වාහන සම්බන්දව කෙල උනු පාඩු උනු #කුනු අතැකී#

EkLadka

Well-known member
  • Nov 6, 2018
    992
    148
    63
    වාහන සම්බන්දව කෙල උනු පාඩු උනු #කුනු අතැකී#

    වාහන සම්බන්දව කෙල උනු පාඩු උනු #කුනු අතැකීම් කියපන්කෝ:frown::no:
     

    ieannet

    Well-known member
  • Oct 15, 2006
    2,181
    1,772
    113
    peugeot 406 executive 2001 ekak gatha goda kalekata kalin 21.50 laks

    after 3 months gearbox del unna, carmart ekata gihin damma 60K bill ekak hada kuwa hannda baa sir gearbox ekak damu meka common case ekak kiyala, ganna 9 laks

    huta sali naa genawa usagenna gedara ( lorry ekak dagenna )

    2 years cotan uda, watemma aragenna giya hannda eka kuta baa used gearbox 3 damma, ekak 2.50 laks wage mataka

    ekak wath weda kale naa, animata after 2 years koswathe peugeot pot eka kola haduwa emma car ekka sale karala gedara genawth naa 16.50 dunna,

    9 laks athin dala ICICI bank ekan maseta 36k gewannda gathe

    36 x 24 = 8.65 + 9 -> 17.6 car insurance , travelling , usagenan yanna cost adugane 2~3 wath yanna athi

    aha eka parak car ekak usagenna hihin damma kadawath pathe ekakuta eka 3.5 laks gahta anithma car eka aragenna awe bomma amaruwen eka kali galwala

    lost eka adugane 20~22 laks

    kelinma kolage arthike del,

    ganwanam katiya gannda peugeot, mam mam dan hari balaneth naa jarawa, mehe inna redde maka bas la hadanna daneth naa gobayo

    mage 2nd vehicle eka oka, geme epa dan use karanath EU car ekak but peugeot wage jarawak neme
     
    • Like
    Reactions: EkLadka

    Tanto

    Well-known member
  • Jun 10, 2016
    3,639
    1,904
    113
    peugeot 406 executive 2001 ekak gatha goda kalekata kalin 21.50 laks

    after 3 months gearbox del unna, carmart ekata gihin damma 60K bill ekak hada kuwa hannda baa sir gearbox ekak damu meka common case ekak kiyala, ganna 9 laks

    huta sali naa genawa usagenna gedara ( lorry ekak dagenna )

    2 years cotan uda, watemma aragenna giya hannda eka kuta baa used gearbox 3 damma, ekak 2.50 laks wage mataka

    ekak wath weda kale naa, animata after 2 years koswathe peugeot pot eka kola haduwa emma car ekka sale karala gedara genawth naa 16.50 dunna,

    9 laks athin dala ICICI bank ekan maseta 36k gewannda gathe

    36 x 24 = 8.65 + 9 -> 17.6 car insurance , travelling , usagenan yanna cost adugane 2~3 wath yanna athi

    aha eka parak car ekak usagenna hihin damma kadawath pathe ekakuta eka 3.5 laks gahta anithma car eka aragenna awe bomma amaruwen eka kali galwala

    lost eka adugane 20~22 laks

    kelinma kolage arthike del,

    ganwanam katiya gannda peugeot, mam mam dan hari balaneth naa jarawa, mehe inna redde maka bas la hadanna daneth naa gobayo

    mage 2nd vehicle eka oka, geme epa dan use karanath EU car ekak but peugeot wage jarawak neme
    tharaha avasara dan use karana ekath kiuwa nam
     

    dwpsg

    Well-known member
  • Nov 23, 2011
    8,770
    3,307
    113
    Iɳ ɱყ ԃɾҽαɱ
    peugeot 406 executive 2001 ekak gatha goda kalekata kalin 21.50 laks

    after 3 months gearbox del unna, carmart ekata gihin damma 60K bill ekak hada kuwa hannda baa sir gearbox ekak damu meka common case ekak kiyala, ganna 9 laks

    huta sali naa genawa usagenna gedara ( lorry ekak dagenna )

