පිස්සුද ඕයි අරුන් හත් දෙනාම හිරේට යනව.හරිනං පොඩි ලමයි කියල බලන්නැතුව උන්ටත් punishment එකක් දෙන්න ඕන. මොකද අරුන් බලෙන් හිකුවෙ නෑනෙ.
මේකේම එකෙක් අර දණ්ඩ නීති සංග්රහය දාලා තිබ්බේ බාලවයස්කාර දැරියන් සමඟ ලිංඟිකව එකතු වන ඒවාට දඬුවම්. ඒකේ නම් තියෙන්නේ 16ට අඩුයි නම් කැමත්ත අකමැත්ත අදාල නෑ කියලා. පොඩි හරි ලීනියන්සි එකක් තියෙන්නේ කොල්ලත් 18ට අඩු නම් විතරයි. ඊට වඩා වයස වැඩි නම් දඬුවම් කාලය වැඩිවෙනවා. අරුන්ටත් හොඳ වැඩේ අහුවෙන අහුවෙන ඒවාට ඉවක් බවක් නැතිව කොටන්න ගියාට හෙවිල්ලක් බැලිල්ලක් නැතිව.එක තමා . උත්ත මහලදාන්න ඔනේ ලොකු වෙනකම් . සික් අපිට සෙට් වෙන් නෑනේ මේවා. අර කොල්ලන්ටත් ලොකුවට කේස් එක යන් නෑ එකක් බලහත්කාරකමක් නෙමෙයි කෙල්ලට ඕනේ නිසා උන එකක්. උන්ගේ ලොයර්ලා ඒක ඔප්පු කරයි. කොල්ලො පුක විනාස කරගන්න ඕනේ හිරේ . කෙල්ල පරිවාසේ ආතල් එකේ කාල බීලා ඉදී උපදේසන කිව්වට ඔය ගාය ඇරෙන් නෑ දැන් සෙක්ස් දැන් කෝමත් ඕකට ඕනේ .
එක තමා . උත්ත මහලදාන්න ඔනේ ලොකු වෙනකම් . සික් අපිට සෙට් වෙන් නෑනේ මේවා. අර කොල්ලන්ටත් ලොකුවට කේස් එක යන් නෑ එකක් බලහත්කාරකමක් නෙමෙයි කෙල්ලට ඕනේ නිසා උන එකක්. උන්ගේ ලොයර්ලා ඒක ඔප්පු කරයි. කොල්ලො පුක විනාස කරගන්න ඕනේ හිරේ . කෙල්ල පරිවාසේ ආතල් එකේ කාල බීලා ඉදී උපදේසන කිව්වට ඔය ගාය ඇරෙන් නෑ දැන් සෙක්ස් දැන් කෝමත් ඕකට ඕනේ .
දැන් මෙතනදි පොඩි කෙල්ලගෙ පෙලඹවීම නිසා නෙ අරුන් ඇවිල්ල තියෙන්නෙ...ඒකට නීතියෙන් excuse එකක් නැද්ද?
Nope, it will be treated as rape (statutory rape).දැන් මෙතනදි පොඩි කෙල්ලගෙ පෙලඹවීම නිසා නෙ අරුන් ඇවිල්ල තියෙන්නෙ...ඒකට නීතියෙන් excuse එකක් නැද්ද?
මේක අැත්ත සීන් ඵකක්..මීටත් වඩා ඒකි වැඩ පෙන්නල තියෙනව..මේකේ බාගයයි දාල තියෙන්නේ..කවුද එකෙක් පච කතන්දරයක් ලියල. අපේ උං ඒක බලල පත විචාර ලියනව![]()
ඒත් කෙල්ලට මුකුත් නෑ ඒක අසාධාරණයක් ඒක අභියෝගයට ලක් කල යුතුයි .කෑමැත්ත අකමැත්ත ඔප්පු කරලා කිසිම වැඩක් නෑ. බාලවයස්කාර නම් ව්යවස්ථාපිත දූෂණය.
අනිවාර්යයෙන්ම දඬුවම් සැරයි
ඒත් ඒම බැලිවම අර කෙල්ලගේ ආශාවන් සංතර්පනය කරන්නේ කවුද. වෙන රටවල ඔය වයසේදි ලිංගිකව එකතු වෙනවා . මුස්ලිම් රටවල බන්දලා දෙනවා . මෙතන නීතියේ ප්රශ්ණයක් මිසක් මානුසීය අවුලක් නෙමෙයි.මේකේම එකෙක් අර දණ්ඩ නීති සංග්රහය දාලා තිබ්බේ බාලවයස්කාර දැරියන් සමඟ ලිංඟිකව එකතු වන ඒවාට දඬුවම්. ඒකේ නම් තියෙන්නේ 16ට අඩුයි නම් කැමත්ත අකමැත්ත අදාල නෑ කියලා. පොඩි හරි ලීනියන්සි එකක් තියෙන්නේ කොල්ලත් 18ට අඩු නම් විතරයි. ඊට වඩා වයස වැඩි නම් දඬුවම් කාලය වැඩිවෙනවා. අරුන්ටත් හොඳ වැඩේ අහුවෙන අහුවෙන ඒවාට ඉවක් බවක් නැතිව කොටන්න ගියාට හෙවිල්ලක් බැලිල්ලක් නැතිව.
