මේ ප්රශ්නේ අහපු එකේ තේරුමක් නෑ
- MG Zs, dfsk glory 580 මේවාගෙ නඩත්තු කොහොමද? පාවිච්චියට හොඳයිද?
Maath ahala thiyenawa aftersales service eka nam madi kiyalaමයික්රෝ උන්ගේ සර්විස් එක හොද නෑ බන්.
Maath ahala thiyenawa aftersales service eka nam madi kiyala
dfsk glory 580 united motors ඒ ගොල්ලෝ වාහනයක් විකුණලා තිබ්බ ATF oil නැතුවමයික්රෝ උන්ගේ සර්විස් එක හොද නෑ බන්.
dfsk glory 580 united motors ඒ ගොල්ලෝ වාහනයක් විකුණලා තිබ්බ ATF oil නැතුව
dan kohomath minissu athe salli ne wahana ganna.minissunge athe salli nehe, thawa eka pudgala tax eka 36%k, leasing rates 25-30%, parts ganang, wahana gannawanam ganne pisso.sale karayonta gewal wala waha labeta ganna one unama adu una kiyanawa. un stock kara gaththama dan apahu wedi una kiyanawadan kohomath minissu athe salli ne wahana ganna.
ow. thiyena wahane use karana eka thama karanna one. exchange karana eka thama sale wala godakma wenne. cash walata ganna ewun innawa thawa. gewanna wahana ganna eka nam therumak ne.
minissunge athe salli nehe, thawa eka pudgala tax eka 36%k, leasing rates 25-30%, parts ganang, wahana gannawanam ganne pisso.
------ Post added on Oct 26, 2022 at 7:36 PM
සිරාවට..?????Premio 2020 for sale : 25 Million