. මොකද කියන්නෙ උඹලා...
meknick29 Well-known member Feb 5, 2012 2,698 900 113 Nov 20, 2020 #89 Math asa kalak dapanko apitatah balanna
visalbro Well-known member Jun 4, 2017 15,972 17,132 113 panadura Nov 20, 2020 #90 SpinXO said: තම්බි ටික ගේම ගහනවා මා පුතී... ඉක්මන්ට මේකට පියවරක් ගන්න ඕනි. සිංහල කොල්ලො සිංහල කෑල්ලට අමතරව මුස්ලිම් කෑල්ලක් කරමු. මොකද කියන්නෙ උඹලා... Click to expand... ape eha game muslim kali tuckle karapu un innawa ubalath karapan sinhala kellonta wada hodaiy Reactions: SpinXO
SpinXO said: තම්බි ටික ගේම ගහනවා මා පුතී... ඉක්මන්ට මේකට පියවරක් ගන්න ඕනි. සිංහල කොල්ලො සිංහල කෑල්ලට අමතරව මුස්ලිම් කෑල්ලක් කරමු. මොකද කියන්නෙ උඹලා... Click to expand... ape eha game muslim kali tuckle karapu un innawa ubalath karapan sinhala kellonta wada hodaiy
Jalthara Malli Well-known member Jun 7, 2015 520 726 93 තැනක් කියලා නෑ Nov 20, 2020 #91 dagakara tiktok huththak aththe aiyooo balana kan na ivasillak mata
P Pythonmaster Well-known member Aug 12, 2020 628 593 93 Nov 20, 2020 #93 Un denna bandalath nam un denna hodin innawanam unge jathiyei agamei tiyena prashne mokakda wesiyane? Reactions: Jalthara Malli
Un denna bandalath nam un denna hodin innawanam unge jathiyei agamei tiyena prashne mokakda wesiyane?
buddikagayan Well-known member Jan 25, 2012 27,403 16,072 113 Colombo Nov 20, 2020 #94 Telegram Godak ewa banned ban
meknick29 Well-known member Feb 5, 2012 2,698 900 113 Nov 20, 2020 #99 Ko yakou balapu ekek diyanko matath balanna