වරෙං මිනිහෝ සල්ලි හොයන හැටි කියල දෙන්න

EvilEye

Well-known member
  • Sep 1, 2016
    38,759
    1,368
    113
    කුරුණෑගල
    සමහර වැඩ තියෙනවා එක්ක් වත් දාන්නෙ නැති..
    ටෙන්ඩර් එක තියෙන දවසේ උදේ පොඩ්ඩක් හොයල බලන්න ඕනේ ටෙන්ඩර් ඩොකියුමන්ට්ස් කී දෙනක් සල්ලි ගෙවල අරං ගිහින්ද කියල.. ගොඩ දෙනෙක් අරං ගිහිල්ල නං පොඩ්ඩක් අඩු රේට් දාන්න ඕනේ, සමහර ටෙන්ඩර් තියෙනවා එකෙක්වත් අරං නැති.. ඒව ෆුල්ම රේට් දාල වැඩේ ගන්න ඕනේ.. අන්න එහෙමයි පරයෝ ටෙන්ඩර් වලදි කරන්නේ..

    එල එල,

    ඒ ඒ වැඩේට එක එක විදියේ ටෙන්ඩර් ඩොකියුමන්ට්ස්ද තියෙන්නේ කී දෙනෙක් මේ වැඩේට සල්ලි දීල අරන්ද කියලා බලන්න
     

    Red_frame

    Member
    Sep 11, 2015
    8,026
    527
    0
    එල එල,

    ඒ ඒ වැඩේට එක එක විදියේ ටෙන්ඩර් ඩොකියුමන්ට්ස්ද තියෙන්නේ කී දෙනෙක් මේ වැඩේට සල්ලි දීල අරන්ද කියලා බලන්න

    ඒ කියන්නේ මෙහෙමෙයි මිනිහෝ.. "මහරගම බැල්ලිගේ පුතා මාවත ABC සපයා, අතුරා, මාර්ගය ඝනවත් කිරීම"
    අන්න එහෙම ටෙන්ඩර් එක ගියා කියපංකෝ..
    එ ඒ වඩේට වෙන වෙනම ටෙන්ඩර් ඩොකියුමන්ට්ස් කොහොමත් තියෙනවා..
    බැල්ලිගේ පුතා පාරේ දිග, පලල, වටපිටාව සුද්ද පවිත්‍ර කරන්න තියෙනවද වගේ එක එක වැඩ හින්ද එක එක වැඩේට වෙන ව්‍ර්නම ටෙන්ඩර් ඩොකියුමන්ට්ස් තියෙනවා.
    උඹ අදාල ආයතනයට ගිහිං අහපං ඔය පියන් කෙනෙක් වගේ අල්ලල දෙසීයක් අතට දීලා බැල්ලිගේ පුතා පාරෙ ටෙන්ඩර් එක කී දෙනෙක් අරංද කියලා බලන්න කියල..
    ඒ ඉන්න පිරිස අනුව ගාන හදාගන්න ඕනේ මිනිහෝ..
     
    • Like
    Reactions: ehseres

    hancok

    Well-known member
  • Aug 16, 2008
    36,594
    19,049
    113
    පිළි-ඇඳි-දොළ
    Goo giya mata sonnayo!

    Wadata workers la goo ganata hoyaganne kohomada? Kuddo kohenda hoyanne? Dawas padi keeyata hoyanna puluwanda?

    Ai buildings nathuwa parawalma karanna kiwwe. Buildings wala competition wadida. Margin eka wadi mokeda...

