වත්කම් ප‍්‍රකාශ නොදුන් රජයේ සේවකයන්ට අද සිට වැටුපෙන් දිනකට 1/30ක් කපයි..

Hamu mahaththaya1

Well-known member
  • Dec 7, 2017
    21,118
    22,209
    113
    ගම මහනුවරයි
    2025 ජූලි මස 14 වන දින වන විටත් වත්කම් සහ බැරකම් ප්‍රකාශ ඉදිරිපත් නොකළ රාජ්‍ය නිලධාරීන්ගෙන් අද දින සිට දඩ මුදල් අයකර ගැනීමට කටයුතු කරන ලෙස අල්ලස් හෝ දූෂණ චෝදනා විමර්ශන කොමිෂන් සභාව (CIABOC) විසින් සියලුම රාජ්‍ය ආයතන ප්‍රධානීන්ට දැනුම් දී ඇත.

    ඒ අනුව, වත්කම් සහ බැරකම් ප්‍රකාශ ඉදිරිපත් නොකළ රාජ්‍ය නිලධාරීන්ගේ වැටුපෙන් අද සිට දිනකට තිහෙන් පංගුවක් බැගින් (1/30) කපා හැරීමට පියවර ගනු ඇත.

    වත්කම් සහ බැරකම් ප්‍රකාශ ඉදිරිපත් කිරීමට බැඳී සිටින රාජ්‍ය නිලධාරීන් සෑම වසරකම මාර්තු 31 වන විට තමන් සතු දේපළ පිළිබඳ විස්තර ජූනි මස 30 වැනිදාට පෙර අදාළ ආයතන ප්‍රධානීන්ට භාරදිය යුතුය. ආයතන ප්‍රධානීන් විසින් එම ප්‍රකාශ CIABOC වෙත යොමු කරනු ලැබේ.

    ජූනි 30 වැනිදා වන විට වත්කම් සහ බැරකම් ප්‍රකාශ භාර නොදුන් රාජ්‍ය නිලධාරීන්ට එම ප්‍රකාශ ඉදිරිපත් කිරීම සඳහා සති දෙකක සහන කාලයක් ලබා දෙන ලදී. මෙම සහන කාලය තුළදී ප්‍රකාශ භාරදුන් නිලධාරීන්ට අල්ලස් කොමිසම විසින් අවවාද ලිපියක් පමණක් නිකුත් කරන ලදි.

    අද දින (ජූලි 14) අවසන් වූ සති දෙකක සහන කාලය තුළදී පවා වත්කම් සහ බැරකම් ප්‍රකාශ භාර නොදුන් නිලධාරීන්ගේ ලැයිස්තුව, අදාළ ආයතන ප්‍රධානීන් විසින් ඉදිරි දිනවලදී CIABOC වෙත යොමු කළ යුතුය. දඩ මුදල් අය කරනු ලබන්නේ එම නිලධාරීන්ගෙනි.

    මෙම නව රෙගුලාසිය ක්‍රියාත්මක වන්නේ, නව දූෂණ විරෝධී පනත ප්‍රකාරව දූෂණ, වංචා සහ අක්‍රමිකතා වැළැක්වීම සඳහාය.

    https://lankacnews.com/වත්කම්-ප්රකාශ-නොදුන්-ර/


    AHAHAHAH HODA WADE.... :lol: ilagata wealth tax eka gahannath lesi ne...
     

    nppcheguevara

    Well-known member
  • Feb 13, 2023
    8,866
    9,125
    113
    ulan bator
    eka mara huttak ne!

    Allas doosana ekada dan lankawa palanaya karanne?

    lapeya mokatada inne?

    unge perview eken panala dan un pissu kelinna patan gannawa wage.
     
    • Like
    Reactions: DGN

    topkollek

    Well-known member
  • May 22, 2014
    44,129
    1
    58,479
    113
    ┬┴┬┴┤(·_├┬┴┬┴
    eka mara huttak ne!

    Allas doosana ekada dan lankawa palanaya karanne?

    lapeya mokatada inne?

    unge perview eken panala dan un pissu kelinna patan gannawa wage.
    රනිල් තමයි බයි මන්ත්‍රීලව දාල අල්ලස් පනත සංශෝධනය කරේ. අල්ලස් කොමිසමට ලොකු බලයක් තියෙනවා දැන්
     
    • Like
    Reactions: Podinilame and DGN

    nppcheguevara

    Well-known member
  • Feb 13, 2023
    8,866
    9,125
    113
    ulan bator
    itin hoda nadda? system change ne minissu illuwe... horu allanna 😂 dan me allanna yanne... kediri ganna epa
    OYA OKKOMA FORM CHECK KARANNA ALLAS KOMISAMATA lankawen bageyak rassawata ganna wei utto!