    2 years cotan uda, watemma aragenna giya hannda eka kuta baa used gearbox 3 damma, ekak 2.50 laks wage mataka

    ekak wath weda kale naa, animata after 2 years koswathe peugeot pot eka kola haduwa emma car ekka sale karala gedara genawth naa 16.50 dunna,

    9 laks athin dala ICICI bank ekan maseta 36k gewannda gathe

    36 x 24 = 8.65 + 9 -> 17.6 car insurance , travelling , usagenan yanna cost adugane 2~3 wath yanna athi

    aha eka parak car ekak usagenna hihin damma kadawath pathe ekakuta eka 3.5 laks gahta anithma car eka aragenna awe bomma amaruwen eka kali galwala

    lost eka adugane 20~22 laks

    kelinma kolage arthike del,

    ganwanam katiya gannda peugeot, mam mam dan hari balaneth naa jarawa, mehe inna redde maka bas la hadanna daneth naa gobayo

    mage 2nd vehicle eka oka, geme epa dan use karanath EU car ekak but peugeot wage jarawak neme

    appa.... iwarai ithin:sorry:
     

    niresh1989

    Well-known member
  • Mar 1, 2014
    3,014
    675
    113
    peugeot 406 executive 2001 ekak gatha goda kalekata kalin 21.50 laks

    after 3 months gearbox del unna, carmart ekata gihin damma 60K bill ekak hada kuwa hannda baa sir gearbox ekak damu meka common case ekak kiyala, ganna 9 laks

    huta sali naa genawa usagenna gedara ( lorry ekak dagenna )

    2 years cotan uda, watemma aragenna giya hannda eka kuta baa used gearbox 3 damma, ekak 2.50 laks wage mataka

    ekak wath weda kale naa, animata after 2 years koswathe peugeot pot eka kola haduwa emma car ekka sale karala gedara genawth naa 16.50 dunna,

    9 laks athin dala ICICI bank ekan maseta 36k gewannda gathe

    36 x 24 = 8.65 + 9 -> 17.6 car insurance , travelling , usagenan yanna cost adugane 2~3 wath yanna athi

    aha eka parak car ekak usagenna hihin damma kadawath pathe ekakuta eka 3.5 laks gahta anithma car eka aragenna awe bomma amaruwen eka kali galwala

    lost eka adugane 20~22 laks

    kelinma kolage arthike del,

    ganwanam katiya gannda peugeot, mam mam dan hari balaneth naa jarawa, mehe inna redde maka bas la hadanna daneth naa gobayo

    mage 2nd vehicle eka oka, geme epa dan use karanath EU car ekak but peugeot wage jarawak neme




    Ay bun Gear box ekak thiyanna mechchara kunak kanna wenawada Peugeot wala? Auto nam kohomath case. eth ekapaara hari thenakata ussan giyanam wade goda . uba me kiyanne koi kaale wage dha? :rolleyes:
     

    ieannet

    Well-known member
  • Oct 15, 2006
    2,181
    1,772
    113
    Ay bun Gear box ekak thiyanna mechchara kunak kanna wenawada Peugeot wala? Auto nam kohomath case. eth ekapaara hari thenakata ussan giyanam wade goda . uba me kiyanne koi kaale wage dha? :rolleyes:

    2005~2006 wage . nee

    isalama aragenna giye ithin agent carmart ne, machan sali thiynawanam leasing danwada ban, 9 laks gearbox ekata kuwamma komada

    2n aragenna giyee Imperial ekata, car ekak lankwata import karapu eka, una baa kuwa, una tama thibiligas yaye pot eka mawa refer kale, ekath kawa wede badu weda kale naa

    dan wage isara pots naa ban, isara katiya ihin toyota , nissan, mazda tama

    peugeot hadana pot thibe 2k 3k wage
     

    niresh1989

    Well-known member
  • Mar 1, 2014
    3,014
    675
    113
    2005~2006 wage . nee

    isalama aragenna giye ithin agent carmart ne, machan sali thiynawanam leasing danwada ban, 9 laks gearbox ekata kuwamma komada

