tharaha avasara dan use karana ekath kiuwa nampeugeot 406 executive 2001 ekak gatha goda kalekata kalin 21.50 laks
after 3 months gearbox del unna, carmart ekata gihin damma 60K bill ekak hada kuwa hannda baa sir gearbox ekak damu meka common case ekak kiyala, ganna 9 laks
huta sali naa genawa usagenna gedara ( lorry ekak dagenna )
2 years cotan uda, watemma aragenna giya hannda eka kuta baa used gearbox 3 damma, ekak 2.50 laks wage mataka
ekak wath weda kale naa, animata after 2 years koswathe peugeot pot eka kola haduwa emma car ekka sale karala gedara genawth naa 16.50 dunna,
9 laks athin dala ICICI bank ekan maseta 36k gewannda gathe
36 x 24 = 8.65 + 9 -> 17.6 car insurance , travelling , usagenan yanna cost adugane 2~3 wath yanna athi
aha eka parak car ekak usagenna hihin damma kadawath pathe ekakuta eka 3.5 laks gahta anithma car eka aragenna awe bomma amaruwen eka kali galwala
lost eka adugane 20~22 laks
kelinma kolage arthike del,
ganwanam katiya gannda peugeot, mam mam dan hari balaneth naa jarawa, mehe inna redde maka bas la hadanna daneth naa gobayo
mage 2nd vehicle eka oka, geme epa dan use karanath EU car ekak but peugeot wage jarawak neme
tharaha avasara dan use karana ekath kiuwa nam

peugeot 406 executive 2001 ekak gatha goda kalekata kalin 21.50 laks
after 3 months gearbox del unna, carmart ekata gihin damma 60K bill ekak hada kuwa hannda baa sir gearbox ekak damu meka common case ekak kiyala, ganna 9 laks
huta sali naa genawa usagenna gedara ( lorry ekak dagenna )
2 years cotan uda, watemma aragenna giya hannda eka kuta baa used gearbox 3 damma, ekak 2.50 laks wage mataka
ekak wath weda kale naa, animata after 2 years koswathe peugeot pot eka kola haduwa emma car ekka sale karala gedara genawth naa 16.50 dunna,
9 laks athin dala ICICI bank ekan maseta 36k gewannda gathe
36 x 24 = 8.65 + 9 -> 17.6 car insurance , travelling , usagenan yanna cost adugane 2~3 wath yanna athi
aha eka parak car ekak usagenna hihin damma kadawath pathe ekakuta eka 3.5 laks gahta anithma car eka aragenna awe bomma amaruwen eka kali galwala
lost eka adugane 20~22 laks
kelinma kolage arthike del,
ganwanam katiya gannda peugeot, mam mam dan hari balaneth naa jarawa, mehe inna redde maka bas la hadanna daneth naa gobayo
mage 2nd vehicle eka oka, geme epa dan use karanath EU car ekak but peugeot wage jarawak neme

appa.... iwarai ithin![]()
peugeot 406 executive 2001 ekak gatha goda kalekata kalin 21.50 laks
after 3 months gearbox del unna, carmart ekata gihin damma 60K bill ekak hada kuwa hannda baa sir gearbox ekak damu meka common case ekak kiyala, ganna 9 laks
huta sali naa genawa usagenna gedara ( lorry ekak dagenna )
2 years cotan uda, watemma aragenna giya hannda eka kuta baa used gearbox 3 damma, ekak 2.50 laks wage mataka
ekak wath weda kale naa, animata after 2 years koswathe peugeot pot eka kola haduwa emma car ekka sale karala gedara genawth naa 16.50 dunna,
9 laks athin dala ICICI bank ekan maseta 36k gewannda gathe
36 x 24 = 8.65 + 9 -> 17.6 car insurance , travelling , usagenan yanna cost adugane 2~3 wath yanna athi
aha eka parak car ekak usagenna hihin damma kadawath pathe ekakuta eka 3.5 laks gahta anithma car eka aragenna awe bomma amaruwen eka kali galwala
lost eka adugane 20~22 laks
kelinma kolage arthike del,
ganwanam katiya gannda peugeot, mam mam dan hari balaneth naa jarawa, mehe inna redde maka bas la hadanna daneth naa gobayo
mage 2nd vehicle eka oka, geme epa dan use karanath EU car ekak but peugeot wage jarawak neme

Ay bun Gear box ekak thiyanna mechchara kunak kanna wenawada Peugeot wala? Auto nam kohomath case. eth ekapaara hari thenakata ussan giyanam wade goda . uba me kiyanne koi kaale wage dha?![]()
2005~2006 wage . nee
isalama aragenna giye ithin agent carmart ne, machan sali thiynawanam leasing danwada ban, 9 laks gearbox ekata kuwamma komada
2n aragenna giyee Imperial ekata, car ekak lankwata import karapu eka, una baa kuwa, una tama thibiligas yaye pot eka mawa refer kale, ekath kawa wede badu weda kale naa
dan wage isara pots naa ban, isara katiya ihin toyota , nissan, mazda tama
peugeot hadana pot thibe 2k 3k wage

