වාහනයක් ගෙයක් ගන්ඩ ආසවෙන් ඉන්න උන් වරෙන්

CorD SaC

Well-known member
  • Feb 4, 2015
    15,789
    28,158
    113
    වාහනයක් ගෙයක් ගන්ඩ ආසවෙන් ඉන්න උන් වරෙන්


    මම මේ ඉන්න ගමන් කල්පනා කලේ, අපි කවද්ද බන් අඩුම ගානේ ලක්ෂ 60- 70 කවත් වාහනයක් ගන්නෙ, ගෙයක් හදාගන්නෙ මෙහෙම ජොබ් කරලා, අපි හිතපු මාසික ආදායම 100,000 ක් කියලා..ඒත් මේ තියෙන තත්වෙ එක්ක නිකන් වාහනයක් ගෙයක් ගන්න හිතන එකත් නිකන් ජෝක් එකක් වගේ :(

    ජොබ් එකත් එක්කම බිස්නස් එකක් කලොත්නම් මොකක් හරි දියුනුණුවක් තියේ....රට යන්ඩත් හිතයි වෙලාවකට. උඹලා මේ වගේ තත්වෙක ඉද්දි ගහපු ප්ලෑන්ස් මොනවද? :) පොඩ්ඩක් ගොඩ යන්ඩ ක්‍රමයක් කියපල්ලකෝ...
     

    d12345

    Banned
  • Nov 17, 2014
    917
    36
    28

    මම මේ ඉන්න ගමන් කල්පනා කලේ, අපි කවද්ද බන් අඩුම ගානේ ලක්ෂ 60- 70 කවත් වාහනයක් ගන්නෙ, ගෙයක් හදාගන්නෙ මෙහෙම ජොබ් කරලා, අපි හිතපු මාසික ආදායම 100,000 ක් කියලා..ඒත් මේ තියෙන තත්වෙ එක්ක නිකන් වාහනයක් ගෙයක් ගන්න හිතන එකත් නිකන් ජෝක් එකක් වගේ :(

    ජොබ් එකත් එක්කම බිස්නස් එකක් කලොත්නම් මොකක් හරි දියුනුණුවක් තියේ....රට යන්ඩත් හිතයි වෙලාවකට. උඹලා මේ වගේ තත්වෙක ඉද්දි ගහපු ප්ලෑන්ස් මොනවද? :) පොඩ්ඩක් ගොඩ යන්ඩ ක්‍රමයක් කියපල්ලකෝ...

    තොට පිස්සුද ලක්ෂ 60-70 වාහනයක් ගන්න.එහෙම වාහනයක් ගත්තා කියන්නේ ලක්ෂ40ක්-50ක් ටැක්ස් එකක් ගෙව්වා වෙනවා.ඔච්චර ආන්ඩුවට බදු ගෙවන්න පුකේ අමාරුව මොකක්ද? ලක්ෂ 30-35කට එකක් ගනින්.නැත්නම් පරන කාර් දෙකක් ගනින්.එකක් කැඩෙනකොට අනිත් එක දුවන්න පුලුවන්.
     

    CorD SaC

    Well-known member
  • Feb 4, 2015
    15,789
    28,158
    113
    තොට පිස්සුද ලක්ෂ 60-70 වාහනයක් ගන්න.එහෙම වාහනයක් ගත්තා කියන්නේ ලක්ෂ40ක්-50ක් ටැක්ස් එකක් ගෙව්වා වෙනවා.ඔච්චර ආන්ඩුවට බදු ගෙවන්න පුකේ අමාරුව මොකක්ද? ලක්ෂ 30-35කට එකක් ගනින්.නැත්නම් පරන කාර් දෙකක් ගනින්.එකක් කැඩෙනකොට අනිත් එක දුවන්න පුලුවන්.

    සිරාවට ඒකත් ඇත්ත තමා නේද බන්... :lol:

    හරි අපි වාහනේ පැත්තකට දාමු.. හොඳ ගෙයක් හදන එක ගැන උඹලා අදහස මොකක්ද :rolleyes:
    Niroshan Premathnage number eka illagani Hiru ekata katha karala


    :growl::growl:
     

    Dothraki

    Well-known member
  • May 4, 2018
    2,189
    190
    63
    ඉන්හෙරිටන්ස් නැතුව ගෙමක් ගහන්න අමාරුයි මෙ රටෙ එක පාරටම.
    රට ගියත් මැදපෙරදිග තෙරුමක් නැහැ ඔය දෙ කරගන්න.
    කොරියාවෙ ගියොත් නම් ගෙයක් හදාගත්ත හැකි.
    බිස්නස් කරත් හරියට දැනගෙන කැපවීමෙන් විනයක් ඇතුව කරන්න ඔනි.