    2n aragenna giyee Imperial ekata, car ekak lankwata import karapu eka, una baa kuwa, una tama thibiligas yaye pot eka mawa refer kale, ekath kawa wede badu weda kale naa

    dan wage isara pots naa ban, isara katiya ihin toyota , nissan, mazda tama

    peugeot hadana pot thibe 2k 3k wage



    Ah dan nam badu tikak thiyenawa owata . ekale apu altha nisa case wenna ethi :yes:
     

    Tanto

    Well-known member
  • Jun 10, 2016
    3,639
    1,904
    113
    bmw 5 series, kohen kannda wayi da dane naa ban :P
    Yako ooka patta ne :) Uba ookak use karanawa kiyanne ithin ubata oowa maintain karannath puluwan kiyana eka ne

    awlak wena ekak naa hondata use karapan

    mama danna vidiyata 5seris eka tikak stabale honda ekak :)
     

    RaZor_911

    Well-known member
  • Jul 14, 2011
    14,284
    1
    4,526
    113
    Unknown
    peugeot 406 executive 2001 ekak gatha goda kalekata kalin 21.50 laks

    after 3 months gearbox del unna, carmart ekata gihin damma 60K bill ekak hada kuwa hannda baa sir gearbox ekak damu meka common case ekak kiyala, ganna 9 laks

    huta sali naa genawa usagenna gedara ( lorry ekak dagenna )

    2 years cotan uda, watemma aragenna giya hannda eka kuta baa used gearbox 3 damma, ekak 2.50 laks wage mataka

    ekak wath weda kale naa, animata after 2 years koswathe peugeot pot eka kola haduwa emma car ekka sale karala gedara genawth naa 16.50 dunna,

    9 laks athin dala ICICI bank ekan maseta 36k gewannda gathe

    36 x 24 = 8.65 + 9 -> 17.6 car insurance , travelling , usagenan yanna cost adugane 2~3 wath yanna athi

    aha eka parak car ekak usagenna hihin damma kadawath pathe ekakuta eka 3.5 laks gahta anithma car eka aragenna awe bomma amaruwen eka kali galwala

    lost eka adugane 20~22 laks

    kelinma kolage arthike del,

    ganwanam katiya gannda peugeot, mam mam dan hari balaneth naa jarawa, mehe inna redde maka bas la hadanna daneth naa gobayo

    mage 2nd vehicle eka oka, geme epa dan use karanath EU car ekak but peugeot wage jarawak neme
    Oya karumetama karagahuwa apith ,Pera Pinakata gearbox nam giye ne :dull:
    Peugeot 307 ekak ape thibbe , Hutta halda iwarayak na :angry:
    16kata gatte ,4laks wage hadannama giya :sorry:
    Anthimata dunne 12 laks walata ,
    Apoo aduwata,lassanata , comfortable thibba kiyala ganda epa , makara kata wage thama ,salli puja karala iwarayak na :baffled:
    Dan nam Grace ekak gaththa , Awurudu 2,3 wenawa ihen bahina ledak na :cool:
    ( Dada 2 anagaththa ,Mama reverce karanna ghin anagatta,e arenda :P )
     

    ieannet

    Well-known member
  • Oct 15, 2006
    2,181
    1,772
    113
    Oya karumetama karagahuwa apith ,Pera Pinakata gearbox nam giye ne :dull:
    Peugeot 307 ekak ape thibbe , Hutta halda iwarayak na :angry:
    16kata gatte ,4laks wage hadannama giya :sorry:
    Anthimata dunne 12 laks walata ,
    Apoo aduwata,lassanata , comfortable thibba kiyala ganda epa , makara kata wage thama ,salli puja karala iwarayak na :baffled:
    Dan nam Grace ekak gaththa , Awurudu 2,3 wenawa ihen bahina ledak na :cool:
    ( Dada 2 anagaththa ,Mama reverce karanna ghin anagatta,e arenda :P )