    Belli wage innathuwa me wage thread digatama dapan nakiyo :yes:
    +14
     

    EvilEye

    Well-known member
  • Sep 1, 2016
    38,759
    1,368
    113
    කුරුණෑගල
    ඒ කියන්නේ මෙහෙමෙයි මිනිහෝ.. "මහරගම බැල්ලිගේ පුතා මාවත ABC සපයා, අතුරා, මාර්ගය ඝනවත් කිරීම"
    අන්න එහෙම ටෙන්ඩර් එක ගියා කියපංකෝ..
    එ ඒ වඩේට වෙන වෙනම ටෙන්ඩර් ඩොකියුමන්ට්ස් කොහොමත් තියෙනවා..
    බැල්ලිගේ පුතා පාරේ දිග, පලල, වටපිටාව සුද්ද පවිත්‍ර කරන්න තියෙනවද වගේ එක එක වැඩ හින්ද එක එක වැඩේට වෙන ව්‍ර්නම ටෙන්ඩර් ඩොකියුමන්ට්ස් තියෙනවා.
    උඹ අදාල ආයතනයට ගිහිං අහපං ඔය පියන් කෙනෙක් වගේ අල්ලල දෙසීයක් අතට දීලා බැල්ලිගේ පුතා පාරෙ ටෙන්ඩර් එක කී දෙනෙක් අරංද කියලා බලන්න කියල..
    ඒ ඉන්න පිරිස අනුව ගාන හදාගන්න ඕනේ මිනිහෝ..

    එල තෑන්ක්ස්

    බැල්ලිගේ පුතා මාවත

    :lol::lol:
     

    Red_frame

    Member
    Sep 11, 2015
    8,026
    527
    0
    Goo giya mata sonnayo!

    Wadata workers la goo ganata hoyaganne kohomada? Kuddo kohenda hoyanne? Dawas padi keeyata hoyanna puluwanda?

    Ai buildings nathuwa parawalma karanna kiwwe. Buildings wala competition wadida. Margin eka wadi mokeda...

    Belli wage innathuwa me wage thread digatama dapan nakiyo :yes:
    +14

    වර්කර්ස්ල ඒ ඒ පැති වලින් හොයාගන්න පුලුවන්..
    බදුලු බණ්ඩාරවෙල පැත්තෙත් දෙමෙල්ලු තමයි මම නං ගෙන්න ගන්නේ.
    දවසට කන්න බොන්න දීල 600යි..
    කුඩ්ඩො වැඩට ගන්න ඕන පැත්තකින් පුළුවන් වඩේ තියෙන්නේ උන්ට පඩි භාගයක් උදේ දෙන්න ඕනේ..
    ගහල ආවම නුගේගොඩ බෝගහයට ඉන්න වේසියො වගේ හුත්ත නිල් වෙනකං වැඩ කරනවා..
    මෙහෙ උන්ට දාහක් දෙනවා කෑම දීල.

    බිල්ඩින්ග්ස් කරන්න කෲ එක ගොඩක් ඕනෙ, ප්‍රොෆෙශනල්ස්ල ගොඩකගේ සර්විස් එක ගන්න ඕනේ..
    වැඩ කල් ඇදෙනව..
    පාරවල් එහෙම නෙමෙයි.. හයේ එකයි හතරෙ දෙකයි ගේම ක්ලෝස්..
    ඒකයි ඒවම කරන්න කියන්නේ මිනිහෝ..
     
    • Like
    Reactions: allrights

    hancok

    Well-known member
  • Aug 16, 2008
    36,594
    19,049
    113
    පිළි-ඇඳි-දොළ
    වර්කර්ස්ල ඒ ඒ පැති වලින් හොයාගන්න පුලුවන්..
    බදුලු බණ්ඩාරවෙල පැත්තෙත් දෙමෙල්ලු තමයි මම නං ගෙන්න ගන්නේ.
    දවසට කන්න බොන්න දීල 600යි..
    කුඩ්ඩො වැඩට ගන්න ඕන පැත්තකින් පුළුවන් වඩේ තියෙන්නේ උන්ට පඩි භාගයක් උදේ දෙන්න ඕනේ..
    ගහල ආවම නුගේගොඩ බෝගහයට ඉන්න වේසියො වගේ හුත්ත නිල් වෙනකං වැඩ කරනවා..
    මෙහෙ උන්ට දාහක් දෙනවා කෑම දීල.

    බිල්ඩින්ග්ස් කරන්න කෲ එක ගොඩක් ඕනෙ, ප්‍රොෆෙශනල්ස්ල ගොඩකගේ සර්විස් එක ගන්න ඕනේ..
    වැඩ කල් ඇදෙනව..
    පාරවල් එහෙම නෙමෙයි.. හයේ එකයි හතරෙ දෙකයි ගේම ක්ලෝස්..
    ඒකයි ඒවම කරන්න කියන්නේ මිනිහෝ..