     

    geeko

    Well-known member
  • Mar 18, 2013
    7,489
    4,508
    113
    විකල්ප දෙකයි තියෙන්නේ.පළවෙනි එක අතට එන එන විදිහට ඉතුරු කරලා වාහන ගෙවල් ගන්න එක. එතකොට සෑහෙන කාලයක් යනවා. එතකොට පිට ඉදන් බලා මිනිස්සුන්ට පෙන්නේ එක තැන පල් වෙන මනුස්සයෙක් වගේ. මොකද පිටට පේන දියුණුව අඩු නිසා. දෙවෙනි විකල්පය බැංකු නයක් අරගෙන ඉක්මනට ගෙවල් වාහන අරන් ජීවිත කාලෙම ණය බරත් එක්ක ජීවත් වෙන එක. තට්ටු දෙකේ තුනේ ගෙවල් ගහලා ලොකු වාහන වල යන ගොඩක් අය අයිති වෙන්නේ මේ ගොඩට. පිටින් බලන මිනිස්සුන්ට පේන්නේ කෝටිපතියෝ වගේ. ඒත් හිතේ නිදහසක් නෑ. දෙකෙන් එකක් තොරගන්න වෙනවා.
     

    dayt0na

    Well-known member
  • Jan 2, 2012
    29,969
    28,894
    113
    රට ගියා කියලත් ලොකු දෙයක් කරන්න බෑ බන්. පේන්නෙ නැද්ද ඔසී ගිය අයට වෙලා තියෙන දේ.

    ausi wela inne kakkussi hodela audi wela yana un :dull:
     

    pavithra_uk

    Well-known member
  • Oct 6, 2009
    53,557
    22,254
    113
    Gotland
    රට ගියා කියලත් ලොකු දෙයක් කරන්න බෑ බන්. පේන්නෙ නැද්ද ඔසී ගිය අයට වෙලා තියෙන දේ.


    වාහන නං නතින් වෙන රටක මාසේ පඩියෙන් ගන්නහ්හ් පුළුවන් සමහරවිට ගෙවල් ගණන්. ඇමරිකාවේ එහෙම රුපියල් ලක්ෂයක් දෙකක් දෙද්දී ලංකාවේ ලක්ස 15 ක විතර වෙන වාහනයක් ගන්න පුළුවන් හැබැයි ගෙයක් ගන්න ගියොත් බැංකුවක් කඩලා ලොරියකින් සල්ලි අදින්න ඕනා
     

    dayt0na

    Well-known member
  • Jan 2, 2012
    29,969
    28,894
    113
    වාහන නං නතින් වෙන රටක මාසේ පඩියෙන් ගන්නහ්හ් පුළුවන් සමහරවිට ගෙවල් ගණන්. ඇමරිකාවේ එහෙම රුපියල් ලක්ෂයක් දෙකක් දෙද්දී ලංකාවේ ලක්ස 15 ක විතර වෙන වාහනයක් ගන්න පුළුවන් හැබැයි ගෙයක් ගන්න ගියොත් බැංකුවක් කඩලා ලොරියකින් සල්ලි අදින්න ඕනා
    '

    lankawe kohomath wahana kiyanne excepetion ekak..living cost baluwoth adui...
     

    CorD SaC

    Well-known member
  • Feb 4, 2015
    15,789
    28,158
    113
    රට ගියා කියලත් ලොකු දෙයක් කරන්න බෑ බන්. පේන්නෙ නැද්ද ඔසී ගිය අයට වෙලා තියෙන දේ.

    ඇයි බන් උන්ට මොකො වෙලා තියෙන්නෙ, :dull: ජපන් වගේ ගියොත්...එක පාරක් චාන්ස් එකක් හම්බෙලා ගියෙ නෑ බන් :(
     

    CorD SaC

    Well-known member
  • Feb 4, 2015
    15,789
    28,158
    113
    ඉන්හෙරිටන්ස් නැතුව ගෙමක් ගහන්න අමාරුයි මෙ රටෙ එක පාරටම.
    රට ගියත් මැදපෙරදිග තෙරුමක් නැහැ ඔය දෙ කරගන්න.
    කොරියාවෙ ගියොත් නම් ගෙයක් හදාගත්ත හැකි.
    බිස්නස් කරත් හරියට දැනගෙන කැපවීමෙන් විනයක් ඇතුව කරන්න ඔනි.

    හ්ම්ම්..ඔව් නේද බන්..