    A/L paper tika balaganna bari rataka owa karanna puluwanda?


    රනිල් තමයි බයි මන්ත්‍රීලව දාල අල්ලස් පනත සංශෝධනය කරේ. අල්ලස් කොමිසමට ලොකු බලයක් තියෙනවා දැන්
    ranila oorange malu oorange pitema thiyala kapala ne!
    ------ Post added on Jul 14, 2025 at 1:45 PM
     

    Hamu mahaththaya1

    Well-known member
  • Dec 7, 2017
    21,118
    22,209
    113
    ගම මහනුවරයි
    OYA OKKOMA FORM CHECK KARANNA ALLAS KOMISAMATA lankawen bageyak rassawata ganna wei utto!

    A/L paper tika balaganna bari rataka owa karanna puluwanda?



    ranila oorange malu oorange pitema thiyala kapala ne!
    ------ Post added on Jul 14, 2025 at 1:45 PM

    ewa un himita balai.. dan padi kapanne submit nokarapu ewunta... :yes:

    submit karanne naththe itin horu thamai... un allala danna one hire...
     

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,759
    87,167
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    පට්ට 😍😍

    ranil-jpg.240044
     
    • Haha
    Reactions: Cypress

    nppcheguevara

    Well-known member
  • Feb 13, 2023
    8,866
    9,125
    113
    ulan bator
    ewa un himita balai.. dan padi kapanne submit nokarapu ewunta... :yes:

    submit karanne naththe itin horu thamai... un allala danna one hire...
    awankawama ubala wage un chooon karana eka mara lesi hutto!

    1. oya from wala thiyena dewal aththa-naththa balanna puluwan minis balayak me rate naha!
    2. ewaye aththa naththa balanna wenneth rajaye sewakayantama thamai
    3. oya wada okkoma karanna tax gewana janathawage mudalin keeyak wiyadam karanna weida?
    4. form print karanna yana wiyadama / from fill karanna yana kalaya nasthiya / form transport / form check karanna/ form vs asset compre karanna!

    5. desapalana paksa wala wathkam-barakam janathawata penanne kawadda?


    6. thopi wage amana mari moda wahal pisso ralak. issarahata kisima rajaye ayathanayakin neethiyata ho pagawata wadak wenne naha. eka eka neethi pennala oya wada okkoma kal danawa. magarinawa. podi wadakatath dawas ganak rasthiyadu wenna lasthi wenna.

    7. 2029 lapeya gedara yanawa. 1% ta bassoth puduma wenna epa!
     
    • Haha
    Reactions: Hamu mahaththaya1

    Hamu mahaththaya1

    Well-known member
  • Dec 7, 2017
    21,118
    22,209
    113
    ගම මහනුවරයි
    awankawama ubala wage un chooon karana eka mara lesi hutto!

    1. oya from wala thiyena dewal aththa-naththa balanna puluwan minis balayak me rate naha!
    2. ewaye aththa naththa balanna wenneth rajaye sewakayantama thamai
    3. oya wada okkoma karanna tax gewana janathawage mudalin keeyak wiyadam karanna weida?
    4. form print karanna yana wiyadama / from fill karanna yana kalaya nasthiya / form transport / form check karanna/ form vs asset compre karanna!

    5. desapalana paksa wala wathkam-barakam janathawata penanne kawadda?


    6. thopi wage amana mari moda wahal pisso ralak. issarahata kisima rajaye ayathanayakin neethiyata ho pagawata wadak wenne naha. eka eka neethi pennala oya wada okkoma kal danawa. magarinawa. podi wadakatath dawas ganak rasthiyadu wenna lasthi wenna.

    7. 2029 lapeya gedara yanawa. 1% ta bassoth puduma wenna epa!


    itin api monawa karannada yako... apida lapayata dunne :lol: deepu ewunta owa kiyapan itin mata baninne nathuwa... ahahah ahahhahaha api hina wenneth mu karana gon wada walatai... vote karapu ewuntama return eka dena ekatai...