niladarin paga gahanna hada gatta puduma nithi godak thiyenne. ewa karanna ba. karanawa nam lokuwatama karanna one. koti 3-4k invest karala. ehema nathuwa ena sale eken e regulations karanna ba. anika ehema nam products wala margin wadi karanna one. eth products enne 3% 5% 10% labeta. ewa ekka karanna ba. doctorsla beheth dena eka nawattanna one. e kisi deyak nathuwa nikan madden allan kagahanawa.