    විකල්ප දෙකයි තියෙන්නේ.පළවෙනි එක අතට එන එන විදිහට ඉතුරු කරලා වාහන ගෙවල් ගන්න එක. එතකොට සෑහෙන කාලයක් යනවා. එතකොට පිට ඉදන් බලා මිනිස්සුන්ට පෙන්නේ එක තැන පල් වෙන මනුස්සයෙක් වගේ. මොකද පිටට පේන දියුණුව අඩු නිසා. දෙවෙනි විකල්පය බැංකු නයක් අරගෙන ඉක්මනට ගෙවල් වාහන අරන් ජීවිත කාලෙම ණය බරත් එක්ක ජීවත් වෙන එක. තට්ටු දෙකේ තුනේ ගෙවල් ගහලා ලොකු වාහන වල යන ගොඩක් අය අයිති වෙන්නේ මේ ගොඩට. පිටින් බලන මිනිස්සුන්ට පේන්නේ කෝටිපතියෝ වගේ. ඒත් හිතේ නිදහසක් නෑ. දෙකෙන් එකක් තොරගන්න වෙනවා.

    දෙවෙනි ක්‍රමේනම් මට කොහොමත් අවුල් බන්...කාගෙන් හරි රු 50 ගත්තත් දෙනකන් මට අවුල් :( එක එකාට පේන්ඩ ගොන් සුදි දැම්ම වගේ නෙමේ බන්, මගදි මලොත් කවදා හරි ගෑනි , ළමයි අමාරුවේ :D
     

    niyomax

    Well-known member
  • Sep 24, 2014
    4,595
    7,483
    113
    ගොඩක් හොද ත්‍රෙඩ් එකක් කතිකාවකට. ඒත් එළකිරියේ මේ වගේ ඒවා දැන් නැගල යයිද කියල ප්‍රශ්නයක් තියෙනවා :lol: දැන් මේවගේ යන්නේ spa ත්‍රෙඩ් විතරයි
     

    Kolama

    Well-known member
  • Sep 11, 2008
    19,478
    23,744
    113
    ලිම්පෝපෝ කන්දෙ

    මම මේ ඉන්න ගමන් කල්පනා කලේ, අපි කවද්ද බන් අඩුම ගානේ ලක්ෂ 60- 70 කවත් වාහනයක් ගන්නෙ, ගෙයක් හදාගන්නෙ මෙහෙම ජොබ් කරලා, අපි හිතපු මාසික ආදායම 100,000 ක් කියලා..ඒත් මේ තියෙන තත්වෙ එක්ක නිකන් වාහනයක් ගෙයක් ගන්න හිතන එකත් නිකන් ජෝක් එකක් වගේ :(

    ජොබ් එකත් එක්කම බිස්නස් එකක් කලොත්නම් මොකක් හරි දියුනුණුවක් තියේ....රට යන්ඩත් හිතයි වෙලාවකට. උඹලා මේ වගේ තත්වෙක ඉද්දි ගහපු ප්ලෑන්ස් මොනවද? :) පොඩ්ඩක් ගොඩ යන්ඩ ක්‍රමයක් කියපල්ලකෝ...

    උබේ වයස කීයද? හොද ප්ලෑන් එකකට වැඩ කරොත් අවුරුදු 3න් ඔය ඔක්කොම කර ගන්න පුලුවන්. ඔව්, ලංකාවෙ ඉදලා.
     

    shadow1

    Well-known member
  • Jun 12, 2015
    6,769
    1,223
    113
    Earth

    ඇයි බන් උන්ට මොකො වෙලා තියෙන්නෙ, :dull: ජපන් වගේ ගියොත්...එක පාරක් චාන්ස් එකක් හම්බෙලා ගියෙ නෑ බන් :(



    මම දන්න කොල්ලෙක් හිටිය ඌ කොරිය ගිහින් වැඩ කලා අවුරුදු 5 ට ඌ ලක්ශ 71 ක් ඉතුරු කරල තිබුන.. මහන්සි වෙන්න පුලුවන් එකෙක්ට නම් ජපන්, කොරිය ගිහින් හොදට හම්බ කරන්න පුලුවන්.. ( හැබැයි බොන ඩයල් වලට නම් එහේ වැඩි ඉතුරුවක් නැහැලු) :nerd:
     

    CorD SaC

    Well-known member
  • Feb 4, 2015
    15,789
    28,158
    113
    උබේ වයස කීයද? හොද ප්ලෑන් එකකට වැඩ කරොත් අවුරුදු 3න් ඔය ඔක්කොම කර ගන්න පුලුවන්. ඔව්, ලංකාවෙ ඉදලා.

    25ක් උනා මේ ජනවාරි වලට.. පොඩ්ඩක් තව විස්තර කලොත් මචන් :D
     

    CorD SaC

    Well-known member
  • Feb 4, 2015
    15,789
    28,158
    113
    ගොඩක් හොද ත්‍රෙඩ් එකක් කතිකාවකට. ඒත් එළකිරියේ මේ වගේ ඒවා දැන් නැගල යයිද කියල ප්‍රශ්නයක් තියෙනවා :lol: දැන් මේවගේ යන්නේ spa ත්‍රෙඩ් විතරයි

    සිරාවට බන් :(