ව්‍යාපාර ජනසතු කරන යෝජනාවක් !

MihiCherub

Well-known member
  • Sep 14, 2009
    18,983
    1
    9,805
    113
    Gampaha
    ai pharacy eka wahanne?
    niladarin paga gahanna hada gatta puduma nithi godak thiyenne. ewa karanna ba. karanawa nam lokuwatama karanna one. koti 3-4k invest karala. ehema nathuwa ena sale eken e regulations karanna ba. anika ehema nam products wala margin wadi karanna one. eth products enne 3% 5% 10% labeta. ewa ekka karanna ba. doctorsla beheth dena eka nawattanna one. e kisi deyak nathuwa nikan madden allan kagahanawa.
     

    topkollek

    Well-known member
  • May 22, 2014
    44,126
    1
    58,477
    113
    ┬┴┬┴┤(·_├┬┴┬┴
    niladarin paga gahanna hada gatta puduma nithi godak thiyenne. ewa karanna ba. karanawa nam lokuwatama karanna one. koti 3-4k invest karala. ehema nathuwa ena sale eken e regulations karanna ba. anika ehema nam products wala margin wadi karanna one. eth products enne 3% 5% 10% labeta. ewa ekka karanna ba. doctorsla beheth dena eka nawattanna one. e kisi deyak nathuwa nikan madden allan kagahanawa.
    ෆාමසි වැඩි නැද්ද බන්? මගේ ගෙදර ඉඳල කිලෝ මීටරයක් ඇතුලත ෆාමසි 15ක් විතර තියෙනවා