කොයි රටේද බං ඔය වයසෙදි ලිංගිකව එකතු වෙන්නේ ලීගලි? හැම රටකම වගේ ඔය 16න් පහල කේස් එක තියෙනවා මුස්ලිම් රටවල් වල ඇරෙන්න. US, UK වල වුනත් 16න් පහල එකියකට ශොට් එක දීලා අහු වුනොත් ඔච්චර තමා. නිකමට Search පාරක් දාලා බලපන්කෝ. උන් සෙක්ස් කරනවා තමා. ලංකාවෙත් කරනවා බං ඕන තරම්. අහුවෙනකන් හොඳයි. අහුවුනාට පස්සේ තමා කොස්ස එන්නේ. ඕකම අනික් පැත්තටත් එහෙමෙයි. 16ට අඩු පොඩි කොල්ලෙක් එක්ක මහ ගෑණියෙක් සෙක්ස් කරලා අහුවුනොත් ඒත් ඔය ටිකමයි.ඒත් ඒම බැලිවම අර කෙල්ලගේ ආශාවන් සංතර්පනය කරන්නේ කවුද. වෙන රටවල ඔය වයසේදි ලිංගිකව එකතු වෙනවා . මුස්ලිම් රටවල බන්දලා දෙනවා . මෙතන නීතියේ ප්රශ්ණයක් මිසක් මානුසීය අවුලක් නෙමෙයි.
අනික කොල්ලො අතවර කරලා නෑනේ කෙල්ලගේ කැමැත්තෙන් . කොල්ලො ටික හිරේ ගියාට කෙල්ල පරිවාසේ උපදේශණයක . එකීට සැප අරුන්ට දුක මේ නඩුව සමාන්ය එක්කට වඩා අසමානාය එකක්
නීනී තිබ්බට යුරෝප් වල 13-14 උන් සෙක්ස් කරනවා උන් ඕවා අහු වෙන්න කරන් නෑ අහු උනත් ගෙවල් වල උන් එච්චර තකන් නෑ . මොකද පොඩි වයසෙම සෙකස් කරන්නේ කොමද කියලා දෙන නිසා . එයාල කේස් දාන්නේ බලෙන් අරින ඒවට රේප් වලට නැතුව හයිස්කූල් එකේ ජිගි අහුවෙනෙත් නැති තරම්කොයි රටේද බං ඔය වයසෙදි ලිංගිකව එකතු වෙන්නේ ලීගලි? හැම රටකම වගේ ඔය 16න් පහල කේස් එක තියෙනවා මුස්ලිම් රටවල් වල ඇරෙන්න. US, UK වල වුනත් 16න් පහල එකියකට ශොට් එක දීලා අහු වුනොත් ඔච්චර තමා. නිකමට Search පාරක් දාලා බලපන්කෝ. උන් සෙක්ස් කරනවා තමා. ලංකාවෙත් කරනවා බං ඕන තරම්. අහුවෙනකන් හොඳයි. අහුවුනාට පස්සේ තමා කොස්ස එන්නේ. ඕකම අනික් පැත්තටත් එහෙමෙයි. 16ට අඩු පොඩි කොල්ලෙක් එක්ක මහ ගෑණියෙක් සෙක්ස් කරලා අහුවුනොත් ඒත් ඔය ටිකමයි.
ඒක තමා මචං. ඒ රටවල ලිංගික අධ්යාපනය එක්ක ලොකු කේස් එකක් නෑ ජිගි ජිගි දැම්මට ගෙවල් වලින් උනත්. හැබැයි ලීගල් කේස් එකක් වුනොත් අර කිව්ව නීති අකුරටම බලපානවා. අපේ රටේ ලිංගික අධ්යාපනෙත් නෑ. ඕවා කරන්න දුන්නම බඩ කරන් එනවා මෝඩ හැත්ත. මේ අවුරුද්දේ පළවෙනි මාස 3, අනුරාධපුරේ දිස්තික්කේ විතරක් ළමා ගැබ් ගැනීම් 270 ගාණක් වෙලා තියෙනවා කියලා තිබ්බා. ඒවා ගැන හාමුදුරුවරු වුනත් මීක් නෑ. හැබැයි ලිංගික අධ්යාපනය ගැන හතේ අපේ පොත වගේ එකක් ගහපු ගමන් ආගම, සංස්කෘතිය ගැන කයිවාරු ගහගෙන ඒවාට අකුල් හෙලනවා.නීනී තිබ්බට යුරෝප් වල 13-14 උන් සෙක්ස් කරනවා උන් ඕවා අහු වෙන්න කරන් නෑ අහු උනත් ගෙවල් වල උන් එච්චර තකන් නෑ . මොකද පොඩි වයසෙම සෙකස් කරන්නේ කොමද කියලා දෙන නිසා . එයාල කේස් දාන්නේ බලෙන් අරින ඒවට රේප් වලට නැතුව හයිස්කූල් එකේ ජිගි අහුවෙනෙත් නැති තරම්