    Kanna bonna denne kohomada :baffled:
     

    Red_frame

    Member
    Sep 11, 2015
    8,026
    527
    0
    Kanna bonna denne kohomada :baffled:

    තෝ ගිහිල්ලා උන්ට අනල කවන්න ඕනේ නෑ මිනිහෝ..
    සයිට් එක තියෙන පැත්තේ ඔය බත් දෙන ගෑනු ඉන්නවා..
    ඕන ගාන් කිව්වම උන් එ ටික දෙනවා...
    මම නං උන්ට නවාතැන් දෙන පොට් එකට කෝකියෙක් ව යවනවා.. බඩු පරිස්සම් කරන්නයි උයන්න පිහන්නයි එක්ක..
    මුල් කාලේ එහෙම අමාරු හින්ද කැවුරුහරි ගෑනියෙක් අල්ලල වැඩේ භාරදුන්නම හරි මිනිහෝ..
     

    Janith1994

    Member
    Jul 31, 2016
    2,280
    181
    0
    තෝ ගිහිල්ලා උන්ට අනල කවන්න ඕනේ නෑ මිනිහෝ..
    සයිට් එක තියෙන පැත්තේ ඔය බත් දෙන ගෑනු ඉන්නවා..
    ඕන ගාන් කිව්වම උන් එ ටික දෙනවා...
    මම නං උන්ට නවාතැන් දෙන පොට් එකට කෝකියෙක් ව යවනවා.. බඩු පරිස්සම් කරන්නයි උයන්න පිහන්නයි එක්ක..
    මුල් කාලේ එහෙම අමාරු හින්ද කැවුරුහරි ගෑනියෙක් අල්ලල වැඩේ භාරදුන්නම හරි මිනිහෝ..

    Ape ge hadanna apu bass ta golayo na miniha 1200 deela. Umbata rs 600 idan weda karanna minissu innawa kiwwama pudumai
     

    miyuru4u

    Well-known member
  • Jan 18, 2007
    31,897
    10,495
    113
    In the eyes of my girl

    Ape ge hadanna apu bass ta golayo na miniha 1200 deela. Umbata rs 600 idan weda karanna minissu innawa kiwwama pudumai

    mu kiyanwa wage rs600 inawa bun kuddo one taram

    habai wadagat tanaka ehema ewun aran gihin wadak karana ba

    ekko horakan karanawa ekko ganiyek dakot rape karana yanawa

    mu wage sakkiliyek wage inna ewunta owa karanna puluwan bun lajja bayak tiyene ekek ta oya widihata kuddo dagena wada karana ba bun
     

    Red_frame

    Member
    Sep 11, 2015
    8,026
    527
    0

    Ape ge hadanna apu bass ta golayo na miniha 1200 deela. Umbata rs 600 idan weda karanna minissu innawa kiwwama pudumai

    බාස් කෙනෙක් වැඩ කරනවා කියන්නෙයි කන්ස්ට්‍රක්ශන් කරනවා කියන්නෙයි දෙකක් නේ බං..
    බාස්ට දවස් 30ම වැඩ නෑනේ..
    මාසෙක වැඩක් අහු උනොත් ආයෙ දවස් 8ක් 10ක් යනකං වැඩ නෑ..
    කන්ස්ට්‍රක්ශන් එහෙම නෙමෙයි නේ ඩේලි වැඩ තියෙනවා..
    අනික මේවට වැඩ කරන්න දැනගන්න ඕනේ නෑ..
    වතු දෙමෙල්ලු රොතු පිටිං 600ට ගන්න පුළුවන්..
     

    Red_frame

    Member
    Sep 11, 2015
    8,026
    527
    0
    තොගේ ආච්චිගේ රෙද්ද පස්සේ කියවන්නම් මිනිහෝ.. :baffled:

    අපේ ආච්චිගේ රෙද්ද හෝඩි පොතක් නෙමෙයි මිනිහෝ කියවන්න..