වාහන දුම් පරික්ෂාව ගැන ඔබත් දැනගන්න

Hyaenidae

Well-known member
  • Apr 8, 2015
    53,041
    2
    54,820
    113
    theoritically 1 ta wadi nam lean adu nam rich lambda walin witrakma kiyanawata wada mcn oxygen ganath balala kiyanna puluwan.

    මේක Lean ද බලහංකො

    2wiRsC3.png
     

    Sithira Weerasinghe

    Well-known member
  • Jun 28, 2015
    8,404
    658
    113
    කඩුවෙල
    lean වැඩී මචන් twin carb එකක්ද carburetor එක? instant throttle වලට lag එකක් තියෙනවාද?. jet size මොනවද දාල තියෙන? idle තව petrol ටිකක් ඇරලා idle speed එක තව ටිකක් අඩු කරලා දාන්න. උදේට start කරන්න අමාරු නැද්ද බන් ඔය ගානට තියල.

    ඩබල් බැරල් කාබ් එක මචන්. ජෙට් සයිස් නම් මතක නැහැ, කොහොම හරි සේරම ඔරිජිනල් බඩු ටික තියෙන්නෙ කාබ් එකේ. රෙපයාර් කිට් එකක්වත් දැම්මෙ නෑ තාම. උදේට ස්ටාට් කරන්න නම් අමාරුවක් නෑ. පිකප් එකෙත් ඒ හැටි අඩුවක් තේරෙන්නෙ නෑ මචන්. ඒසී දාලා කොළඹ පෙට්‍රල් 12-13ක් වගේ කරනවා. outstation නම් 15-16ක් වගේ
     

    Force0081

    Active member
  • Aug 11, 2015
    760
    168
    43
    ඩබල් බැරල් කාබ් එක මචන්. ජෙට් සයිස් නම් මතක නැහැ, කොහොම හරි සේරම ඔරිජිනල් බඩු ටික තියෙන්නෙ කාබ් එකේ. රෙපයාර් කිට් එකක්වත් දැම්මෙ නෑ තාම. උදේට ස්ටාට් කරන්න නම් අමාරුවක් නෑ. පිකප් එකෙත් ඒ හැටි අඩුවක් තේරෙන්නෙ නෑ මචන්. ඒසී දාලා කොළඹ පෙට්‍රල් 12-13ක් වගේ කරනවා. outstation නම් 15-16ක් වගේ


    petrol කරනවා කියන්නේ මචන් ඕකෙදි වෙන්නේ වැඩි air එකකින් අඩු petrol ටිකක් තමයි burn වෙන්නේ ඒක නිසා petrol කරනවා කියල අපි කියනවා. එත් engine එකේ ඒ rpm ගානට අදාල power එක ඔය ගානට එන්නේ නැහැ. original kit එකනම් idle 102, high rpm 104 wage ඇති. petrol පොඩ්ඩක් අරින්න බන්. idle speed එක වැඩියෙන් තියල තියෙන්නෙත් එකයි.
     

    Sithira Weerasinghe

    Well-known member
  • Jun 28, 2015
    8,404
    658
    113
    කඩුවෙල
    petrol කරනවා කියන්නේ මචන් ඕකෙදි වෙන්නේ වැඩි air එකකින් අඩු petrol ටිකක් තමයි burn වෙන්නේ ඒක නිසා petrol කරනවා කියල අපි කියනවා. එත් engine එකේ ඒ rpm ගානට අදාල power එක ඔය ගානට එන්නේ නැහැ. original kit එකනම් idle 102, high rpm 104 wage ඇති. petrol පොඩ්ඩක් අරින්න බන්. idle speed එක වැඩියෙන් තියල තියෙන්නෙත් එකයි.

    ඒක නෙමෙයි මචන් කේස් එක. අයිඩල් RPM ගානට තියල තියෙන්නේ. වැකුම් ලයින් එකක කේස් එකක් නිසයි අයිඩල් වැඩියෙන් හිටල තියෙන්නේ. මේක මෙහෙම කියල තේරුම් කරන්න අමාරුයි.
    කොහොමත් රිපෙයාර් කිට් එකක් දානවා ළඟදිම. වැඩේ තියෙන්නෙ මේවල වැකුම් ලයින් එහෙම හරියට හදන්න දන්න බාස්ලා නෑනේ. දෙමටගොඩ පොරක් සෙට් වුණා, මිනිහ තමා ඔය ගානට ටියුන් කලේ.
     

    Force0081

    Active member
  • Aug 11, 2015
    760
    168
    43
    ඒක නෙමෙයි මචන් කේස් එක. අයිඩල් RPM ගානට තියල තියෙන්නේ. වැකුම් ලයින් එකක කේස් එකක් නිසයි අයිඩල් වැඩියෙන් හිටල තියෙන්නේ. මේක මෙහෙම කියල තේරුම් කරන්න අමාරුයි.
    කොහොමත් රිපෙයාර් කිට් එකක් දානවා ළඟදිම. වැඩේ තියෙන්නෙ මේවල වැකුම් ලයින් එහෙම හරියට හදන්න දන්න බාස්ලා නෑනේ. දෙමටගොඩ පොරක් සෙට් වුණා, මිනිහ තමා ඔය ගානට ටියුන් කලේ.

    vacuum line case නම් තියෙනවා තමයි. බාස්ල ඕවා ගලවන්න විතරයි දන්නේ photo ටිකක් ගහල ගලවන්න පස්සේ check කරලා බලන්න. ඔය ගානට තියන් යන්න බන් emission එකට පස්සේ ගානට adjust කරන්න.
     

    rehan1986

    Member
    May 29, 2007
    1,669
    47
    0
    39
    *** හෙලන්කාවෙ ***
    මම අද එමිෂන් ටෙස්ට් ඒක කරගන්න ගියා. මේ තියෙන්නේ රිසල්ට් ඒක..

    fu6mnk.jpg


    මේකේ idle එකේදී තියෙන රිසල්ට් අවුල් වගේ නේද? Lambda value, estimated fuel wastage, O2 and CO values වගේ ඒවා?

    එකට හේතුව මොකක් වෙන්න පුලුවන්ද?
     

    Hyaenidae

    Well-known member
  • Apr 8, 2015
    53,041
    2
    54,820
    113
    මම අද එමිෂන් ටෙස්ට් ඒක කරගන්න ගියා. මේ තියෙන්නේ රිසල්ට් ඒක..

    is0PS3j.jpg


    මේකේ idle එකේදී තියෙන රිසල්ට් අවුල් වගේ නේද? Lambda value, estimated fuel wastage, O2 and CO values වගේ ඒවා?

    එකට හේතුව මොකක් වෙන්න පුලුවන්ද?





    bump
     
    Last edited: