unge mokak hari wire maru wechchi case ekak thiyenawa.10 men can live in one house but 2 women cannot live in one room...thats the reality. even mothers and daughters fight. i have seen this in real life.


වයිපරේ ස්ලෝ ස්පීඩ් එක int ස්විච් එකෙන් බැලන්ස් කරන්න පුලුවන්...
ස්ට්රෙස් එක බලපන්කො...බැලන්ස් කරන්න බෑ..
එකක් ශේප් කරනකොට අනික අවුට් යනවා..
හොදම දේ අම්මට දිනුම දීලා ගෑනිව ශේප් එකේ තියාගෙන ඉන්න එක..
ගෑනු 1000ක් ගන්න පුලුවන්, හැබැයි එක අම්මයි මුලු ජීවිත කාලෙටම, ඒ හින්දා අම්මව බලපන් හැම වෙලේම, ගෑනිට තේරුම් කරලා දියන්..
දෙන්නගෙම නඩු අහන්නේ නැතුව ගොනා වගේ ඉදපන්..
සියලු දේ අත ඇරලා ගැනියෙක් එන්නේ මිනිහා මත්තෙම නැහෙන්න, එක අතකින් ගැනි පවු කියලත් හිතෙනවා වෙලාවකට, ඒ වගෙම තමා බන් අම්මත්, සියල්ල අත ඇරලා අවිත් අපිව උස් මහත් කරපු එකේ ගරුත්වය එයාට දෙන්නම ඕන..
Baddine netuwa idala balapanko wate un dena stress eka lolස්ට්රෙස් එක බලපන්කො...
බදින්න නැතුව ඉන්න ඕනෙ..
මොන පුකක්ද..
Adu gane gedara paduwe inna puluwanneBaddine netuwa idala balapanko wate un dena stress eka lol
Paduwe nan inna denne ne.ge asse hangila thamai inna weneAdu gane gedara paduwe inna puluwanne
Paduwe nan inna denne ne.ge asse hangila thamai inna wene
Fkd from both sidesMom vs Wife wali yanakota ge asse hangila innath baane
When married, single innakota atleast ge athule not fuckedFkd from both sides