PR da gattoth family eka genna ganna bari wena ekak na machan,but living expenses cover kara ganna full kattak kanna wenawa.sibling la wage innawanam match ekak gaha ganna puluwan.etakota parents lawa kalen kaleta visit visa ekakin genna gena salakanna puluwan.kalayak lankawe,kalayak api gawa.Mama nam hithanne na PR hambunath family ekama gennaganna hambei kyla ehema lesiyen.
Puluwan wunath jeewithe anthima kale katha karannawath kenek nathuwa ne inna wenne nodanna ratakata wela

