වරායේ වැඩ කරන අය නැවතිලා ඉන්නේ කොහෙද

ExamHe

Well-known member
  • Mar 28, 2019
    5,585
    4,335
    113
    මචන් කොටුවේ පන්සලේ නවතින්න බෝඩිම් දෙනවද බන්
    නැත්තම් ඒ හරියේ දන්න තැනක් තියෙනවද
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    port eke weda karana aya enne gewal wala idan ban,
    samahara senior staff ekata quarters deela thiyenne
    shift karana samahara aya port ekema innawa night.
    loku lokkanta bunglows dila thiyenne
     

    ExamHe

    Well-known member
  • Mar 28, 2019
    5,585
    4,335
    113
    port eke weda karana aya enne gewal wala idan ban,
    samahara senior staff ekata quarters deela thiyenne
    shift karana samahara aya port ekema innawa night.
    loku lokkanta bunglows dila thiyenne

    mata ekek kiwwa pansale nwathila inne kyla
    wistharayak ahaganna bari una
     

    ExamHe

    Well-known member
  • Mar 28, 2019
    5,585
    4,335
    113
    koi pansaleda ban?
    mama hithanne eka danna kenek margayen yanna ona.
    ubata kochari kalekatada ona?
    uba mokeda job karannee?

    hariyata wistharayak ahaganna bari una bn
    ekayi ahuwe meke
    jobak na thama
    inna thanak hyaganna baluwe bn
    yanna enna lesi
    dura idala enna gyama epa wenwa
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    hariyata wistharayak ahaganna bari una bn
    ekayi ahuwe meke
    jobak na thama
    inna thanak hyaganna baluwe bn
    yanna enna lesi
    dura idala enna gyama epa wenwa

    yako jobak nethnam ai uba Colombo inne
    anika fort wala innawa kiyanne hariyata kanna thenakuth ne ban. (thiyanawa eth budget ekata set wenne ne)
     

    ExamHe

    Well-known member
  • Mar 28, 2019
    5,585
    4,335
    113
    yako jobak nethnam ai uba Colombo inne
    anika fort wala innawa kiyanne hariyata kanna thenakuth ne ban. (thiyanawa eth budget ekata set wenne ne)

    thanak hya ganna ona bn
    naththm ghin hyanna gyama anathayi
    uba danna than nadda cmb kittuwa
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    thanak hya ganna ona bn
    naththm ghin hyanna gyama anathayi
    uba danna than nadda cmb kittuwa

    uba dan inne koheda?

    job ekak nathuwa thanak hoyan gihin nikan salli gewagena athin kala innada ubage Kalpanawa??
    uba balanne mona wage place ekakda
     

    ExamHe

    Well-known member
  • Mar 28, 2019
    5,585
    4,335
    113
    uba dan inne koheda?

    job ekak nathuwa thanak hoyan gihin nikan salli gewagena athin kala innada ubage Kalpanawa??
    uba balanne mona wage place ekakda

    mata danganna ona bn thyena place
    ganne jobak set unama
    cmb limit ekema thama bn
    durawal wala nm epa wenwa
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    mata danganna ona bn thyena place
    ganne jobak set unama
    cmb limit ekema thama bn
    durawal wala nm epa wenwa


    Try karapan fort YMBA
    salvation army Colombo 02

    ita amatharawa news paper eke balapan kotahena modara area eke bodim thiyanawa
     

    thinking_guy

    Well-known member
  • Apr 16, 2011
    4,718
    2,737
    113
    Port eke wada karanna godak aya mattakkuliya kotahena wage patiwala board wela inne. Port eka athule nam kaama eliyata wada aduwata ganna puluwan. Bike ekak tiyenawanam port pass tiyena nisaa traffic maga arala port eka athulen mattakkuliya pattata yanna puluwa. Ape wharfla godak aya karanne ehemayi.
     

    ExamHe

    Well-known member
  • Mar 28, 2019
    5,585
    4,335
    113
    Try karapan fort YMBA
    salvation army Colombo 02

    ita amatharawa news paper eke balapan kotahena modara area eke bodim thiyanawa
    ymba eke salvation army eke bordin thye bn
    khmada wistharayak danaganne

    Port eke wada karanna godak aya mattakkuliya kotahena wage patiwala board wela inne. Port eka athule nam kaama eliyata wada aduwata ganna puluwan. Bike ekak tiyenawanam port pass tiyena nisaa traffic maga arala port eka athulen mattakkuliya pattata yanna puluwa. Ape wharfla godak aya karanne ehemayi.
    uba warayeda
    mattakuliya kotahena ehema nm hari na neda
     

    thinking_guy

    Well-known member
  • Apr 16, 2011
    4,718
    2,737
    113
    ymba eke salvation army eke bordin thye bn
    khmada wistharayak danaganne


    uba warayeda
    mattakuliya kotahena ehema nm hari na neda
    Waraye nemeyi eth maritime sector eke. Mattakkuliya tikak awul unata job ekata yanna enna lesi. Job eka terminal operations sambanda ekakda
     

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    na bn
    thama jobak na
    hariyana bordimak set krganna ona bn nattam epa wenwa

    uba jobak nethuwa fort walin bodimak set karan ita passe maharagama diha job eka set unoth. yako issella job eka set karagena ita passe room hoyapan.

    mcn ymba eke salvation eke bordim thyeda kyla danaganna widiyak nadda


    gihillama katha karala balanna wenawa ban
     
    • Like
    Reactions: ExamHe