එහෙම තමයි හුත්තියේ මුල ඉඳන්ම තියෙන්නේ .දවස ගානේ තොගේ නම දාලා thread එකක් ඇර ගන්නවද ?නැද්ද කියල තොම තීරණය කරපන් ….දෙමලෝ![]()
puka palagaththa neda ballige putho, yanawa kiuwanam nambu pitin palana demalunge wahal ponnaya.
onna tho neha kiyapu eka pennuwa,
එහෙම තමයි හුත්තියේ මුල ඉඳන්ම තියෙන්නේ .දවස ගානේ තොගේ නම දාලා thread එකක් ඇර ගන්නවද ?නැද්ද කියල තොම තීරණය කරපන් ….දෙමලෝ![]()
තොට තව පැය 24ක් දෙනවා . තව හොයපන් .බැරිනම් දවස ගානේ තෝ ව කනවාpuka palagaththa neda ballige putho, yanawa kiuwanam nambu pitin palana demalunge wahal ponnaya.
onna tho neha kiyapu eka pennuwa,
තොට තව පැය 24ක් දෙනවා . තව හොයපන් .බැරිනම් දවස ගානේ තෝ ව කනවා![]()
තොට තව පැය 24ක් දෙනවා . තව හොයපන් .බැරිනම් දවස ගානේ තෝ ව කනවාthoge redi galawala iwarai ponnayo. pirimiyek nam dan palayanko. wachane a wage thiyenne one.
tho dan da dawasa gane kanna hithanne. thowa pahugiya masa tikema kala nawala thiyenne ponnayo.
eken wedak neha kawadada yanne. danma yanawada?? thawa thread oneda??
තොට තව පැය 24ක් දෙනවා . තව හොයපන් .බැරිනම් දවස ගානේ තෝ ව කනවා![]()
penawa neda 1hours yanna kalin redde rewila ekama coment eka gahana thaththweta asarana una uba.
1 thread 1 illuwa dunna. pirimiyek nam palanayn. berinam tho ponnayek kiyala pili gamu, harida
thota 48hrs denawa. nethnam real demalunge wahalek tho.
tho mawa kanne koheda nugath pako.. me thread eketh tho magen kala inne rewennama
oluwe idan gu news neda ponnayo. kata puttu una neda. pirimiyek nam palayan, nethnam ada idan tho demalage ponna wahal ballek kiyala card eka gaha ganin
ආ ඒ කියන්නේ මම දැන් බයියෙක් නෙමෙයි![]()
5. ජාතිය ආගම රණවිරු ගාය ගැන විවේචන දුටු පමණින් ඉස්මතු වෙන කැක්කුම ....
පහුගිය අව්රුද්ද ඇතුලත ඔහොම තැනක් පෙන්නුවොත් මම කිරියෙන් යනවා.............. දෙමලෝ
ne en ehema dewal neha
thoge me wage dewal pennanna kiuwe , thawa 15hours walin ready wela hitapan. mama yanawa
5. ජාතිය ආගම රණවිරු ගාය ගැන විවේචන දුටු පමණින් ඉස්මතු වෙන කැක්කුම ....
තොට තව පැය 24ක් දෙනවා . තව හොයපන් .බැරිනම් දවස ගානේ තෝ ව කනවා![]()
lejjai neda ponnayo, kelin wachanayak neth wahal ponnaya. balapanko thota una deyak, okai kiyanne pora talk denna epa kiyala
thota kalayak ithuru wela neha, tho dan pili gaththa, tho demalunge wahal ballek kiyala
ප්රතිපත්තියක් නැති ලැජ්ජාවක් නැති එකෙක් වීම ගැන උඹට මොනවද දැනෙන්නේ ?
මරාගෙන මැරෙන්න හිතෙන්නේ නැද්ද ?![]()
උඹ ලැජ්ජාවක් නැති එකෙක් නේ ? sure එකටම පොන්නයෙක් වෙන්නැතිahh bola wesige puthi yanawa kiyala pora talk dunna uba dan nahayen adanne ප්රතිපත්තියක් නැති ලැජ්ජාවක් නැති එකෙක් nisa neda.
thota lajjawak nethi eka mulu kiriyama dannawa. dan aluth eka thamai, tho demalunge wahal balla.
marenna ona uba. yanawa kiyala thawath puka pala gannawata
උඹ ලැජ්ජාවක් නැති එකෙක් නේ ? sure එකටම පොන්නයෙක් වෙන්නැති
nikan baila kiyanna epa pons, tho ponnayek kiyala dan thoma pili gaththa neda.
lejjawa gena ubata katha karana lejja nedda. thoge gelawila godak kal.
a baila wedak neha, kondak thiyena pirimiyek nam, wachanayak kiuwanam wede karapan. moko kiyanne yanawada nedda??????????????????
kelin kiyapan ekath berinam confirm tho ponna wahal ballek
ශික් ශික් මම හිතුවේ නෑ බල්ලෙක් උනත් උඹ මෙහෙම ලැජ්ජාවක් නැති එකෙක් කියල. ලැජ්ජයි
ශික් ශික් මම හිතුවේ නෑ බල්ලෙක් උනත් උඹ මෙහෙම ලැජ්ජාවක් නැති එකෙක් කියල. ලැජ්ජයිai ama lejja wenne. yanawa kiyala pora talk dunna ubata dan lejjai neda ponnayo.
dan pora talk dunna ethi, thoege redi gelawila iwarai. dan ithin wahal ballek wage hitapan
ශික් ශික් මම හිතුවේ නෑ බල්ලෙක් උනත් උඹ මෙහෙම ලැජ්ජාවක් නැති එකෙක් කියල. ලැජ්ජයි
දැන් ඉතින් තෝ දවස ගැනේ ඔලුව කා ගන්න ලෑස්ති වෙයන්