    :yes:
     

    ieannet

    Well-known member
  • Oct 15, 2006
    2,181
    1,772
    113
    Yako ooka patta ne :) Uba ookak use karanawa kiyanne ithin ubata oowa maintain karannath puluwan kiyana eka ne

    awlak wena ekak naa hondata use karapan

    mama danna vidiyata 5seris eka tikak stabale honda ekak :)

    eka tama, hoyala balala gathe emma case naa lu, maintain aulak naa mata but car ekan bage cost ekata gearbox danna baa :D
     

    Jack_Sparrow

    Well-known member
  • Jun 16, 2008
    42,533
    1
    16,926
    113
    Black Pearl
    peugeot 406 executive 2001 ekak gatha goda kalekata kalin 21.50 laks

    after 3 months gearbox del unna, carmart ekata gihin damma 60K bill ekak hada kuwa hannda baa sir gearbox ekak damu meka common case ekak kiyala, ganna 9 laks

    huta sali naa genawa usagenna gedara ( lorry ekak dagenna )

    2 years cotan uda, watemma aragenna giya hannda eka kuta baa used gearbox 3 damma, ekak 2.50 laks wage mataka

    ekak wath weda kale naa, animata after 2 years koswathe peugeot pot eka kola haduwa emma car ekka sale karala gedara genawth naa 16.50 dunna,

    9 laks athin dala ICICI bank ekan maseta 36k gewannda gathe

    36 x 24 = 8.65 + 9 -> 17.6 car insurance , travelling , usagenan yanna cost adugane 2~3 wath yanna athi

    aha eka parak car ekak usagenna hihin damma kadawath pathe ekakuta eka 3.5 laks gahta anithma car eka aragenna awe bomma amaruwen eka kali galwala

    lost eka adugane 20~22 laks

    kelinma kolage arthike del,

    ganwanam katiya gannda peugeot, mam mam dan hari balaneth naa jarawa, mehe inna redde maka bas la hadanna daneth naa gobayo

    mage 2nd vehicle eka oka, geme epa dan use karanath EU car ekak but peugeot wage jarawak neme




    406 autogearbox eke factory fault ekak tiyanawa
    carmart tamai oya wahane kawe hari nam under warranty owa fix karanna oni


    anyway 406 gannawanam aniwa manual ganna oni mama use karanawa 406 ekak for 6 years. katu kala tiyanawa eth awulak naha i am satisfied with car :D
     

    ieannet

    Well-known member
  • Oct 15, 2006
    2,181
    1,772
    113
    406 autogearbox eke factory fault ekak tiyanawa
    carmart tamai oya wahane kawe hari nam under warranty owa fix karanna oni


    anyway 406 gannawanam aniwa manual ganna oni mama use karanawa 406 ekak for 6 years. katu kala tiyanawa eth awulak naha i am satisfied with car :D

    oyage welawa hondayi :P
     

    dj_dm

    Active member
  • Jun 5, 2006
    163
    90
    28
    මම 2016 February දී ගත්තා Toyota Carina AT170 ක් 8.50 කට. අරන් තව ලක්ෂ 2.5 ක් විතර වියදම් කරල kyb shocks (4), CV joint, boots, ball joint, bushes දැම්මා. තව driving seat යට ලොකු හිලක් තිබුණා. ඒක fiber කළා. අන්තිමට කොහොම හරි 8.50 කටම දුන්නා 2018 අප්‍රියෙල් මාසෙ.ආයිනම් පරණ වාහන ගන්නෙ නැහැ කියල හිතුවා.
     

    chathuranirmal

    Well-known member
  • Jul 11, 2017
    5,859
    3,253
    113
    Kurunegala
    2015දී ලංකාවේ වොක්ස් වැගන් එකක් ගන්න හීන දැකපු උනුත් මේකේ ඇති. ලැජ්ජවට ඒ ගැන කතා කරන්නෙ නැ:P