වාහන ගන්නෙයි විකුණන්නෙයි සේල්කාරයො විතරයි වගෙයි

pc kush

Well-known member
  • Feb 5, 2010
    8,623
    2,135
    113
    Mama nam hithanne na PR hambunath family ekama gennaganna hambei kyla ehema lesiyen.

    Puluwan wunath jeewithe anthima kale katha karannawath kenek nathuwa ne inna wenne nodanna ratakata wela
    PR da gattoth family eka genna ganna bari wena ekak na machan,but living expenses cover kara ganna full kattak kanna wenawa.sibling la wage innawanam match ekak gaha ganna puluwan.etakota parents lawa kalen kaleta visit visa ekakin genna gena salakanna puluwan.kalayak lankawe,kalayak api gawa.
     

    Hyaenidae

    Well-known member
  • Apr 8, 2015
    53,041
    2
    54,821
    113
    Sibling la wage innawanam match ekak gaha ganna puluwan.etakota parents lawa kalen kaleta visit visa ekakin genna gena salakanna puluwan.kalayak lankawe,kalayak api gawa.

    Apiwa bala gaththe kalen kaleta nemeine, full time ne :sorry:
     

    pc kush

    Well-known member
  • Feb 5, 2010
    8,623
    2,135
    113
    Apiwa bala gaththe kalen kaleta nemeine, full time ne :sorry:
    parents la godakma wayasanam karanna deyak na bro.thama ayala wediya waysa nattan awulak wenne na,ayalata apiwa oni wena kaleta apita ayala gawata enna puluwan wei,nattan ayalawa api gawata ganna puluwan wei.meka dab oni karana beheth tikawath natuwa meke merenawata wada,meken chutha wela,parents lawath inna thenakata ganna eka thamai hoda,api meke hitiya kiyala,beheth tikawath apita genath denna bari wei me yana widihata.
     

    Hyaenidae

    Well-known member
  • Apr 8, 2015
    53,041
    2
    54,821
    113
    parents la godakma wayasanam karanna deyak na bro.thama ayala wediya waysa nattan awulak wenne na,ayalata apiwa oni wena kaleta apita ayala gawata enna puluwan wei,nattan ayalawa api gawata ganna puluwan wei.meka dab oni karana beheth tikawath natuwa meke merenawata wada,meken chutha wela,parents lawath inna thenakata ganna eka thamai hoda,api meke hitiya kiyala,beheth tikawath apita genath denna bari wei me yana widihata.

    Hmm ekath aththa
     

    Hyaenidae

    Well-known member
  • Apr 8, 2015
    53,041
    2
    54,821
    113
    2022/04/03

    අයිතිකාරයා වාහනයක් විකුණන්න දානව

    https://ikman.lk/en/ad/mitsubishi-lancer-ex-2013-for-sale-colombo-3


    WgiBLdO.png


    CCzXQdA.png



    2022/04/26

    සේල්කාරයෙක් ඒක අරන් ආයෙ විකුණන්න දානව



    NzyzB4z.png


    PjjAyI2.png




    ඊටපස්සෙ 2022/04/30 ඒක විකිණුනා කියල දානව

    4hG0cCg.png






    2022/05/02 ආයෙත් සේල්කාරයෙක් ඒක විකුණන්න දානව

    https://ikman.lk/en/ad/mitsubishi-lancer-ex-2013-for-sale-colombo-4


    sgPZ8zK.png


    WYGkWBg.png


    ඒ අස්සෙ mileage එකත් ටික ටික බැහැගෙන යනව :lol:

    What The Fuck GIF by Raghav Bansal


    නවතම තත්ත්වය :

    ZS9TbVt.png


    https://ikman.lk/en/ad/mitsubishi-lancer-ex-auto-2013-for-sale-colombo-9
     

    Hyaenidae

    Well-known member
  • Apr 8, 2015
    53,041
    2
    54,821
    113
    How did resuming vehicle imports made car prices go up? This is going against every economic theory ever @roj
     

    $onny

    Well-known member
  • May 21, 2012
    3,256
    4,052
    113
    How did resuming vehicle imports made car prices go up? This is going against every economic theory ever @roj
    Eka thama mara prashne. dan business karayo badu wala ganan wadi karana system 1 allagena inne. Api anna anna wadi price gewanawa.
    USA walath 2008 ohama real estate price wadi wela market crash unane. Ape ahema wenneth nane. shoke akata wadi wenawa.
     

    Hyaenidae

    Well-known member
  • Apr 8, 2015
    53,041
    2
    54,821
    113
    Eka thama mara prashne. dan business karayo badu wala ganan wadi karana system 1 allagena inne. Api anna anna wadi price gewanawa.
    USA walath 2008 ohama real estate price wadi wela market crash unane. Ape ahema wenneth nane. shoke akata wadi wenawa.
    kawru koma kuwath mila adu wenawami issrahata.. eka parta wen na ithin.. me ganan walata ennath awrdu 5 giyane.. adu nowi theyenna nam economic theory okoma boru wen one..anika dan brandnew. reconditioned ganna ewath next year weddi second hand market ekt enna patan gnnawa..dan resistance ekak hadila tyne price walata..

    @Hyaenidae සිවික් එකක් තියෙනවා ගන්නවද?
    @Gwynbleidd was looking for one IIRC

    But don't go for 1L (1000CC FK6) civics. Comes with a wet timing belt



    Ganna magulak Brand New hari Danna ekek 1st Owner nam witharak ganin
    Lankwe un nm ambo

    True
     

    kingcapton

    Well-known member
  • Sep 28, 2012
    5,390
    6,554
    113
    How did resuming vehicle imports made car prices go up? This is going against every economic theory ever @roj
    The reason for this was the addition of VAT and the exchange rate, which caused the price of new vehicles to increase, and the price of old vehicles to increase accordingly.