වර්ෂාවත් සමග ජලාශ හා වැව් බැමි පුපුරා යාමේ අවදානමක්

ride_out

Well-known member
  • Aug 18, 2015
    2,876
    1,577
    113
    gedara SLAB eka dapu dawase hodata pawwa. eta passe dawase idan thama wahinawa. maru chance eka. wathura danda ehema kisi mahansiyak na :lol::lol::lol:
     

    Hyperx99

    Well-known member
  • Jul 12, 2018
    1,403
    1,209
    113
    එහෙමද.... එහෙනම් ඉතින් ලෝන්ග් ටර්ම් කොහොමත් කෙල වෙනවා නේ........
    තව අවුරුදු 2ක් වත් තියේ නේ කරන්ට් කැපිල්ල
    2019 di me wage crisis ekak patan gththa lebanon wala. dan ehe 23hrs power cut :(