Ah dan nam badu tikak thiyenawa owata . ekale apu altha nisa case wenna ethi![]()

Yako ooka patta nebmw 5 series, kohen kannda wayi da dane naa ban![]()
Uba ookak use karanawa kiyanne ithin ubata oowa maintain karannath puluwan kiyana eka ne 
Oya karumetama karagahuwa apith ,Pera Pinakata gearbox nam giye nepeugeot 406 executive 2001 ekak gatha goda kalekata kalin 21.50 laks
after 3 months gearbox del unna, carmart ekata gihin damma 60K bill ekak hada kuwa hannda baa sir gearbox ekak damu meka common case ekak kiyala, ganna 9 laks
huta sali naa genawa usagenna gedara ( lorry ekak dagenna )
2 years cotan uda, watemma aragenna giya hannda eka kuta baa used gearbox 3 damma, ekak 2.50 laks wage mataka
ekak wath weda kale naa, animata after 2 years koswathe peugeot pot eka kola haduwa emma car ekka sale karala gedara genawth naa 16.50 dunna,
9 laks athin dala ICICI bank ekan maseta 36k gewannda gathe
36 x 24 = 8.65 + 9 -> 17.6 car insurance , travelling , usagenan yanna cost adugane 2~3 wath yanna athi
aha eka parak car ekak usagenna hihin damma kadawath pathe ekakuta eka 3.5 laks gahta anithma car eka aragenna awe bomma amaruwen eka kali galwala
lost eka adugane 20~22 laks
kelinma kolage arthike del,
ganwanam katiya gannda peugeot, mam mam dan hari balaneth naa jarawa, mehe inna redde maka bas la hadanna daneth naa gobayo
mage 2nd vehicle eka oka, geme epa dan use karanath EU car ekak but peugeot wage jarawak neme





)Oya karumetama karagahuwa apith ,Pera Pinakata gearbox nam giye ne
Peugeot 307 ekak ape thibbe , Hutta halda iwarayak na
16kata gatte ,4laks wage hadannama giya
Anthimata dunne 12 laks walata ,
Apoo aduwata,lassanata , comfortable thibba kiyala ganda epa , makara kata wage thama ,salli puja karala iwarayak na
Dan nam Grace ekak gaththa , Awurudu 2,3 wenawa ihen bahina ledak na
( Dada 2 anagaththa ,Mama reverce karanna ghin anagatta,e arenda)

Yako ooka patta neUba ookak use karanawa kiyanne ithin ubata oowa maintain karannath puluwan kiyana eka ne
awlak wena ekak naa hondata use karapan
mama danna vidiyata 5seris eka tikak stabale honda ekak![]()

peugeot 406 executive 2001 ekak gatha goda kalekata kalin 21.50 laks
after 3 months gearbox del unna, carmart ekata gihin damma 60K bill ekak hada kuwa hannda baa sir gearbox ekak damu meka common case ekak kiyala, ganna 9 laks
huta sali naa genawa usagenna gedara ( lorry ekak dagenna )
2 years cotan uda, watemma aragenna giya hannda eka kuta baa used gearbox 3 damma, ekak 2.50 laks wage mataka
ekak wath weda kale naa, animata after 2 years koswathe peugeot pot eka kola haduwa emma car ekka sale karala gedara genawth naa 16.50 dunna,
9 laks athin dala ICICI bank ekan maseta 36k gewannda gathe
36 x 24 = 8.65 + 9 -> 17.6 car insurance , travelling , usagenan yanna cost adugane 2~3 wath yanna athi
aha eka parak car ekak usagenna hihin damma kadawath pathe ekakuta eka 3.5 laks gahta anithma car eka aragenna awe bomma amaruwen eka kali galwala
lost eka adugane 20~22 laks
kelinma kolage arthike del,
ganwanam katiya gannda peugeot, mam mam dan hari balaneth naa jarawa, mehe inna redde maka bas la hadanna daneth naa gobayo
mage 2nd vehicle eka oka, geme epa dan use karanath EU car ekak but peugeot wage jarawak neme

406 autogearbox eke factory fault ekak tiyanawa
carmart tamai oya wahane kawe hari nam under warranty owa fix karanna oni
anyway 406 gannawanam aniwa manual ganna oni mama use karanawa 406 ekak for 6 years. katu kala tiyanawa eth awulak naha i am satisfied with car![]()
