ලෝ ලෝ ලෝච්චි නංගිත් කමින් සූන් වගේ ද බන්?

malakadss

Well-known member
  • Mar 8, 2009
    22,865
    1
    36,597
    113
    xxx
    එහෙනම් ඉෆ්තිකාර් ගේ තුන් කාල උරන එක තමා ලීක් වෙලා තියෙන්නේ
     

    niresh1989

    Well-known member
  • Mar 1, 2014
    3,014
    675
    113
    කමින්ග් සූන් කියන්නේ මොනාද. Members Only Groups වල අර ශෙයා වෙන්නේ

    දැක්කාම දුක හිතුන සින්හල කෙල්ලො තම්බින්ට *ක දෙන්න යනවට හොද වැඩේ. දැන් සනීපෙට ඉදී.

    ලංකාවෙ කෙල්ලන්ට මොන මගුලක් වෙලාද මන්දා. තම්බි ඔක්කොම ටැකල් කරනවා උන්ගේ ගද ගහන සිත්ති පරීඩලා ගෙවල් අස්සෙ ගහගෙන
     
    Last edited:

    Jalthara Malli

    Well-known member
  • thambiyek ge paiyaka photo ekak thiyanava nam danna ekek dapan mata asai balanna kochchara loku kallak kapala ain karanavada kiyala podi kallak ithuru karala okkoma kapala danava kiyala thamai aranchiya. agalaka kallak vath thiyanavada kiyala balaganna asai.. thiyana ekek dapan nahara thiyana ekak nam vadath hodai
     

    BuLaTha

    Well-known member
  • Jul 23, 2019
    3,454
    1
    8,588
    113
    සොරබොරවැව
    කටු ගොඩ නේ.. අම්බෝ කොච්චර ගැහුවත් දනවන්න බෑ මේ වගේ කැහැටු එවුන්ට.. අරූ පලනවා ඇති දාර ෆයියෙන්..
     

    CAPITHAN

    Well-known member
  • Nov 20, 2020
    5,454
    13,421
    113
    එළකිරි සර්ලාට ලින්ක් එක හම්බුනාම PM කරන්න මටත්
     

    SpinXO

    Well-known member
  • Jul 6, 2015
    4,260
    5,120
    113
    Loading...
    තම්බි ටික ගේම ගහනවා මා පුතී... ඉක්මන්ට මේකට පියවරක් ගන්න ඕනි. සිංහල කොල්ලො සිංහල කෑල්ලට අමතරව මුස්ලිම් කෑල්ලක් කරමු. මොකද කියන්නෙ උඹලා...
     
    • Like
    Reactions: Boralugoda01

    visalbro

    Well-known member
  • Jun 4, 2017
    15,972
    17,132
    113
    panadura
    තම්බි ටික ගේම ගහනවා මා පුතී... ඉක්මන්ට මේකට පියවරක් ගන්න ඕනි. සිංහල කොල්ලො සිංහල කෑල්ලට අමතරව මුස්ලිම් කෑල්ලක් කරමු. මොකද කියන්නෙ උඹලා...
    ape eha game muslim kali tuckle karapu un innawa ubalath karapan sinhala kellonta wada hodaiy
     
    • Like
    Reactions: SpinXO