port eke weda karana aya enne gewal wala idan ban,
samahara senior staff ekata quarters deela thiyenne
shift karana samahara aya port ekema innawa night.
loku lokkanta bunglows dila thiyenne
mata ekek kiwwa pansale nwathila inne kyla
wistharayak ahaganna bari una
koi pansaleda ban?
mama hithanne eka danna kenek margayen yanna ona.
ubata kochari kalekatada ona?
uba mokeda job karannee?
hariyata wistharayak ahaganna bari una bn
ekayi ahuwe meke
jobak na thama
inna thanak hyaganna baluwe bn
yanna enna lesi
dura idala enna gyama epa wenwa
yako jobak nethnam ai uba Colombo inne
anika fort wala innawa kiyanne hariyata kanna thenakuth ne ban. (thiyanawa eth budget ekata set wenne ne)
thanak hya ganna ona bn
naththm ghin hyanna gyama anathayi
uba danna than nadda cmb kittuwa
uba dan inne koheda?
job ekak nathuwa thanak hoyan gihin nikan salli gewagena athin kala innada ubage Kalpanawa??
uba balanne mona wage place ekakda
mata danganna ona bn thyena place
ganne jobak set unama
cmb limit ekema thama bn
durawal wala nm epa wenwa
ymba eke salvation army eke bordin thye bnTry karapan fort YMBA
salvation army Colombo 02
ita amatharawa news paper eke balapan kotahena modara area eke bodim thiyanawa
uba warayedaPort eke wada karanna godak aya mattakkuliya kotahena wage patiwala board wela inne. Port eka athule nam kaama eliyata wada aduwata ganna puluwan. Bike ekak tiyenawanam port pass tiyena nisaa traffic maga arala port eka athulen mattakkuliya pattata yanna puluwa. Ape wharfla godak aya karanne ehemayi.
Waraye nemeyi eth maritime sector eke. Mattakkuliya tikak awul unata job ekata yanna enna lesi. Job eka terminal operations sambanda ekakdaymba eke salvation army eke bordin thye bn
khmada wistharayak danaganne
uba warayeda
mattakuliya kotahena ehema nm hari na neda
ymba eke salvation army eke bordin thye bn
khmada wistharayak danaganne
YMBA , salvation army poddak check karapan.
modara mattakuliya awulak ne ban
Waraye nemeyi eth maritime sector eke. Mattakkuliya tikak awul unata job ekata yanna enna lesi. Job eka terminal operations sambanda ekakda
na bnWaraye nemeyi eth maritime sector eke. Mattakkuliya tikak awul unata job ekata yanna enna lesi. Job eka terminal operations sambanda ekakda
uba mokeda weda karanne
na bn
thama jobak na
hariyana bordimak set krganna ona bn nattam epa wenwa
uba jobak nethuwa fort walin bodimak set karan ita passe maharagama diha job eka set unoth. yako issella job eka set karagena ita passe room hoyapan.
mcn ymba eke salvation eke bordim thyeda kyla danaganna widiyak nadda