වයිපරෙයි අම්මයි බැලන්ස් කරන්නේ කොහොමද බන්?

ttj

Well-known member
  • Jul 19, 2008
    5,451
    10,177
    113
    Sri Lanka

    උපදේශකයෝ මොනවා උනත් ලෝකේ තියන ඕනම දෙයක් ගැන දන්නවා... නිකමටවත් දැකලා නෑ එකෙක් කියනවා මොකක් හරි ගැන කතා කරන්න බෑ, එක එයාගේ විෂය නෙවෙයි කියලා...
     

    ExamHe

    Well-known member
  • Mar 28, 2019
    5,585
    4,335
    113
    ඔය ප්‍රශ්න මෙහෙ නෑනේ. ගෑනියෙක්ව එක්කන් එන්න විතරයි තියෙන්නේ. :cool:
    Una badu ne bn genna hadanne
    Kellek genen

    unge mokak hari wire maru wechchi case ekak thiyenawa.

    ekata inna yaluwo gana unath welawakata dos kiyanawa aye munata hina wela innawa. :lol: :lol: :lol:

    un dos kiyaddi apith panala dos kiyanna giyoth eetapasse api waradi. :lol::lol:
    Ado meka carryma scn eka bn
    Mul dwas wala math holman mna whottak da me kyla
    ------ Post added on May 2, 2024 at 5:20 PM
     
    • Sad
    Reactions: Heshan Daminda

    Bekam

    Well-known member
  • Jun 13, 2010
    8,690
    5,532
    113
    Children's Are Not For Parents Retirement Plane
    441426180-948766783922863-3505523735217089734-n.jpg