Baddine netuwa idala balapanko wate un dena stress eka lol Bandath stress, nobandath stress 🤣
applex Well-known member Oct 6, 2007 1,115 241 63 May 2, 2024 #81 Emios said: Baddine netuwa idala balapanko wate un dena stress eka lol Click to expand... Bandath stress, nobandath stress
Emios said: Baddine netuwa idala balapanko wate un dena stress eka lol Click to expand... Bandath stress, nobandath stress
ttj Well-known member Jul 19, 2008 5,451 10,177 113 Sri Lanka May 2, 2024 #82 thomian said: Click to expand... උපදේශකයෝ මොනවා උනත් ලෝකේ තියන ඕනම දෙයක් ගැන දන්නවා... නිකමටවත් දැකලා නෑ එකෙක් කියනවා මොකක් හරි ගැන කතා කරන්න බෑ, එක එයාගේ විෂය නෙවෙයි කියලා...
thomian said: Click to expand... උපදේශකයෝ මොනවා උනත් ලෝකේ තියන ඕනම දෙයක් ගැන දන්නවා... නිකමටවත් දැකලා නෑ එකෙක් කියනවා මොකක් හරි ගැන කතා කරන්න බෑ, එක එයාගේ විෂය නෙවෙයි කියලා...
Heshan Daminda Well-known member Mar 13, 2009 46,404 1 101,299 113 34 Kalutara May 2, 2024 #83 ඔය ප්රශ්න මෙහෙ නෑනේ. ගෑනියෙක්ව එක්කන් එන්න විතරයි තියෙන්නේ. Reactions: Ryan08 and applex
E ExamHe Well-known member Mar 28, 2019 5,585 4,335 113 May 2, 2024 #84 Heshan Daminda said: ඔය ප්රශ්න මෙහෙ නෑනේ. ගෑනියෙක්ව එක්කන් එන්න විතරයි තියෙන්නේ. Click to expand... Una badu ne bn genna hadanne Kellek genen Honda.putha said: unge mokak hari wire maru wechchi case ekak thiyenawa. ekata inna yaluwo gana unath welawakata dos kiyanawa aye munata hina wela innawa. un dos kiyaddi apith panala dos kiyanna giyoth eetapasse api waradi. Click to expand... Ado meka carryma scn eka bn Mul dwas wala math holman mna whottak da me kyla ------ Post added on May 2, 2024 at 5:20 PM Reactions: Heshan Daminda
Heshan Daminda said: ඔය ප්රශ්න මෙහෙ නෑනේ. ගෑනියෙක්ව එක්කන් එන්න විතරයි තියෙන්නේ. Click to expand... Una badu ne bn genna hadanne Kellek genen Honda.putha said: unge mokak hari wire maru wechchi case ekak thiyenawa. ekata inna yaluwo gana unath welawakata dos kiyanawa aye munata hina wela innawa. un dos kiyaddi apith panala dos kiyanna giyoth eetapasse api waradi. Click to expand... Ado meka carryma scn eka bn Mul dwas wala math holman mna whottak da me kyla ------ Post added on May 2, 2024 at 5:20 PM
Naughtykolla48 Well-known member Nov 13, 2017 12,704 11,512 113 හඳට කිට්ටුව May 2, 2024 #85 Max_r said: ස්ට්රෙස් එක බලපන්කො... බදින්න නැතුව ඉන්න ඕනෙ.. මොන පුකක්ද.. Click to expand... ස්ට්රෙස් නැති දේවල් මොනාද නැත්තේ බන්...
Max_r said: ස්ට්රෙස් එක බලපන්කො... බදින්න නැතුව ඉන්න ඕනෙ.. මොන පුකක්ද.. Click to expand... ස්ට්රෙස් නැති දේවල් මොනාද නැත්තේ බන්...
Bekam Well-known member Jun 13, 2010 8,692 5,536 113 May 8, 2024 #86 Children's Are Not For Parents Retirement Plane